Dat ik een mooie tractor heb?quote:
Dan heb je het grootste deel gelijk gehad jaquote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef Susi het volgende:
Da's waar. Daags nadat ik terug kom heb ik al twee voetbaltoernooien, waarvan één met vriendinnen en één met de ganse familie, dus dat komt wel goed. Is wel weer gezellig overigens voor een daggie.
Echt nog geen ideequote:Wil je de zon op, op weet je dat ook nog helemaal niet ? Hello Goodbye-momenten ftw
Och heden nee tochquote:Op zondag 10 mei 2009 23:41 schreef Etcetera het volgende:
Er bestaat een kleine kans dat ik geband ben morgen
Oh sorry, ik wilde je niet tot uitspraken uitlokkenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal het morgen als ik niet geband ben vertellen
Ik weet 't ook alleen maar vanwege een abo dat ik kreeg toen SHE niet naakt ging hoorquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal het morgen als ik niet geband ben vertellen
Ow! Deze ook niet? Er mist een spatie geloof ik?quote:Op maandag 11 mei 2009 06:14 schreef Susi het volgende:
Overigens. Het vorige topic is niet in de statistieken opgenomen
Deze weer welquote:Op maandag 11 mei 2009 07:18 schreef DaFrenk het volgende:
Mogge![]()
[..]
Ow! Deze ook niet? Er mist een spatie geloof ik?
quote:
Whoiquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef Sjowhan het volgende:
Bijna 10 uur alweer. Heb voor mijn gevoel nog geen reet gedaan
Nee, maar wel gezelligquote:
quote:Vanavond komt een nieuwe HIMYM uitMorgen even kijken
En morgen nieuwe NCIS
Een beetje is niet ergquote:
Het zegt me allemaal niks, maarquote:Gelukkig komt er nog een seizoen
HIMYM kan nooit de nieuwe Friends zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 12:52 schreef Etcetera het volgende:
HIMYM is de nieuwe Friends vind ikHeb Friends compleet trouwens
origineel, niet eens gedownload
Jawel, dat heeft Bart wel, maar Bart was ff een weekendje naar Drenthequote:Op maandag 11 mei 2009 09:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Whoi
Waar hangt Bart tegenwoordig uit eigenlijk?Heeft ie geen internet in z'n nieuwe huis ofzo
Ah, vandaarquote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft Bart wel, maar Bart was ff een weekendje naar Drenthe
Friends is bijna niet te evenaren, maar HIMYM doet een behoorlijk goede poging hoorquote:
Alles in 1x? Ik per seizoenquote:Ik heb 'm ook gekocht op dvd, kostte even wat, maar nog geen spijt van gehad
Gezelligquote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft Bart wel, maar Bart was ff een weekendje naar Drenthe
Ik ben benieuwd, als ik ooit eens tijd hebquote:Op maandag 11 mei 2009 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Friends is bijna niet te evenaren, maar HIMYM doet een behoorlijk goede poging hoor
Ja, was toen actie bij FRS, 2e dvd voor halve prijs, dus alles voor 150 euroquote:Alles in 1x? Ik per seizoen
Doe eens niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:26 schreef Piles het volgende:
Zie m'n scriptie steeds minder zitten![]()
Als ik zo andere scripties bekijk haal ik dat niveau nooit volgens mij
Sorryquote:
Goed hoor, net te horen gekregen dat ik twee tentamens heb gehaald, dus dat was prettig. Als ik 't tentamen van vandaag heb gehaald, hoef ik volgend jaar geen taalvakken meer te doen en dat zou wel prettig zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 14:12 schreef Piles het volgende:
Oh, en hoi Susi
Hoe gaat het?Weer tentamen gehad?
Dat zou wel mooi zijn jaquote:Op maandag 11 mei 2009 14:22 schreef Susi het volgende:
Goed hoor, net te horen gekregen dat ik twee tentamens heb gehaald, dus dat was prettig. Als ik 't tentamen van vandaag heb gehaald, hoef ik volgend jaar geen taalvakken meer te doen en dat zou wel prettig zijn. Ik ben namelijk nogal slecht in de grammatica
en het is zo confronterend elke keer
. Dan hoef ik met een beetje geluk niet meer naar Groningen voor colleges, enkel voor mijn scriptie.
Einde in zicht dusquote:Morgen alleen nog een essay schrijven, dan ben ik er hopelijk
Jah, zoals altijdquote:Jij zit nog op stage ?
De docente zat nu iig mijn portfolio na te kijken, dat deed ze vorige keer niet, dus ze had er wss meer vertrouwen. Let's hope so, ik durf denk amper te kijken woensdagquote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn jaEn je hebt het vast gehaald
![]()
Eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Einde in zicht dusAl een beetje zin om terug te komen toch?
Oi, ik ga volgend jaar ook hbo doen, ik kijk er nu al naar uitquote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, zoals altijdOver half uurtje nog bespreking, en tot die tijd nog maar wat verder internetten
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:43 schreef Susi het volgende:
De docente zat nu iig mijn portfolio na te kijken, dat deed ze vorige keer niet, dus ze had er wss meer vertrouwen. Let's hope so, ik durf denk amper te kijken woensdag![]()
![]()
Ik woon nog thuis jah, al heb ik het wel een beetje gezienquote:Eerlijk gezegd niet. En als ik thuis ben wil ik binnen een week weer terug. Bovendien ga ik weer thuis wonen, daar zie ik ook enorm tegenop.
Woon jij nog thuis ?
Beslissing genomen ja? Je twijfelde eerst nog toch?quote:Oi, ik ga volgend jaar ook hbo doen, ik kijk er nu al naar uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |