Gezien de briljantheid van het fragment, vind ik het ook een briljante TTquote:Op zondag 10 mei 2009 21:52 schreef Susi het volgende:
Geïnspireerd door :
De laatste pagina's zorgden niet voor inspiraatio voor een goede TT![]()
Whehequote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef Susi het volgende:
Op familieavonden bij ons wordt deze altijd ingezet. Net als Vrouw Haverkamp.
Vrouw Haverkamp, Vrouw Haverkamp, wat heb je grote borstenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
WheheVrouw Haverkamp ken ik dan weer niet
Oh het was mooiquote:Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef Etcetera het volgende:
Susi! Mooi borsten! Want kleintjes zijn ook mooi
Ik zou zo'n avond niet willen missenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Vrouw Haverkamp, Vrouw Haverkamp, wat heb je grote borsten
Op de melodie van 'Oh Denneboom'
Bij ons gaat het er dan niet aan toe zoals in dat filmpje bij Normaal hoorquote:
Wederom eensquote:Op zondag 10 mei 2009 22:07 schreef Susi het volgende:
Ik vind kleinere ook vaak mooier dan grote, dus het past wel beter ja
Daarnaast zijn kleinere mooier op de langere termijn
Ik ben dan ook asociaal inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 22:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou best een keer naar een Normaal concert willen gaan, maar na het zien van deze clip zie ik er enigszins vanafIk ga NIET op 'gepaste wijze' het hokers volkslied zingern
Is vaak zoquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Is vaak zo"Je had er bij moeten zijn"
Iedereen doet altijd wel van "familie-gedoe!", maar vaak is het toch geweldig gezellig
Blij dat je in Finland zit, blijven hier de ramen heelquote:Op zondag 10 mei 2009 22:15 schreef Susi het volgende:
Ik heb 'm nog een keer opgezet, kan ik meezingen
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Blij dat je in Finland zit, blijven hier de ramen heel
Doet 't bij mij altijd goed hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, mag ik dat idee gebruiken? Lijkt me wel romantisch als serenade![]()
Je krijgt echt zo'n vage gorgel in je keel. Net een rasp.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan grunten, maar niet zo lang.
Maar grunten is dan ook makkelijkHet is alleen ernstig verrot voor je keel
Ja, daar was ik al bang voorquote:
Dan moet ik je teleurstellen denk ik, ik sla even overquote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef Susi het volgende:
Je krijgt echt zo'n vage gorgel in je keel. Net een rasp.
Ik doe wel open hoor, is ook zo sneu zo in het donker alleen. Ligt er overigens wél aan op welk deuntje je grunt.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor
[..]
Dan moet ik je teleurstellen denk ik, ik sla even over
Uit medelijden, wat liefquote:Op zondag 10 mei 2009 22:26 schreef Susi het volgende:
Ik doe wel open hoor, is ook zo sneu zo in het donker alleen.
Sorry, ik grunt niet op de eerste datequote:Ligt er overigens wél aan op welk deuntje je grunt.
Ik ben heel aardig hoor. En de moeilijkste niet.quote:
quote:
Ik geloof je directquote:Op zondag 10 mei 2009 22:35 schreef Susi het volgende:
Ik ben heel aardig hoor. En de moeilijkste niet.
Heel goed, zo blijf je een beetje betrokken bij het gemiddelde niveau in Nederlandquote:Door Etcetera zit ik nu wel Mooi Wark - Nog Ien Flessie Bier Schat te luisteren
Ik vind dat wel leukquote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef Etcetera het volgende:
Graag gedaan denk ik?Ik ken het nummer niet eens
Koffie is niet te zuipenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik geloof je direct![]()
Nou, zal ik van de week maar even op de koffie komen dan?
![]()
Ik denk ook dat ik geen fluit heb gemist bij de mensen die ik ken als ik terugkomquote:Op zondag 10 mei 2009 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel goed, zo blijf je een beetje betrokken bij het gemiddelde niveau in Nederland![]()
Live is dat volgens mij altijd wel gezellig. Zou stiekem ook nog wel eens naar de Zwarte Cross willen, maar dan moet ik met de groep van m'n broertje mee en die hoef ik daar niet naakt door de modder zien rollenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:00 schreef Etcetera het volgende:
Mooi Wark is ook wel tofMaar ik ken maar 2 nummers ofzo van ze
Was bij wijze vanquote:
Je hebt toch wel vanalles over Finland te vertellen?quote:Ik denk ook dat ik geen fluit heb gemist bij de mensen die ik ken als ik terugkom. En zij ook niet bij mij, dus dat scheelt.
Wat is speedwayquote:Op zondag 10 mei 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Zwarte Cross lijkt me ook geweldig tof, maar het komt nooit uit met onze vakantie en ik gok dat m'n vriend het niet zo tof vindtAan de andere kant: hij vindt speedway ook wel leuk, dus waarom dit niet
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Live is dat volgens mij altijd wel gezellig. Zou stiekem ook nog wel eens naar de Zwarte Cross willen, maar dan moet ik met de groep van m'n broertje mee en die hoef ik daar niet naakt door de modder zien rollen
Ach so. Ik vind thee ook al niets. Geef mij maar koud water, iig geen warm waterquote:
Oh ja dat wel, vast wel. Maar daar wordt denk ik twee dagen naar gevraagd en dan weten ze het wel weerquote:Op zondag 10 mei 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt toch wel vanalles over Finland te vertellen?Hoelang zit je daar al en nog eigenlijk?
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik weet eigenlijk niet eens of ik het leuk zou vinden, maar ik vermoed zomaar van niet
Speedway is mensen die op motoren zitten (soms met zijspan) en als een gek rondjes rijden op een baanquote:Op zondag 10 mei 2009 23:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Wat is speedway?
Zwarte Cross is overigens wel interessanter geworden met metalpodiumMaar het is ook tof om de beelden 's avonds op SBS te kijken
Daar hebben we het al over gehad, dus ik weetquote:Op zondag 10 mei 2009 23:08 schreef Susi het volgende:
Ach so. Ik vind thee ook al niets. Geef mij maar koud water, iig geen warm water
Oh, dan zit je er al een tijdjequote:Oh ja dat wel, vast wel. Maar daar wordt denk ik twee dagen naar gevraagd en dan weten ze het wel weer. Sinds half augustus zit ik er, dus 8/9 maanden
![]()
Vliegen is leukquote:En ik zit er nog 9 dagenOf minder eigenlijk, ik wil zondag naar Stockholm varen, maandag daar winkelen en dinsdag naar huis vliegen (ik vind vliegen zo leuk he
![]()
Ik verheug mij daar nou al op). En dan 't moment dat je uit die deur komt, vind ik ook altijd zo tof
![]()
Ook wel eens stukjes van gezien jaquote:Op zondag 10 mei 2009 23:09 schreef Susi het volgende:
Wát een kerel blijft dit toch. Elke keer dat ik het zie, moet ik lachen![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook wel eens stukjes van gezien jaNee, ik denk niet dat dat iets voor mij is
Al heb ik wel een mooie tractor
Sorry, ik zijt vergeetachtig en heb af en toe te veel gesprekken waar ik me in mengquote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad, dus ik weet![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dan zit je er al een tijdjeMaar duurt wel langer dan 2 dagen denk ik hoor, sommige mensen zie je niet zo vaak
Wil je de zon op, op weet je dat ook nog helemaal niet ? Hello Goodbye-momenten ftwquote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Vliegen is leukIk ga binnenkort ook weer
Weet alleen nog niet waarheen en met wie
Als er mensen op je staan te wachten zijn die deuren zeker tofDenk ik dan, nog nooit meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |