Doe datquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef Bravebart het volgende:
Zo, dat was college weer voor vandaagNu maar weer eens mn kamer afmaken
Niet eens naar de huusarts gaan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe dat
Ik zou het liefst nu in slaap vallenWaarom ben ik zo moe de laatste tijd, wordt nu wel lichtelijk irritant
Mwah, zal wel stress zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef Bravebart het volgende:
Niet eens naar de huusarts gaan?Misschien heb je wel de kissing disease opgelopen
Aahwquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, zal wel stress zijn![]()
Op naar volgende bespreking
quote:
Haha logisch. Ik krijg donderdag te horen of mijn school het met mijn scriptie eens is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Pff, heb vandaag en gister een partij informatie verzameld, heb ff genoeg nu
Oh, spannendquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha logisch. Ik krijg donderdag te horen of mijn school het met mijn scriptie eens is.
Ik ging vandaag moe naar het werk en kwam moe terugquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef bolivian het volgende:
Zo hey! 3FM is genomineerd voor Best Social Company voor alles wat er rond Serious Request '08 gebeurde op de verschillende social netwerken! En ik kan jullie verzekeren, Fok! heeft zeker een rol gespeeld in de motiverende samenvatting,.
Check dit: Nominaties best social company op csnblog.nl.
Ik kende ze helemaal niet, helaasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:41 schreef Susi het volgende:
Ik heb de Ashton Brothers jaren terug eens gezien in Den Helder, dat was goed
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef DaFrenk het volgende:
Ik ging vandaag moe naar het werk en kwam moe terug
Dat dan weerquote:En dan nu nog een avond visite voor de boeg, dus op tijd zal ik er niet in liggen
Overmorgen is de uitslag alquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:46 schreef naatje_1 het volgende:
3fm genomineerd voor best social company![]()
[..]
Social company vond ik klinken als een sociaal bedrijf, dus goed voor z'n werknemers. Maar dat bedoelen ze hier niet dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:46 schreef naatje_1 het volgende:
3fm genomineerd voor best social company![]()
[..]
nopequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Social company vond ik klinken als een sociaal bedrijf, dus goed voor z'n werknemers. Maar dat bedoelen ze hier niet dus
Mn leven, wat doe jequote:
Toen wel maar dat waren de eerste 3 hoofdstukkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef Susi het volgende:
Je hebt toch al eerder andere dingen laten controleren neem ik aan ? Waren ze daar wat positief over ?
En plotseling zijn je andere hoofdstukken van een heel ander niveau ? Dat zal toch zeker nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Toen wel maar dat waren de eerste 3 hoofdstukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee dat zal ik merkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:33 schreef Susi het volgende:
[..]
En plotseling zijn je andere hoofdstukken van een heel ander niveau ? Dat zal toch zeker niet.
Billy is open, dat wil ik liever nietquote:
Klopt, maar die heeft half studerend Nederland al, dat vind ik sufquote:
ah da's heel wat andersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, maar die heeft half studerend Nederland al, dat vind ik suf
Meerdere aspecten spelen een rol jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |