Van de week nog Ten gekekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
De Bolero ofzo van Ravel, dat bouwt zo goed op in 15 minuten dat je aan het eind helemaal vol energie zit
Ja, lekekr man!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Zo vroeg dat soort stuitermuziek Hans?![]()
Zal eerlijk zeggen dat ik die gasten ook niet begrijp hoor. Sowieso hardcorequote:Ik heb dat nooit begrepen, om 7 uur 's ochtends in de trein had je ook van die lijpen die knetterhard Thunderdome hadden opstaan ofzo![]()
's Ochtends wil ik rustige muziekOm op gang te komen
![]()
De Bolero ofzo van Ravel, dat bouwt zo goed op in 15 minuten dat je aan het eind helemaal vol energie zit
Goed plan.quote:
Wow dat is wel tof zegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef bolivian het volgende:
Zo hey! 3FM is genomineerd voor Best Social Company voor alles wat er rond Serious Request '08 gebeurde op de verschillende social netwerken! En ik kan jullie verzekeren, Fok! heeft zeker een rol gespeeld in de motiverende samenvatting,.
Check dit: Nominaties best social company op csnblog.nl.
Je hebt Hugo gemist gisterquote:
Nooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Je hebt Hugo gemist gisterhij was een paar keer duidelijk in beeld
Ligt eraan, wat je bestelt hebtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Beat it![]()
![]()
Eetse HansJammer dat je van de Mac na 1 uurtje al meteen weer honger hebt
thanks! was lekker, maar zit nu goed volquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
Beat it![]()
![]()
Eetse HansJammer dat je van de Mac na 1 uurtje al meteen weer honger hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |