Sorry, zal je geen aandacht meer gevenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:28 schreef Susi het volgende:
Nee hoor, het is gewoon confronterend
. En meestal als mensen mij aandacht geven terwijl ik me zielig voel, voel ik mij meestal nóg zieliger
Ik dacht even dat je ging zeggen: Gelukkig niet van ij, want ik doe niks op kantoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, zal je geen aandacht meer geven![]()
Systeemcrash hierAl het werk van vanochtend weg
![]()
Gelukkig niet van mij, want ik doe niks in het systeem
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef Yesse het volgende:
Ik dacht even dat je ging zeggen: Gelukkig niet van ij, want ik doe niks op kantoor
Alleen niet als ik zielig benquote:
Ik zal het proberenquote:
Gaat 't niet goed? Succesquote:Ik ga even internet loskoppelen van m'n laptop, even de drastische oplossingen zoeken
Ja, dat bedacht ik me net alquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef Susi het volgende:
't Gaat wel goed hoor. Ik moet alleen dat essay even schrijven
Neequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je het wel laten om er weg te blijven dan?![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een goede reden. Ik heb hoofdpijn
Wat voor drama is er dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:01 schreef Susi het volgende:
Ik was het niet![]()
Gisteren was 't ook al zo
Drama in de Bunker overigensVind 't helemaal niet meer leuk om te kijken.
Danny is 't ergens niet mee eens en wil er een speler uitstemmen met een hoop geld omdat hij z'n zin wil.quote:
Goh, niks voor hemquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Danny is 't ergens niet mee eens en wil er een speler uitstemmen met een hoop geld omdat hij z'n zin wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |