Dus dan hoef je niet bang te zijn voor zweepslag tochquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:40 schreef Yesse het volgende:
Omdat ik al sinds vannacht kramp heb in mijn kuit.. En vanmorgen dus ook bijna niet kon lopen. Maar volgens de websites heeft kramp niets met zweepslag te maken..
Ah, nog nooit van gehoordquote:Hypochonder![]()
Een andere naam voor de aandoening is ziektevrees. Wie aan hypochondrie lijdt, heeft een chronische preoccupatie of een overmatige angst om een ernstige lichamelijke ziekte te hebben, terwijl hiervan uit onderzoek niets blijkt.
Maar ik heb het niet zo erg hoor, ik ben alleen altijd bang om ziek te zijn of iets te krijgen
Ik als stereotype man vind nooit iets schattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kijkt wel gemeenquote:Dat haar![]()
Je kunt toch naar Schiphol ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:27 schreef Piles het volgende:
Hmm, zaterdag vrij en niemand thuis, dus wilde ook maar weggaan. Wordt het geen mooi weer
Ik heb de film nog niet gezien, maar ik denk dat ik 'm nu wel wil zienquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij gaat toch helemaal niet naakt?Of heb ik daar voorbij gekeken?
Edit: Ojaa als hij door het veld gaat rennen... maar zo boeiend was dat toch niet![]()
Ik ookquote:
Mja, misschienquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:47 schreef Susi het volgende:
Schiphol
Nog maar zes dagen en dan sta ik er ook
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:54 schreef Yesse het volgende:
OK nu ga ik stoppen met de LOLcats en de funnypics
Nog 1tje dan:
[ afbeelding ]
Hihi ik lijk op jouquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik ookIk doe niet aan make up, ik loop niet op hakken, ben behoorlijk dirty minded, kan sexistische humor wel waarderen
Oh ik draag sinds vorige week weer oorbellenEn dat heb ik minstens vijf jaar niet gedaan
M'n vriend was redelijk geschokt
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Hihi ik lijk op jou, ik doe namelijk ook geen van dat alles. 't Enige wat ik leuk vind is om jurkjes en rokjes te dragen, maar dat doe ik meestal niet omdat ik het dan weer bij anderen beter vind staan.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Het ging vanvia [ afbeelding ] naar
?
Ik doe iets verkeerd geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |