je hebt gelijk, beetje lullig voor marilienquote:Op zondag 10 mei 2009 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, ze zit daar met 1 andere vrouw, en 3 mannen die alle 3 achter die andere vrouw staan
Moet ze der principes maar overboord gooien en gewoon topless door de bunker rennen, wedden dat de mannen voor haar kiezen!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt gelijk, beetje lullig voor marilien
Daar zou ik ook een beetje ongesteld van wordenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, ze zit daar met 1 andere vrouw, en 3 mannen die alle 3 achter die andere vrouw staan
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeroen had ook een tampon achterover gedrukt, dus zou goed kunnen.
Marielin is dus de underdog, en de underdog gaat er vaak met de winst vandoorquote:Op zondag 10 mei 2009 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik ook een beetje ongesteld van worden
Ze heeft wel een mooier lichaamquote:Op zondag 10 mei 2009 14:09 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Moet ze der principes maar overboord gooien en gewoon topless door de bunker rennen, wedden dat de mannen voor haar kiezen!
Nou ja, de streamers kiezen uiteindelijk en ik kies alvast niet voor Elinequote:Op zondag 10 mei 2009 14:09 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Moet ze der principes maar overboord gooien en gewoon topless door de bunker rennen, wedden dat de mannen voor haar kiezen!
Ik gun het haar meer dan Elinequote:Op zondag 10 mei 2009 14:10 schreef D. het volgende:
[..]
Marielin is dus de underdog, en de underdog gaat er vaak met de winst vandoor
Ik neem je niet snel serieus, maar nu welquote:Op zondag 10 mei 2009 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, de streamers kiezen uiteindelijk en ik kies alvast niet voor Eline
En had ze ook niet iets van een vriend?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:12 schreef Tessio het volgende:
[..]
En ze kan heel sexy dansen, eerlijk is eerlijk
Ja, het is het 1 of het ander natuurlijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En had ze ook niet iets van een vriend?
Maar niet altijdquote:Op zondag 10 mei 2009 14:10 schreef D. het volgende:
[..]
Marielin is dus de underdog, en de underdog gaat er vaak met de winst vandoor
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gun het haar meer dan Eline![]()
Ik hoop altijd dat de underdog wint, dat heb ik ook met tennis enzo
Goed idee!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:14 schreef snetje het volgende:
ik stel voor om Eline een nachtje buiten te laten slapen en een 8 uur spreekverbod voor Marilien
Zet eens wat Spaanse Vlieg, wiet en drank in de boodschappenmand Huub.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef ditisHuub het volgende:
even voor de duidelijkheid,
er gebeurt niets met het konijn, sterker nog het is het konijn van iemand van de redactie en die persoon is harstikke gek met dat beestje. Het moment dat er niet goed genoeg wordt gezorgd voor flappie gaat ie er direct uit. Het argument dat een bunker niets is voor een konijn vind ik lichtelijk overdreven, hoeveel konijnen worden wel niet aangeschaft in een opwelling en eindigen in de schuur in een klein hok en slijten de rest van hun miserabele leventje zonder aandacht, kwijnen weg en gaan dood.
Zolang het konijntje in the Bunker zit komen er geen rare geluidseffecten, geen vuurwerk etc etc,.
@neem nij niet serieus over de crematie van Jeroen. We hebben daar intensief in de COS over gepost of er uberhaupt een poll moest komen of Jeroen mocht gaan of niet. Toen waren der reacties allemaal van ja hij moet kunnen gaan. Diti s geen gouden kooi etc etc etc. Heb jou daar toen ook niet zien posten (niemand niet )dat het niet mocht. Dus dan ook niet achteraf zeuren.
goedemiddag trouwens iedereen!
Peter weet ook niet of ie nu op de voor of achterkant bezig was.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:23 schreef lunareclipse het volgende:
calimero weet niet meer of Peter aan haar tieten heeft gezeten.
Middag!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef ditisHuub het volgende:
er gebeurt niets met het konijn, sterker nog het is het konijn van iemand van de redactie en die persoon is harstikke gek met dat beestje. Het moment dat er niet goed genoeg wordt gezorgd voor flappie gaat ie er direct uit. Het argument dat een bunker niets is voor een konijn vind ik lichtelijk overdreven, hoeveel konijnen worden wel niet aangeschaft in een opwelling en eindigen in de schuur in een klein hok en slijten de rest van hun miserabele leventje zonder aandacht, kwijnen weg en gaan dood.
Zolang het konijntje in the Bunker zit komen er geen rare geluidseffecten, geen vuurwerk etc etc,.
@neem nij niet serieus over de crematie van Jeroen. We hebben daar intensief in de COS over gepost of er uberhaupt een poll moest komen of Jeroen mocht gaan of niet. Toen waren der reacties allemaal van ja hij moet kunnen gaan. Diti s geen gouden kooi etc etc etc. Heb jou daar toen ook niet zien posten (niemand niet )dat het niet mocht. Dus dan ook niet achteraf zeuren.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:24 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Peter weet ook niet of ie nu op de voor of achterkant bezig was.
gelukkigquote:Op zondag 10 mei 2009 14:24 schreef Tessio het volgende:
[..]
Middag!![]()
Ik vind het jammer dat je dit weer moet toelichten, mijn gedachtengang slaat niet zo snel op hol ...gelukkig.
Goede middag dacht ook niet dat jullie wat met dat konijntje zou laten gebeuren.Denk best wel dat er goed over nagedacht isquote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef ditisHuub het volgende:
Nou Huub, je hoeft niet zo de moraalridder uit te hangen hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
gelukkigmaar die van sommige anderen wel
Goeiemiddag.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef ditisHuub het volgende:
Ja, dat heb ik gemerkt................quote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
gelukkigmaar die van sommige anderen wel
En dan zo hup! hun tanden in het konijntje zetten! (geintje!)quote:Op zondag 10 mei 2009 14:29 schreef Laysa het volgende:
het zou wat zijn als dadelijk het konijntje als enige wat te eten heeft en dat de bunkeraars dan zelfs hongerig naar het eten van het nijntje kijken....watertandend enzo
Eetsmakelijk alvastquote:Op zondag 10 mei 2009 14:30 schreef bamby het volgende:
En nu ga ik geinspireerd door de bunker zelf pannekoeken bakken laters![]()
niet zout erbij kieperen hequote:Op zondag 10 mei 2009 14:30 schreef bamby het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:31 schreef Tessio het volgende:
[..]
En dan zo hup! hun tanden in het konijntje zetten! (geintje!)
Lekker!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:30 schreef bamby het volgende:
Neee heb gisteren goed op gelet tijdens de kooklesquote:
Middag Huub,quote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef ditisHuub het volgende:
Bij mijn weten zijn ze nog niet ingelicht m.b.t. de nieuwe weekopdracht, wat de sancties zijn weet ik echter nietquote:Op zondag 10 mei 2009 14:37 schreef Stefan het volgende:
weten ze t al van dat slapen? Wat zijn de sacties?
Ik neem aan als ze de opdracht pas krijgen, zal wel in de avond worden bekendgemaakt denk ikquote:Op zondag 10 mei 2009 14:43 schreef Stefan het volgende:
Gaan de 36 uur dan in sinds vanochtend 8 uur of pas als ze de odpracht krijgen?
Het zou een mindfuck moeten zijn, de overlevers zouden moeten denken dat het beest echt geslacht en genuttigd gaat worden door ze. Maar ja, daar trapt niemand in. Dus ik zeg, "Slager naar binnen, slachten die hap en opeten dat vlees". In het gunstige geval worden ze vegetariër en red daardoor dit dier het leven van tientallen anderenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik snap de functie van het konijnenbeest niet? Zolang ze met het konijn bezig zijn, zijn ze iig niet met elkaar bezig. En het met elkaar bezig moeten zijn, lijkt me toch de bedoeling van de bunker? Knijn biedt enkel een vluchtmogelijkheid om het contact met de andere bewoners te kunnen vermijden.
Is ingegaan rond 12 uur vanmiddag, althans, toen kwam die opdracht binnen.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:43 schreef Stefan het volgende:
Gaan de 36 uur dan in sinds vanochtend 8 uur of pas als ze de odpracht krijgen?
Vind ik ook..het is téveel gewoon...quote:Op zondag 10 mei 2009 14:43 schreef tonja het volgende:
Ik vind Eline er zonder make-up veel beter uitzien.
wiequote:Op zondag 10 mei 2009 14:44 schreef Toverheks het volgende:
ligt het nou aan mij, of heeft pim al een uur niks gezegt.
Dus ze moeten 42 uur wakker blijven?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is ingegaan rond 12 uur vanmiddag, althans, toen kwam die opdracht binnen.
Ja maar als dat 12 uur ingaat zijn ze al 6 uur wakker.quote:
wedden dat de dames echt geen hap gaan nemen van de konijnenbouten als die binnen komen ....quote:Op zondag 10 mei 2009 14:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zou een mindfuck moeten zijn, de overlevers zouden moeten denken dat het beest echt geslacht en genuttigd gaat worden door ze.Maar ja, daar trapt niemand in. Dus ik zeg, "Slager naar binnen, slachten die hap en opeten dat vlees". In het gunstige geval worden ze vegetariër en red daardoor dit dier het leven van tientallen anderen
Er was bij de bewoners ook wat onuidelijkheid over die opdracht. In ieder geval denken ze daar dat het tot morgenavond 12 uur duurt.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja maar als dat 12 uur ingaat zijn ze al 6 uur wakker.
Ik kan die opdracht weer eens nergens vinden, maar het is in ieder geval zo dat er shifts zijn. Drie wakker, twee mogen rusten, niet in bed, want er heerst iets van nacht/bedprotocol.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:55 schreef Stefan het volgende:
Komt er een beloning voor degenen die 36 uur wakker blijven als de rest in slaap valt?
hihi late reactiequote:Op zondag 10 mei 2009 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zou je gaan doen?
Misschien is er nog een leuke opdracht uit je ideeën te peuren.
wie is pim ? zit er een pim in e bunker ?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:44 schreef Toverheks het volgende:
ligt het nou aan mij, of heeft pim al een uur niks gezegt.
jeroen heeft vanacht alles verzameld , dus nu dat hok erop staat is het helemaal perfectquote:Op zondag 10 mei 2009 15:01 schreef bamby het volgende:
je kan wel zien dat marielin slecht geslapen heeft zegEn wat de opdracht van jeroen betreft weet niet of hij al 10 dingen heeft verzameld maar gaat nu met dat konijnen hok boven op de kist wel moeilijker voor de anderen worden om er per ongeluk achter te komen
Leuk!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
er gaat zo een telefoontje naar Jeroen komen dat hij zijn opdracht heeft gehaald, de prijs is de hele week vijf minuten per dag douchen.
Ook gaan we hem meedelen dat hij vooropig onze geheim agent blijft, totdat hij gecompromitteerd is en zijn dekmantel weg is. In de loop van de dag zal er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen komen,
toppie, ik wist niet eens dat hij hem gehaald hadquote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
er gaat zo een telefoontje naar Jeroen komen dat hij zijn opdracht heeft gehaald, de prijs is de hele week vijf minuten per dag douchen.
Ook gaan we hem meedelen dat hij vooropig onze geheim agent blijft, totdat hij gecompromitteerd is en zijn dekmantel weg is. In de loop van de dag zal er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen komen,
Dat zal dan wel "Laat het lijk verdwijnen" zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
In de loop van de dag zal er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen komen,
Ergens hoop ik toch wel een klein beetje dat hij de opdracht verliest sorriequote:Op zondag 10 mei 2009 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jeroen heeft vanacht alles verzameld , dus nu dat hok erop staat is het helemaal perfect
Chips jammerquote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
Opdracht is al gehaaldquote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef bamby het volgende:
[..]
Ergens hoop ik toch wel een klein beetje dat hij de opdracht verliest sorrie![]()
![]()
Hij is uitermate geschikt voor dat soort dingen. Daar waar ie elders nat ging, zullen dat soort dingen wel lukkenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef bamby het volgende:
[..]
Ergens hoop ik toch wel een klein beetje dat hij de opdracht verliest sorrie![]()
![]()
Jullie moeten die bewoners eens een bak sla serveren.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
met de boodschappenlijst heb je invloed over wat de Overlevers binnen krijgenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jullie moeten die bewoners eens een bak sla serveren.
Onzin, jullie horen ervoor te zorgen dat er geen tekorten kunnen ontstaan. Dat is jullie verantwoordelijkheid, en niet die van de streamer.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
met de boodschappenlijst heb je invloed over wat de Overlevers binnen krijgen
http://www.thebunkeronline.tv/webshop.html
Waarom voor deze opdracht 5 dagen douchen??? en bij een andere opdracht maar 1 keerquote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
Ik denk dat sommigen van hun gezonder eten dan in hun reality bestaanquote:Op zondag 10 mei 2009 15:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Onzin, jullie horen ervoor te zorgen dat er geen tekorten kunnen ontstaan. Dat is jullie verantwoordelijkheid, en niet die van de streamer.
En dan kan ie nog meer winnen....?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
Het was een errug zware opdracht hoor...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:17 schreef bamby het volgende:
[..]
Waarom voor deze opdracht 5 dagen douchen??? en bij een andere opdracht maar 1 keer
Morgen kan hij ook mooi even meekrijgen hoe de vlag er bij hangtquote:Op zondag 10 mei 2009 15:19 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan kan ie nog meer winnen....?
Och ja helemaal vergeten het is de Jeroen show... wat een bullshit...
nee johquote:Op zondag 10 mei 2009 14:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wie is pim ? zit er een pim in e bunker ?
Hollandse pot? Je bedoelt Mc Donald's?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:18 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ik denk dat sommigen van hun gezonder eten dan in hun reality bestaan
niks te klagen met die hollandse pot
Ik krijg ook een beetje het gevoel dat er gestuurd wordt. Het is alsof het uit Huubs koker komt met als motto 'Jeroen is mooie televisie man'.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:19 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan kan ie nog meer winnen....?
Och ja helemaal vergeten het is de Jeroen show... wat een bullshit...
niet té veel aandacht voor jeroen he?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
Nou daar ben ik het dan niet over eensquote:Op zondag 10 mei 2009 15:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was een errug zware opdracht hoor...
Maar Jeroen doet het zo leuk allemaalquote:
Dit hele programma is gewoon totaal iets anders geworden dan ik er van had verwacht... ik vind het nog leuk om naar te kijken maar m'n laatste geld heb ik er wel aan uitgegeven. Het gaat allang niet meer om het overleven. De populairste wint en that's it. Speltechnisch flut, afgeschermd van de buitenwereld kul.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen kan hij ook mooi even meekrijgen hoe de vlag er bij hangt
dan heb je niet goed gekekenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hollandse pot? Je bedoelt Mc Donald's?
Ik heb de bewoners nog geen blaadje sla zien eten, enkel patat, brood, bruine bonen, pannenkoeken, gebakken eieren... Verse bladgroente is behoorlijk belangrijk, als je langer dan een week daarvan wordt onthouden, heb je zomaar een foliumdeffciëntie. Daarbij horen oa klachten als het zien van zwarte vlekken voor de ogen (Peter) en het krijgen van spierkrampen (1 van de dames).
+1 Ik weet niet of de populairste wint, maar wel dat ze met poppetjes aan het schuiven zijn. Huub denkt mij zojuist te vangen met de woorden "Er is een Poll geweest over die begrafenis", maar is er ook een Poll geweest om de opdracht van Jeroen te verlengen? Ik dacht het niet hè.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit hele programma is gewoon totaal iets anders geworden dan ik er van had verwacht... ik vind het nog leuk om naar te kijken maar m'n laatste geld heb ik er wel aan uitgegeven. Het gaat allang niet meer om het overleven. De populairste wint en that's it. Speltechnisch flut, afgeschermd van de buitenwereld kul.
Het is gewoon een BB kloon waar de kijker iets van invloed heeft. JdM kan gewoon z'n geld vangen voor de BB rechten.
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:32 schreef bbgirltje het volgende:
Zo heb 6x sla besteld, kijken of het ook binnen komt, zoals huubje zegt
om het gezeur van Jeroen wordt voorgetrokken etc. te voorkomen zou ik ook een andere overlever een geheime opdracht geven met : beste overlever! op dit moment heeft nog een andere overlever een geheime opdracht... aan jou de taak diegene te ontmaskerenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg ook een beetje het gevoel dat er gestuurd wordt. Het is alsof het uit Huubs koker komt met als motto 'Jeroen is mooie televisie man'.
Genoeg gezonde dingen om geen foliumdeficientie op te lopen in elk gevalquote:Op zondag 10 mei 2009 15:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Want... ze hebben volgens jou dagelijks verse bladgroente gegeten?
Tuurlijk letten jullie daar gek op, jullie zijn geen dieren beulen ofzo! Jij ook een goede middag huub. Geen moederdag vandaag voor jou en de redactie zeker?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef ditisHuub het volgende:
er gebeurt niets met het konijn, sterker nog het is het konijn van iemand van de redactie en die persoon is harstikke gek met dat beestje.
Je moest eens weten... als er iemand bekend is met tekorten van vitamientjes, dan ben ik het wel. Opnamestoornis... vandaar dat ik er extra op let. In het normale leven, loop je niet snel een tekort op, maar onder deze omstandigheden dus wel, omdat de bewoners van de bunker geen enkele eigen inbreng hebben hierin. Vitamientjes worden nog wel eens onderschat.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:34 schreef Toverheks het volgende:
denk dat ze echt niet achtelijk zijn wat betreft de vitamiene, als boven ziet dat het echt fout gaat qua voeding wordt er echt wel ingegrepen, dat ene blaadje sla doet er dan ook niet toe.
wat je zegt over een vergelijking met andere konijnen slaat nergens op dus omdat een ander konijn in een klein hok zit mag dat hier ook is dat je optie?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef ditisHuub het volgende:
Weer geheime missie?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
+1 Ik weet niet of de populairste wint, maar wel dat ze met poppetjes aan het schuiven zijn. Huub denkt mij zojuist te vangen met de woorden "Er is een Poll geweest over die begrafenis", maar is er ook een Poll geweest om de opdracht van Jeroen te verlengen? Ik dacht het niet hè.
Ik heb nog 33 credits over, die ga ik vermoedelijk aan Pim geven en dan is het klaar. Ik erger mij trouwens ook stuk aan moderators die te pas en te onpas bij die Bunker binnenlopen waardoor er een nogal familiair sfeertje ontstaat. Nu al reden voor een redactielid om streamers de les te lezen, straks misschien een reden om niet meer kritisch te mogen zijn.
Poll plaatsen wanneer iedereen schijnbaar in een collectieve rouw is gedompeld is sowieso al bullshit.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
+1 Ik weet niet of de populairste wint, maar wel dat ze met poppetjes aan het schuiven zijn. Huub denkt mij zojuist te vangen met de woorden "Er is een Poll geweest over die begrafenis", maar is er ook een Poll geweest om de opdracht van Jeroen te verlengen? Ik dacht het niet hè.
Ik heb nog 33 credits over, die ga ik vermoedelijk aan Pim geven en dan is het klaar. Ik erger mij trouwens ook stuk aan moderators die te pas en te onpas bij die Bunker binnenlopen waardoor er een nogal familiair sfeertje ontstaat. Nu al reden voor een redactielid om streamers de les te lezen, straks misschien een reden om niet meer kritisch te mogen zijn.
Ja, het kan inderdaad creatiever zoals jij ook voorstelt. Ik zeg zelf niet dat Jeroen wordt voorgetrokken, maar ik meen wel te zien dat Huub een te grote vinger in de pap heeft: scoren met beelden lijkt belangrijker te gaan worden dan een goede verdeling van opdrachten/beloningen onder de deelnemers.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:37 schreef snetje het volgende:
[..]
om het gezeur van Jeroen wordt voorgetrokken etc. te voorkomen zou ik ook een andere overlever een geheime opdracht geven met : beste overlever! op dit moment heeft nog een andere overlever een geheime opdracht... aan jou de taak diegene te ontmaskeren![]()
of geef ze alle 5 een geheime opdracht ...wordt het helemaal hillarisch
Of dat een multi is weet ik niet, ik vroeg het aan huub... geen antwoord. Het kan net zo goed enkel een vitamine c pilletje zijn?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:40 schreef Juud79 het volgende:
De overlevers hebben vanochtend volgens mij een zak spinazie ontvangen bij de boodschappen. En ze letten er echt wel op dat de overlevers geen tekorten krijgen. Daarnaast krijgen ze iedere dag ook een multivitamine pil.
Ja en dan niet vertellen wat ze gewonnen hebben... staan ze allemaal uren lekker warm te douchen en niemand snapt hoe het kan.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:37 schreef snetje het volgende:
[..]
om het gezeur van Jeroen wordt voorgetrokken etc. te voorkomen zou ik ook een andere overlever een geheime opdracht geven met : beste overlever! op dit moment heeft nog een andere overlever een geheime opdracht... aan jou de taak diegene te ontmaskeren![]()
of geef ze alle 5 een geheime opdracht ...wordt het helemaal hillarisch
en das dan ook weer heel krom....want het komt niet op televisiequote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg ook een beetje het gevoel dat er gestuurd wordt. Het is alsof het uit Huubs koker komt met als motto 'Jeroen is mooie televisie man'.
Deze niet nee... maar waren er geen Duitsers geweest die belangstelling toonden?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
en das dan ook weer heel krom....want het komt niet op televisie
ghehehe ai.....nu komt er ineens iets bij me opquote:Op zondag 10 mei 2009 15:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Deze niet nee... maar waren er geen Duitsers geweest die belangstelling toonden?
Voor die bunker? Was dat niet een jaar of 69 geleden?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Deze niet nee... maar waren er geen Duitsers geweest die belangstelling toonden?
Als je drie maanden de tijd hebt is het wat anders, dit is over twee weken al afgelopen. Jeroen is er best wel geknipt voor en het kan best leuk worden maar heeft dit niet het risico van onevenredigheid? Die indruk is er toch al wat ten opzichte van sommige bewoners imo.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor die bunker? Was dat niet een jaar of 69 geleden?
nee joh! de gewone 5 minuten voor alle 5 tegelijkquote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja en dan niet vertellen wat ze gewonnen hebben... staan ze allemaal uren lekker warm te douchen en niemand snapt hoe het kan.
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor die bunker? Was dat niet een jaar of 69 geleden?
ook mee eensquote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja en dan niet vertellen wat ze gewonnen hebben... staan ze allemaal uren lekker warm te douchen en niemand snapt hoe het kan.
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef snetje het volgende:
[..]
nee joh! de gewone 5 minuten voor alle 5 tegelijk![]()
eens kijken hoe ze dat met zijn 5en gaan oplossen
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef snetje het volgende:
[..]
nee joh! de gewone 5 minuten voor alle 5 tegelijk![]()
eens kijken hoe ze dat met zijn 5en gaan oplossen
vergeet Peter niet he! die heeft ook even zijn momentje gekregen voor zijn plaatje ... zo krijgt ieder wel watquote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo te lezen heeft de redactie een aardige vinger in de pap.
Keer op keer Jeroen en Eline voortrekken.
Doe er dan meteen een POLL in van "Wie moet winnen? Eline of Jeroen?"
Anmehoela dat de streamer beslist.
Denk ik ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
dacht ik al , anders had ie welopgevallenquote:
Mogen ze er dan wel onderling over beppen of moeten ze hun schmoel er over houden?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef ditisHuub het volgende:
er komt zo een poll op de site of de andere Overlevers gekend moeten worden dat er een van hun een geheime opdracht heeft. Het plan is om ze dit afzonderlijk te vertellen dat ze ook van elkaar niet weten dat ze het weten.
Kan ook aan de andere overlevers liggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
Als dat zo zou zijn...
Huub was ook irri in DGK, maar hij had het bijzondere vermogen dat iedere andere speler leuker werd in zijn aanwezigheid. Jeroen bezit die kwaliteit iig niet!
kijk nu wordt het nog leukerquote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef ditisHuub het volgende:
er komt zo een poll op de site of de andere Overlevers gekend moeten worden dat er een van hun een geheime opdracht heeft. Het plan is om ze dit afzonderlijk te vertellen dat ze ook van elkaar niet weten dat ze het weten.
en dat ze dan allemaal argwanend naar elkaar gaan lopen kijkenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef ditisHuub het volgende:
Mwah... ik vermoed zelfs dat een aantal deelnemers van de bunker leuker zijn zonder Jeroen, dan met Jeroenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kan ook aan de andere overlevers liggen.
das goed voor het groepsgevoelquote:Op zondag 10 mei 2009 15:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en dat ze dan allemaal argwanend naar elkaar gaan lopen kijken
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Chanel5 het volgende:
En dat ze het niet met elkaar er over mogen hebben.
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef ditisHuub het volgende:
precies,quote:Op zondag 10 mei 2009 15:57 schreef snetje het volgende:
[..]
kijk nu wordt het nog leuker![]()
gewoon de andere 4 de taak geven om 007 te ontmaskeren .... en iedereen in de waan laten dat alleen zij ervan af weten ...
Als je dit net bedacht hebt, maak er dan nu eens niet gelijk een Poll van maar overdenk het even een uur of vier-vijf. Er zijn vast ook wel andere opties die misschien wel beter zijn als je toch wil gaan rommelen met het concept.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef ditisHuub het volgende:
Ben benieuwd hoelang die poll blijft staan aangezien er waarschijnlijk aardig wat mensen naar moederdag zijn .(Dus minder stemmen vanmiddag in de pocket)quote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef bamby het volgende:nu staak ik hellemaal sta ik me de gompes aan pannekoeken te bakken hier peren de 2 heren er hier tussen uit met we gaan even balletje trappen
we warmen ze straks wel op in de magno kerels daar zakt je broek toch van af.
![]()
Was het het zout of waren ze niet gaar....?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef bamby het volgende:nu staak ik hellemaal sta ik me de gompes aan pannekoeken te bakken hier peren de 2 heren er hier tussen uit met we gaan even balletje trappen
![]()
houdoequote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij begrijpt hetmaar ik krijg net visite dus latersss
Niet mee eens, maar dat weet je hè. Niks concepten en structuren en overleggen. Laat het maar lekker spontaan en opportunistisch zijn, en ja: dan gaat het af en toe ook mis. So what.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je dit net bedacht hebt, maak er dan nu eens niet gelijk een Poll van maar overdenk het even een uur of vier-vijf. Er zijn vast ook wel andere opties die misschien wel beter zijn als je toch wil gaan rommelen met het concept.
Bijvoorbeeld zo hier al genoemd is: Geef iedereen een geheime opdracht of geef nog één iemand ene geheime opdracht en vertel iedereen dat er één 007 is. Afijn, er zijn zoveel varianten te bedenken en ik maak mij sterk dat ze niet allemaal vanuit alle hoeken bekeken zijn. Vraag het aan die 007 die nu bij jullie zit
Ja, laten we een kapper de bunker in sturen om de puntjes bij te knippen...quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef -sabine- het volgende:
Dr lopen nu 2 kalerds rond.
Mannelijk.
Voor hoeveel cm er af zouden de dames willen gaan.........in ruil voor sigaretten iedere dag, makeup iedere dag enz enz.
Wordt druk aan gewerktquote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pietje, help die gasten daar eens uit de brand en doe eens creatief daar, als 007 kenner
He die Gert, was gezellig!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens, maar dat weet je hè. Niks concepten en structuren en overleggen. Laat het maar lekker spontaan en opportunistisch zijn, en ja: dan gaat het af en toe ook mis. So what.
Tja, jij hebt geen tienduizenden geïnvesteerd, jij hoeft die niet boven water te tillen. Maar goed, ik ga maar heg knippen, nadat ik die eerst wél van alle kanten ga bekijkenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens, maar dat weet je hè. Niks concepten en structuren en overleggen. Laat het maar lekker spontaan en opportunistisch zijn, en ja: dan gaat het af en toe ook mis. So what.
Ha die Pietje.quote:
gewoon de lekkere verstoppen voor jezelf en nieuwe maken alla recept Elinequote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef bamby het volgende:nu staak ik hellemaal sta ik me de gompes aan pannekoeken te bakken hier peren de 2 heren er hier tussen uit met we gaan even balletje trappen
![]()
Ja lach maar daar offer je dan je moeder dag voor opquote:
Ja mag best uitvoerig nadenken over het business plan natuurlijk, en dit evalueren, maar de interactie met de kijker en het inspelen op de actualiteit mag van mij wel snel, spontaan, op basis van ingevingen. Pats. Even snel de pro's en cons analyseren en doén. Niet eerst een vergadering.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, jij hebt geen tienduizenden geïnvesteerd, jij hoeft die niet boven water te tillen. Maar goed, ik ga maar heg knippen, nadat ik die eerst wél van alle kanten ga bekijken
Opdrachten van de redactie vind ik dat die goed overdacht moet zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef ditisHuub het volgende:
Dat heb ik ook weleens gedaan. Gewoon om te kijken wat er gebeurt. Tja.. eigenlijk is het nogal voorspelbaar, wat er dan gebeurt.quote:
Ohww.. ik zie nergens op het pak bakmeel "Men neme 2 kerels.."quote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef bamby het volgende:nu staak ik hellemaal sta ik me de gompes aan pannekoeken te bakken hier peren de 2 heren er hier tussen uit met we gaan even balletje trappen
![]()
ja, maar wel leukquote:Op zondag 10 mei 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gedaan. Gewoon om te kijken wat er gebeurt. Tja.. eigenlijk is het nogal voorspelbaar, wat er dan gebeurt.
Helemaal tóp.. geven, maar ook ontvángen!!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Opdrachten van de redactie vind ik dat die goed overdacht moet zijn.
Wanneer een streamer een idee instuurt laat die het dan zelf maar goed uitwerken. Meer ideeën van de streamers en spontaan invoeren vind ik sowieso goed. Sowieso bekend maken wiens idee het is zodat we dan lekker op die los kunnen gaan bij een totale mislukking....
Neeequote:Op zondag 10 mei 2009 16:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Was het het zout of waren ze niet gaar....?
Tja.. dat prikkelende gevoel lijkt wel een beetje op het echte werk, alleen die rush blijft toch echt uit.quote:
ben niet gek dan hou ik ze voor me zelf en mogen ze zelf bakkenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:09 schreef snetje het volgende:
[..]
gewoon de lekkere verstoppen voor jezelf en nieuwe maken alla recept Eline
auwtssssquote:Op zondag 10 mei 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gedaan. Gewoon om te kijken wat er gebeurt. Tja.. eigenlijk is het nogal voorspelbaar, wat er dan gebeurt.
Ja, timing, binnen tien minuten door m'n eigen snoer heen knippenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed weertje om de heg te knippen. Timing is wél belangrijk.
Waar zijn ze bang voor dan. Grappig toch!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:22 schreef akveor het volgende:
Haha, Eline wordt ook lekker creatief... ze wil Jeroen opmaken als vrouw... Hij wil ff niet. Schuift het door naar Pim en die weigert ook....
De redactie zou nu gewoon in moeten grijpen en creativiteit belonen. Het lijkt erop dat ze voornamelijk wachten op de opdrachten ipv zelf iets te ondernemen.
smoes denk ik, wat is de sanctie??quote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, timing, binnen tien minuten door m'n eigen snoer heen knippen(en het toch van alle kanten bekeken hebben)
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, timing, binnen tien minuten door m'n eigen snoer heen knippen(en het toch van alle kanten bekeken hebben)
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Precies... meer creativiteit van de bewoners belonen.... ook goed voor hun eigen populariteit.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar zijn ze bang voor dan. Grappig toch!
Bied desnoods een warme douche aan de vrijwilliger aan.
Volendam rechtstreeks gedegradeerd zojuist. Maar dit terzijde.
ik geloof we dat het snoer stuk is, maar was er opzet in het spelquote:
Neem ik gelijk terugquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef bamby het volgende:nu staak ik hellemaal sta ik me de gompes aan pannekoeken te bakken hier peren de 2 heren er hier tussen uit met we gaan even balletje trappen
![]()
heeft ze misschien wel geprobeerd danquote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef Gert het volgende:
Deo in je mond spuiten is ook vies volgens Eline.
Goh.
of der haren kammen aan de tafel met der handen of een vork vind ik ook zo goor, ga dan ff bij de wc staanquote:
Geen opzet, geen stroomstoot, handvaten isoleren, zelfs de zekering zit er nog in. Probeer het nog een keer, met een snoer dat nu een halve meter korter isquote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef blomst het volgende:
[..]
ik geloof we dat het snoer stuk is, maar was er opzet in het spel![]()
Geen stroomstoot gehad
ik zoek ook een Peter, alleen voor het koken dan hequote:
Dat is wel een goeie idd. een battle. wie heeft als eerste een eetlepel kaneel opquote:Op zondag 10 mei 2009 16:39 schreef Rica het volgende:
Geef ze een lepel en een pot kaneel
Hebben we iets te lachen
http://www.break.com/inde(...)namon-challenge.html
Alsof er over alles een pol gehouden moet worden. Ik word die simpele polls dan ook een beetje zat.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
Over 007 missie hinten?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: ja, iedereen individueel
»ja, iedereen individueel
6 Votes
»ja, als groep
0 Votes
»nee, laat jeroen maar gaan
6 Votes
»nee, en kap met die missies
0 Votes
wel allemaal ff op individueel stemmen he, dan krijg je hopelijk conflictsituatiesomdat mensen elkaar in de gaten houden
vroeg om een uurtje of 2 vanmiddag al, of pim al wat gezegt had, vind hem een dooie of zit ie in een dip???quote:Op zondag 10 mei 2009 16:42 schreef bamby het volgende:
Eline tegen pim. pim waarom ben je zo rustigzit tie er nog???Had hem niet eens gemist
![]()
hij heeft anders net wel deo in zn giegeltje gespotenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vroeg om een uurtje of 2 vanmiddag al, of pim al wat gezegt had, vind hem een dooie of zit ie in een dip???
Het is gewoon niet zo'n gangmaker. Maar hij is wel érg vlak en voegt niet veel toe. Geen ergernis, maar ook geen sympathie. Niks.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vroeg om een uurtje of 2 vanmiddag al, of pim al wat gezegt had, vind hem een dooie of zit ie in een dip???
Dat is de spirit net zo lang door gaan tot je nog maar een snoertje over hebt van een meter of zoquote:Op zondag 10 mei 2009 16:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen opzet, geen stroomstoot, handvaten isoleren, zelfs de zekering zit er nog in. Probeer het nog een keer, met een snoer dat nu een halve meter korter is
dus conclusie, Pim is een Nano niks noppes nada, vraag me eigenlijk af wie deze gasten gecast had voor de Bunker, vind ze allemaal niet echt spraakmakend en met weinig inhoud.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo'n gangmaker. Maar hij is wel érg vlak en voegt niet veel toe. Geen ergernis, maar ook geen sympathie. Niks.
kan hij niet gewoon zijn gebitje poetsen dan???quote:Op zondag 10 mei 2009 16:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
hij heeft anders net wel deo in zn giegeltje gespoten
neheeee hij moest indruk maken op elientje.....elientje en pimquote:Op zondag 10 mei 2009 16:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan hij niet gewoon zijn gebitje poetsen dan???
Geen idee of die een dip heeftquote:Op zondag 10 mei 2009 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh Pim is verliefd, hoop alleen dat ie niet de hele dag met een harde plasser door het beeld dan looptquote:Op zondag 10 mei 2009 16:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
neheeee hij moest indruk maken op elientje.....elientje en pim
inderdaad nop nakes nada brengt hij in of komt er uit zondequote:Op zondag 10 mei 2009 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo'n gangmaker. Maar hij is wel érg vlak en voegt niet veel toe. Geen ergernis, maar ook geen sympathie. Niks.
jamaar.......pim wacht op het juiste moment...en dan slaat ie toe....als een slang op een muis....echt waar let maar op....let maar opquote:Op zondag 10 mei 2009 16:52 schreef bamby het volgende:
[..]
inderdaad nop nakes nada brengt hij in of komt er uit zonde
Met z'n achterban als mediator.... zelf onderneemt ie geen fuck.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh Pim is verliefd, hoop alleen dat ie niet de hele dag met een harde plasser door het beeld dan loopt![]()
Pim is gewoon Pim en dus leuk en droge opmerkingen geeft ie genoeg(na de stiltes)quote:Op zondag 10 mei 2009 16:50 schreef bamby het volgende:
[..]
Geen idee of die een dip heeftzit echt niets in in die gast gewoon zonde
![]()
geen fuckquote:Op zondag 10 mei 2009 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Met z'n achterban als mediator.... zelf onderneemt ie geen fuck.
Peter zou ook iets meer werk moeten maken van Eline.
oooohhhh dus Pim wacht het juiste momentje af, en waneer denk je dat het juiste momentje aanbreekt????quote:Op zondag 10 mei 2009 16:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
jamaar.......pim wacht op het juiste moment...en dan slaat ie toe....als een slang op een muis....echt waar let maar op....let maar op![]()
Het hoeven voor mij ook beslist niet allemaal clowns of freaks te zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus conclusie, Pim is een Nano niks noppes nada, vraag me eigenlijk af wie deze gasten gecast had voor de Bunker, vind ze allemaal niet echt spraakmakend en met weinig inhoud.
Jeroen springt er een klein beetje boven uit en peter ach, wat moet ik zeggen over Peter![]()
kan die er niet in gaan liggen krijg ik ten miste niet steeds spontaan kippevel als ik zijn kop ziequote:
Misschien als ie samen met Eline in de finale zit... maar dan moet het wel van Eline komen.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oooohhhh dus Pim wacht het juiste momentje af, en waneer denk je dat het juiste momentje aanbreekt????
Heeft Pim veel of weinig woorden nodig om toe te slaan???
als pim in de finale zit.....quote:Op zondag 10 mei 2009 16:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oooohhhh dus Pim wacht het juiste momentje af, en waneer denk je dat het juiste momentje aanbreekt????
Heeft Pim veel of weinig woorden nodig om toe te slaan???
wacht maar....dit hoort bij zn masterplanquote:Op zondag 10 mei 2009 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Het hoeven voor mij ook beslist niet allemaal clowns of freaks te zijn.
Ik vind de casting best goed. En je weet niet hoe iemand zich gaat ontwikkelen. Ook als "stabiele factor" in een groep kun je een rol spelen die interessant is om te volgen voor de kijker. Maar dat komt er allemaal niet uit bij Pim, helaas.
Blijven hopenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
jamaar.......pim wacht op het juiste moment...en dan slaat ie toe....als een slang op een muis....echt waar let maar op....let maar op![]()
Zal er een love story komen??? zou Pim Eline bezwangeren van een 3ling???quote:Op zondag 10 mei 2009 16:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien als ie samen Eline in de finale zit... maar dan moet het wel van Eline komen.
Hoeveel vriendinnen zou Pim gehad hebben? Zal ook wel niets over bekend zijn.
Degene die het lukt mag een week lang onbeperkt eten, drinken en luxe wmb (want het is zo goed als onmogelijk)quote:Op zondag 10 mei 2009 16:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie idd. een battle. wie heeft als eerste een eetlepel kaneel op
Probeer het eens en laat even een camera meelopenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:05 schreef Toverheks het volgende:
is het echt waar dan, dat je geen lepel kaneel naar binnen kan werken, nooit van gehoord
jaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 mei 2009 17:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Probeer het eens en laat even een camera meelopen
nee jammer, geen kaneel in huis en ook geen camara maar ik geloof jequote:Op zondag 10 mei 2009 17:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Probeer het eens en laat even een camera meelopen
ik vind hem echt te grappig, Danny thnx voor die filmpjesquote:
Jaquote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind hem echt te grappig, Danny thnx voor die filmpjes
maarre, is t niet oneerlijk een opdracht erin die niet haalbaar is?
welnee joh, hoezo dat dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
das nou juist tievie maken huubquote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
So what, allemaal een dagje heftig hebben en uien eten!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee juist leuk hoeft niet altijd eerlijk te zijn tochquote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er staan ook filmpjes die bewijzen dat het WEL kan. de kans is alleen vrij kleinquote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sjeeee jij hebt echt een fetsjieee met uien hequote:Op zondag 10 mei 2009 17:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
So what, allemaal een dagje heftig hebben en uien eten!
Zijn verwende nesten en weet jij ook wel.
Het is haalbaar alleen als je de mond open doet, is bijna een reflex omdat het zo droog is, adem je het in en ben je gezien. Door de neus blijven ademen is de truuk. Het is moeilijk maar niet onhaalbaar.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
kan je zo de televisierring mee winnenquote:
ja jullie hebben toch emmertjes ...zag ik gisteren zelf......quote:Op zondag 10 mei 2009 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
er staan ook filmpjes die bewijzen dat het WEL kan. de kans is alleen vrij klein
en je kunt ze voor hun effort belonen met iets lekkers ofzo
Zorg trouwens wel dat ze bij uitvoer ervan beschikking hebben over onbeperkt stromend water en spuugbakken e.d.
Ik vroeg me af waarom dat zo goed als onmogelijk is.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Degene die het lukt mag een week lang onbeperkt eten, drinken en luxe wmb (want het is zo goed als onmogelijk)
Het gaat toch om het effect? Proberen volstaat al in dit geval.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik denk dat die skippyballen niet doorgaanquote:Op zondag 10 mei 2009 17:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
So what, allemaal een dagje heftig hebben en uien eten!
Zijn verwende nesten en weet jij ook wel.
Trouwens: waar blijven de skippyballen?
wat een opluchtingquote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef snetje het volgende:
en Peter heeft eindelijk gepoept ... hiep hoi ....
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat die skippyballen niet doorgaan
Dit gaat gave streams opleveren en ze krijgen er niets van.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
overigens kwam het idee niet van mij maar van Rica:quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Het is superdroog idd en als je het inademt moet je hoesten.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waarom dat zo goed als onmogelijk is.
Ik kom niet verder dan dat meteen al je speeksel weg is.
Ik dacht al ,wat ruik ikquote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef snetje het volgende:
maar da's lastig als er mensen om je heen gaan staan lachenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is superdroog idd en als je het inademt moet je hoesten.
Mond dichthouden en stug doorslikken dan red je het.
Die horen door te gaan!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat die skippyballen niet doorgaan
Wil ik dat weten uhhhhhhhquote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef snetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |