quote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef ditisHuub het volgende:
er komt zo een poll op de site of de andere Overlevers gekend moeten worden dat er een van hun een geheime opdracht heeft. Het plan is om ze dit afzonderlijk te vertellen dat ze ook van elkaar niet weten dat ze het weten.
Dat heb ik ook weleens gedaan. Gewoon om te kijken wat er gebeurt. Tja.. eigenlijk is het nogal voorspelbaar, wat er dan gebeurt.quote:
Ohww.. ik zie nergens op het pak bakmeel "Men neme 2 kerels.."quote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef bamby het volgende:nu staak ik hellemaal sta ik me de gompes aan pannekoeken te bakken hier peren de 2 heren er hier tussen uit met we gaan even balletje trappen
we warmen ze straks wel op in de magno kerels daar zakt je broek toch van af.
![]()
ja, maar wel leukquote:Op zondag 10 mei 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gedaan. Gewoon om te kijken wat er gebeurt. Tja.. eigenlijk is het nogal voorspelbaar, wat er dan gebeurt.
Helemaal tóp.. geven, maar ook ontvángen!!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Opdrachten van de redactie vind ik dat die goed overdacht moet zijn.
Wanneer een streamer een idee instuurt laat die het dan zelf maar goed uitwerken. Meer ideeën van de streamers en spontaan invoeren vind ik sowieso goed. Sowieso bekend maken wiens idee het is zodat we dan lekker op die los kunnen gaan bij een totale mislukking....
Neeequote:Op zondag 10 mei 2009 16:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Was het het zout of waren ze niet gaar....?
Tja.. dat prikkelende gevoel lijkt wel een beetje op het echte werk, alleen die rush blijft toch echt uit.quote:
ben niet gek dan hou ik ze voor me zelf en mogen ze zelf bakkenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:09 schreef snetje het volgende:
[..]
gewoon de lekkere verstoppen voor jezelf en nieuwe maken alla recept Eline
auwtssssquote:Op zondag 10 mei 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gedaan. Gewoon om te kijken wat er gebeurt. Tja.. eigenlijk is het nogal voorspelbaar, wat er dan gebeurt.
Ja, timing, binnen tien minuten door m'n eigen snoer heen knippenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed weertje om de heg te knippen. Timing is wél belangrijk.
Waar zijn ze bang voor dan. Grappig toch!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:22 schreef akveor het volgende:
Haha, Eline wordt ook lekker creatief... ze wil Jeroen opmaken als vrouw... Hij wil ff niet. Schuift het door naar Pim en die weigert ook....
De redactie zou nu gewoon in moeten grijpen en creativiteit belonen. Het lijkt erop dat ze voornamelijk wachten op de opdrachten ipv zelf iets te ondernemen.
smoes denk ik, wat is de sanctie??quote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, timing, binnen tien minuten door m'n eigen snoer heen knippen(en het toch van alle kanten bekeken hebben)
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, timing, binnen tien minuten door m'n eigen snoer heen knippen(en het toch van alle kanten bekeken hebben)
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Precies... meer creativiteit van de bewoners belonen.... ook goed voor hun eigen populariteit.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar zijn ze bang voor dan. Grappig toch!
Bied desnoods een warme douche aan de vrijwilliger aan.
Volendam rechtstreeks gedegradeerd zojuist. Maar dit terzijde.
ik geloof we dat het snoer stuk is, maar was er opzet in het spelquote:
Neem ik gelijk terugquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef bamby het volgende:nu staak ik hellemaal sta ik me de gompes aan pannekoeken te bakken hier peren de 2 heren er hier tussen uit met we gaan even balletje trappen
we warmen ze straks wel op in de magno kerels daar zakt je broek toch van af.
![]()
heeft ze misschien wel geprobeerd danquote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef Gert het volgende:
Deo in je mond spuiten is ook vies volgens Eline.
Goh.
of der haren kammen aan de tafel met der handen of een vork vind ik ook zo goor, ga dan ff bij de wc staanquote:
Geen opzet, geen stroomstoot, handvaten isoleren, zelfs de zekering zit er nog in. Probeer het nog een keer, met een snoer dat nu een halve meter korter isquote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef blomst het volgende:
[..]
ik geloof we dat het snoer stuk is, maar was er opzet in het spel![]()
Geen stroomstoot gehad
ik zoek ook een Peter, alleen voor het koken dan hequote:
Dat is wel een goeie idd. een battle. wie heeft als eerste een eetlepel kaneel opquote:Op zondag 10 mei 2009 16:39 schreef Rica het volgende:
Geef ze een lepel en een pot kaneel
Hebben we iets te lachen
http://www.break.com/inde(...)namon-challenge.html
Alsof er over alles een pol gehouden moet worden. Ik word die simpele polls dan ook een beetje zat.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
Over 007 missie hinten?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: ja, iedereen individueel
»ja, iedereen individueel
6 Votes
»ja, als groep
0 Votes
»nee, laat jeroen maar gaan
6 Votes
»nee, en kap met die missies
0 Votes
wel allemaal ff op individueel stemmen he, dan krijg je hopelijk conflictsituatiesomdat mensen elkaar in de gaten houden
vroeg om een uurtje of 2 vanmiddag al, of pim al wat gezegt had, vind hem een dooie of zit ie in een dip???quote:Op zondag 10 mei 2009 16:42 schreef bamby het volgende:
Eline tegen pim. pim waarom ben je zo rustigzit tie er nog???Had hem niet eens gemist
![]()
hij heeft anders net wel deo in zn giegeltje gespotenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vroeg om een uurtje of 2 vanmiddag al, of pim al wat gezegt had, vind hem een dooie of zit ie in een dip???
Het is gewoon niet zo'n gangmaker. Maar hij is wel érg vlak en voegt niet veel toe. Geen ergernis, maar ook geen sympathie. Niks.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vroeg om een uurtje of 2 vanmiddag al, of pim al wat gezegt had, vind hem een dooie of zit ie in een dip???
Dat is de spirit net zo lang door gaan tot je nog maar een snoertje over hebt van een meter of zoquote:Op zondag 10 mei 2009 16:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen opzet, geen stroomstoot, handvaten isoleren, zelfs de zekering zit er nog in. Probeer het nog een keer, met een snoer dat nu een halve meter korter is
dus conclusie, Pim is een Nano niks noppes nada, vraag me eigenlijk af wie deze gasten gecast had voor de Bunker, vind ze allemaal niet echt spraakmakend en met weinig inhoud.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo'n gangmaker. Maar hij is wel érg vlak en voegt niet veel toe. Geen ergernis, maar ook geen sympathie. Niks.
kan hij niet gewoon zijn gebitje poetsen dan???quote:Op zondag 10 mei 2009 16:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
hij heeft anders net wel deo in zn giegeltje gespoten
neheeee hij moest indruk maken op elientje.....elientje en pimquote:Op zondag 10 mei 2009 16:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan hij niet gewoon zijn gebitje poetsen dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |