quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Chanel5 het volgende:
En dat ze het niet met elkaar er over mogen hebben.
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef ditisHuub het volgende:
er komt zo een poll op de site of de andere Overlevers gekend moeten worden dat er een van hun een geheime opdracht heeft. Het plan is om ze dit afzonderlijk te vertellen dat ze ook van elkaar niet weten dat ze het weten.
precies,quote:Op zondag 10 mei 2009 15:57 schreef snetje het volgende:
[..]
kijk nu wordt het nog leuker![]()
gewoon de andere 4 de taak geven om 007 te ontmaskeren .... en iedereen in de waan laten dat alleen zij ervan af weten ...
Als je dit net bedacht hebt, maak er dan nu eens niet gelijk een Poll van maar overdenk het even een uur of vier-vijf. Er zijn vast ook wel andere opties die misschien wel beter zijn als je toch wil gaan rommelen met het concept.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef ditisHuub het volgende:
er komt zo een poll op de site of de andere Overlevers gekend moeten worden dat er een van hun een geheime opdracht heeft. Het plan is om ze dit afzonderlijk te vertellen dat ze ook van elkaar niet weten dat ze het weten.
Ben benieuwd hoelang die poll blijft staan aangezien er waarschijnlijk aardig wat mensen naar moederdag zijn .(Dus minder stemmen vanmiddag in de pocket)quote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef bamby het volgende:nu staak ik hellemaal sta ik me de gompes aan pannekoeken te bakken hier peren de 2 heren er hier tussen uit met we gaan even balletje trappen
we warmen ze straks wel op in de magno kerels daar zakt je broek toch van af.
![]()
Was het het zout of waren ze niet gaar....?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef bamby het volgende:nu staak ik hellemaal sta ik me de gompes aan pannekoeken te bakken hier peren de 2 heren er hier tussen uit met we gaan even balletje trappen
we warmen ze straks wel op in de magno kerels daar zakt je broek toch van af.
![]()
houdoequote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij begrijpt hetmaar ik krijg net visite dus latersss
Niet mee eens, maar dat weet je hè. Niks concepten en structuren en overleggen. Laat het maar lekker spontaan en opportunistisch zijn, en ja: dan gaat het af en toe ook mis. So what.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je dit net bedacht hebt, maak er dan nu eens niet gelijk een Poll van maar overdenk het even een uur of vier-vijf. Er zijn vast ook wel andere opties die misschien wel beter zijn als je toch wil gaan rommelen met het concept.
Bijvoorbeeld zo hier al genoemd is: Geef iedereen een geheime opdracht of geef nog één iemand ene geheime opdracht en vertel iedereen dat er één 007 is. Afijn, er zijn zoveel varianten te bedenken en ik maak mij sterk dat ze niet allemaal vanuit alle hoeken bekeken zijn. Vraag het aan die 007 die nu bij jullie zit
Ja, laten we een kapper de bunker in sturen om de puntjes bij te knippen...quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef -sabine- het volgende:
Dr lopen nu 2 kalerds rond.
Mannelijk.
Voor hoeveel cm er af zouden de dames willen gaan.........in ruil voor sigaretten iedere dag, makeup iedere dag enz enz.
Wordt druk aan gewerktquote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pietje, help die gasten daar eens uit de brand en doe eens creatief daar, als 007 kenner
He die Gert, was gezellig!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens, maar dat weet je hè. Niks concepten en structuren en overleggen. Laat het maar lekker spontaan en opportunistisch zijn, en ja: dan gaat het af en toe ook mis. So what.
Tja, jij hebt geen tienduizenden geïnvesteerd, jij hoeft die niet boven water te tillen. Maar goed, ik ga maar heg knippen, nadat ik die eerst wél van alle kanten ga bekijkenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet mee eens, maar dat weet je hè. Niks concepten en structuren en overleggen. Laat het maar lekker spontaan en opportunistisch zijn, en ja: dan gaat het af en toe ook mis. So what.
Ha die Pietje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |