niet té veel aandacht voor jeroen he?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
er gaat zo een telefoontje naar Jeroen komen dat hij zijn opdracht heeft gehaald, de prijs is de hele week vijf minuten per dag douchen.
Ook gaan we hem meedelen dat hij vooropig onze geheim agent blijft, totdat hij gecompromitteerd is en zijn dekmantel weg is. In de loop van de dag zal er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen komen,
Nou daar ben ik het dan niet over eensquote:Op zondag 10 mei 2009 15:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was een errug zware opdracht hoor...
Maar Jeroen doet het zo leuk allemaalquote:
Dit hele programma is gewoon totaal iets anders geworden dan ik er van had verwacht... ik vind het nog leuk om naar te kijken maar m'n laatste geld heb ik er wel aan uitgegeven. Het gaat allang niet meer om het overleven. De populairste wint en that's it. Speltechnisch flut, afgeschermd van de buitenwereld kul.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Morgen kan hij ook mooi even meekrijgen hoe de vlag er bij hangt
dan heb je niet goed gekekenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hollandse pot? Je bedoelt Mc Donald's?
Ik heb de bewoners nog geen blaadje sla zien eten, enkel patat, brood, bruine bonen, pannenkoeken, gebakken eieren... Verse bladgroente is behoorlijk belangrijk, als je langer dan een week daarvan wordt onthouden, heb je zomaar een foliumdeffciëntie. Daarbij horen oa klachten als het zien van zwarte vlekken voor de ogen (Peter) en het krijgen van spierkrampen (1 van de dames).
+1 Ik weet niet of de populairste wint, maar wel dat ze met poppetjes aan het schuiven zijn. Huub denkt mij zojuist te vangen met de woorden "Er is een Poll geweest over die begrafenis", maar is er ook een Poll geweest om de opdracht van Jeroen te verlengen? Ik dacht het niet hè.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit hele programma is gewoon totaal iets anders geworden dan ik er van had verwacht... ik vind het nog leuk om naar te kijken maar m'n laatste geld heb ik er wel aan uitgegeven. Het gaat allang niet meer om het overleven. De populairste wint en that's it. Speltechnisch flut, afgeschermd van de buitenwereld kul.
Het is gewoon een BB kloon waar de kijker iets van invloed heeft. JdM kan gewoon z'n geld vangen voor de BB rechten.
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:32 schreef bbgirltje het volgende:
Zo heb 6x sla besteld, kijken of het ook binnen komt, zoals huubje zegt
om het gezeur van Jeroen wordt voorgetrokken etc. te voorkomen zou ik ook een andere overlever een geheime opdracht geven met : beste overlever! op dit moment heeft nog een andere overlever een geheime opdracht... aan jou de taak diegene te ontmaskerenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg ook een beetje het gevoel dat er gestuurd wordt. Het is alsof het uit Huubs koker komt met als motto 'Jeroen is mooie televisie man'.
Genoeg gezonde dingen om geen foliumdeficientie op te lopen in elk gevalquote:Op zondag 10 mei 2009 15:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Want... ze hebben volgens jou dagelijks verse bladgroente gegeten?
Tuurlijk letten jullie daar gek op, jullie zijn geen dieren beulen ofzo! Jij ook een goede middag huub. Geen moederdag vandaag voor jou en de redactie zeker?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef ditisHuub het volgende:
even voor de duidelijkheid,
er gebeurt niets met het konijn, sterker nog het is het konijn van iemand van de redactie en die persoon is harstikke gek met dat beestje.
goedemiddag trouwens iedereen!
Je moest eens weten... als er iemand bekend is met tekorten van vitamientjes, dan ben ik het wel. Opnamestoornis... vandaar dat ik er extra op let. In het normale leven, loop je niet snel een tekort op, maar onder deze omstandigheden dus wel, omdat de bewoners van de bunker geen enkele eigen inbreng hebben hierin. Vitamientjes worden nog wel eens onderschat.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:34 schreef Toverheks het volgende:
denk dat ze echt niet achtelijk zijn wat betreft de vitamiene, als boven ziet dat het echt fout gaat qua voeding wordt er echt wel ingegrepen, dat ene blaadje sla doet er dan ook niet toe.
wat je zegt over een vergelijking met andere konijnen slaat nergens op dus omdat een ander konijn in een klein hok zit mag dat hier ook is dat je optie?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef ditisHuub het volgende:
even voor de duidelijkheid,
er gebeurt niets met het konijn, sterker nog het is het konijn van iemand van de redactie en die persoon is harstikke gek met dat beestje. Het moment dat er niet goed genoeg wordt gezorgd voor flappie gaat ie er direct uit. Het argument dat een bunker niets is voor een konijn vind ik lichtelijk overdreven, hoeveel konijnen worden wel niet aangeschaft in een opwelling en eindigen in de schuur in een klein hok en slijten de rest van hun miserabele leventje zonder aandacht, kwijnen weg en gaan dood.
Zolang het konijntje in the Bunker zit komen er geen rare geluidseffecten, geen vuurwerk etc etc,.
goedemiddag trouwens iedereen!
Weer geheime missie?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
+1 Ik weet niet of de populairste wint, maar wel dat ze met poppetjes aan het schuiven zijn. Huub denkt mij zojuist te vangen met de woorden "Er is een Poll geweest over die begrafenis", maar is er ook een Poll geweest om de opdracht van Jeroen te verlengen? Ik dacht het niet hè.
Ik heb nog 33 credits over, die ga ik vermoedelijk aan Pim geven en dan is het klaar. Ik erger mij trouwens ook stuk aan moderators die te pas en te onpas bij die Bunker binnenlopen waardoor er een nogal familiair sfeertje ontstaat. Nu al reden voor een redactielid om streamers de les te lezen, straks misschien een reden om niet meer kritisch te mogen zijn.
Poll plaatsen wanneer iedereen schijnbaar in een collectieve rouw is gedompeld is sowieso al bullshit.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
+1 Ik weet niet of de populairste wint, maar wel dat ze met poppetjes aan het schuiven zijn. Huub denkt mij zojuist te vangen met de woorden "Er is een Poll geweest over die begrafenis", maar is er ook een Poll geweest om de opdracht van Jeroen te verlengen? Ik dacht het niet hè.
Ik heb nog 33 credits over, die ga ik vermoedelijk aan Pim geven en dan is het klaar. Ik erger mij trouwens ook stuk aan moderators die te pas en te onpas bij die Bunker binnenlopen waardoor er een nogal familiair sfeertje ontstaat. Nu al reden voor een redactielid om streamers de les te lezen, straks misschien een reden om niet meer kritisch te mogen zijn.
Ja, het kan inderdaad creatiever zoals jij ook voorstelt. Ik zeg zelf niet dat Jeroen wordt voorgetrokken, maar ik meen wel te zien dat Huub een te grote vinger in de pap heeft: scoren met beelden lijkt belangrijker te gaan worden dan een goede verdeling van opdrachten/beloningen onder de deelnemers.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:37 schreef snetje het volgende:
[..]
om het gezeur van Jeroen wordt voorgetrokken etc. te voorkomen zou ik ook een andere overlever een geheime opdracht geven met : beste overlever! op dit moment heeft nog een andere overlever een geheime opdracht... aan jou de taak diegene te ontmaskeren![]()
of geef ze alle 5 een geheime opdracht ...wordt het helemaal hillarisch
Of dat een multi is weet ik niet, ik vroeg het aan huub... geen antwoord. Het kan net zo goed enkel een vitamine c pilletje zijn?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:40 schreef Juud79 het volgende:
De overlevers hebben vanochtend volgens mij een zak spinazie ontvangen bij de boodschappen. En ze letten er echt wel op dat de overlevers geen tekorten krijgen. Daarnaast krijgen ze iedere dag ook een multivitamine pil.
Ja en dan niet vertellen wat ze gewonnen hebben... staan ze allemaal uren lekker warm te douchen en niemand snapt hoe het kan.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:37 schreef snetje het volgende:
[..]
om het gezeur van Jeroen wordt voorgetrokken etc. te voorkomen zou ik ook een andere overlever een geheime opdracht geven met : beste overlever! op dit moment heeft nog een andere overlever een geheime opdracht... aan jou de taak diegene te ontmaskeren![]()
of geef ze alle 5 een geheime opdracht ...wordt het helemaal hillarisch
en das dan ook weer heel krom....want het komt niet op televisiequote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg ook een beetje het gevoel dat er gestuurd wordt. Het is alsof het uit Huubs koker komt met als motto 'Jeroen is mooie televisie man'.
Deze niet nee... maar waren er geen Duitsers geweest die belangstelling toonden?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
en das dan ook weer heel krom....want het komt niet op televisie
ghehehe ai.....nu komt er ineens iets bij me opquote:Op zondag 10 mei 2009 15:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Deze niet nee... maar waren er geen Duitsers geweest die belangstelling toonden?
Voor die bunker? Was dat niet een jaar of 69 geleden?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Deze niet nee... maar waren er geen Duitsers geweest die belangstelling toonden?
Als je drie maanden de tijd hebt is het wat anders, dit is over twee weken al afgelopen. Jeroen is er best wel geknipt voor en het kan best leuk worden maar heeft dit niet het risico van onevenredigheid? Die indruk is er toch al wat ten opzichte van sommige bewoners imo.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
er gaat zo een telefoontje naar Jeroen komen dat hij zijn opdracht heeft gehaald, de prijs is de hele week vijf minuten per dag douchen.
Ook gaan we hem meedelen dat hij vooropig onze geheim agent blijft, totdat hij gecompromitteerd is en zijn dekmantel weg is. In de loop van de dag zal er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen komen,
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor die bunker? Was dat niet een jaar of 69 geleden?
nee joh! de gewone 5 minuten voor alle 5 tegelijkquote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja en dan niet vertellen wat ze gewonnen hebben... staan ze allemaal uren lekker warm te douchen en niemand snapt hoe het kan.
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor die bunker? Was dat niet een jaar of 69 geleden?
ook mee eensquote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja en dan niet vertellen wat ze gewonnen hebben... staan ze allemaal uren lekker warm te douchen en niemand snapt hoe het kan.
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef snetje het volgende:
[..]
nee joh! de gewone 5 minuten voor alle 5 tegelijk![]()
eens kijken hoe ze dat met zijn 5en gaan oplossen
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef snetje het volgende:
[..]
nee joh! de gewone 5 minuten voor alle 5 tegelijk![]()
eens kijken hoe ze dat met zijn 5en gaan oplossen
vergeet Peter niet he! die heeft ook even zijn momentje gekregen voor zijn plaatje ... zo krijgt ieder wel watquote:Op zondag 10 mei 2009 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo te lezen heeft de redactie een aardige vinger in de pap.
Keer op keer Jeroen en Eline voortrekken.
Doe er dan meteen een POLL in van "Wie moet winnen? Eline of Jeroen?"
Anmehoela dat de streamer beslist.
Denk ik ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
dacht ik al , anders had ie welopgevallenquote:
Mogen ze er dan wel onderling over beppen of moeten ze hun schmoel er over houden?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef ditisHuub het volgende:
er komt zo een poll op de site of de andere Overlevers gekend moeten worden dat er een van hun een geheime opdracht heeft. Het plan is om ze dit afzonderlijk te vertellen dat ze ook van elkaar niet weten dat ze het weten.
Kan ook aan de andere overlevers liggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
Als dat zo zou zijn...
Huub was ook irri in DGK, maar hij had het bijzondere vermogen dat iedere andere speler leuker werd in zijn aanwezigheid. Jeroen bezit die kwaliteit iig niet!
kijk nu wordt het nog leukerquote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef ditisHuub het volgende:
er komt zo een poll op de site of de andere Overlevers gekend moeten worden dat er een van hun een geheime opdracht heeft. Het plan is om ze dit afzonderlijk te vertellen dat ze ook van elkaar niet weten dat ze het weten.
en dat ze dan allemaal argwanend naar elkaar gaan lopen kijkenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef ditisHuub het volgende:
Mwah... ik vermoed zelfs dat een aantal deelnemers van de bunker leuker zijn zonder Jeroen, dan met Jeroenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kan ook aan de andere overlevers liggen.
das goed voor het groepsgevoelquote:Op zondag 10 mei 2009 15:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en dat ze dan allemaal argwanend naar elkaar gaan lopen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |