wie is pim ? zit er een pim in e bunker ?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:44 schreef Toverheks het volgende:
ligt het nou aan mij, of heeft pim al een uur niks gezegt.
jeroen heeft vanacht alles verzameld , dus nu dat hok erop staat is het helemaal perfectquote:Op zondag 10 mei 2009 15:01 schreef bamby het volgende:
je kan wel zien dat marielin slecht geslapen heeft zegEn wat de opdracht van jeroen betreft weet niet of hij al 10 dingen heeft verzameld maar gaat nu met dat konijnen hok boven op de kist wel moeilijker voor de anderen worden om er per ongeluk achter te komen
Leuk!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
er gaat zo een telefoontje naar Jeroen komen dat hij zijn opdracht heeft gehaald, de prijs is de hele week vijf minuten per dag douchen.
Ook gaan we hem meedelen dat hij vooropig onze geheim agent blijft, totdat hij gecompromitteerd is en zijn dekmantel weg is. In de loop van de dag zal er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen komen,
toppie, ik wist niet eens dat hij hem gehaald hadquote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
er gaat zo een telefoontje naar Jeroen komen dat hij zijn opdracht heeft gehaald, de prijs is de hele week vijf minuten per dag douchen.
Ook gaan we hem meedelen dat hij vooropig onze geheim agent blijft, totdat hij gecompromitteerd is en zijn dekmantel weg is. In de loop van de dag zal er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen komen,
Dat zal dan wel "Laat het lijk verdwijnen" zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
In de loop van de dag zal er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen komen,
Ergens hoop ik toch wel een klein beetje dat hij de opdracht verliest sorriequote:Op zondag 10 mei 2009 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jeroen heeft vanacht alles verzameld , dus nu dat hok erop staat is het helemaal perfect
Chips jammerquote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
Opdracht is al gehaaldquote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef bamby het volgende:
[..]
Ergens hoop ik toch wel een klein beetje dat hij de opdracht verliest sorrie![]()
![]()
Hij is uitermate geschikt voor dat soort dingen. Daar waar ie elders nat ging, zullen dat soort dingen wel lukkenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef bamby het volgende:
[..]
Ergens hoop ik toch wel een klein beetje dat hij de opdracht verliest sorrie![]()
![]()
Jullie moeten die bewoners eens een bak sla serveren.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
met de boodschappenlijst heb je invloed over wat de Overlevers binnen krijgenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jullie moeten die bewoners eens een bak sla serveren.
Onzin, jullie horen ervoor te zorgen dat er geen tekorten kunnen ontstaan. Dat is jullie verantwoordelijkheid, en niet die van de streamer.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
met de boodschappenlijst heb je invloed over wat de Overlevers binnen krijgen
http://www.thebunkeronline.tv/webshop.html
Waarom voor deze opdracht 5 dagen douchen??? en bij een andere opdracht maar 1 keerquote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
Ik denk dat sommigen van hun gezonder eten dan in hun reality bestaanquote:Op zondag 10 mei 2009 15:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Onzin, jullie horen ervoor te zorgen dat er geen tekorten kunnen ontstaan. Dat is jullie verantwoordelijkheid, en niet die van de streamer.
En dan kan ie nog meer winnen....?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
Het was een errug zware opdracht hoor...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:17 schreef bamby het volgende:
[..]
Waarom voor deze opdracht 5 dagen douchen??? en bij een andere opdracht maar 1 keer
Morgen kan hij ook mooi even meekrijgen hoe de vlag er bij hangtquote:Op zondag 10 mei 2009 15:19 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan kan ie nog meer winnen....?
Och ja helemaal vergeten het is de Jeroen show... wat een bullshit...
nee johquote:Op zondag 10 mei 2009 14:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wie is pim ? zit er een pim in e bunker ?
Hollandse pot? Je bedoelt Mc Donald's?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:18 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ik denk dat sommigen van hun gezonder eten dan in hun reality bestaan
niks te klagen met die hollandse pot
Ik krijg ook een beetje het gevoel dat er gestuurd wordt. Het is alsof het uit Huubs koker komt met als motto 'Jeroen is mooie televisie man'.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:19 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan kan ie nog meer winnen....?
Och ja helemaal vergeten het is de Jeroen show... wat een bullshit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |