ben niet gek dan hou ik ze voor me zelf en mogen ze zelf bakkenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:09 schreef snetje het volgende:
[..]
gewoon de lekkere verstoppen voor jezelf en nieuwe maken alla recept Eline
auwtssssquote:Op zondag 10 mei 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gedaan. Gewoon om te kijken wat er gebeurt. Tja.. eigenlijk is het nogal voorspelbaar, wat er dan gebeurt.
Ja, timing, binnen tien minuten door m'n eigen snoer heen knippenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed weertje om de heg te knippen. Timing is wél belangrijk.
Waar zijn ze bang voor dan. Grappig toch!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:22 schreef akveor het volgende:
Haha, Eline wordt ook lekker creatief... ze wil Jeroen opmaken als vrouw... Hij wil ff niet. Schuift het door naar Pim en die weigert ook....
De redactie zou nu gewoon in moeten grijpen en creativiteit belonen. Het lijkt erop dat ze voornamelijk wachten op de opdrachten ipv zelf iets te ondernemen.
smoes denk ik, wat is de sanctie??quote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, timing, binnen tien minuten door m'n eigen snoer heen knippen(en het toch van alle kanten bekeken hebben)
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, timing, binnen tien minuten door m'n eigen snoer heen knippen(en het toch van alle kanten bekeken hebben)
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Precies... meer creativiteit van de bewoners belonen.... ook goed voor hun eigen populariteit.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar zijn ze bang voor dan. Grappig toch!
Bied desnoods een warme douche aan de vrijwilliger aan.
Volendam rechtstreeks gedegradeerd zojuist. Maar dit terzijde.
ik geloof we dat het snoer stuk is, maar was er opzet in het spelquote:
Neem ik gelijk terugquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef bamby het volgende:nu staak ik hellemaal sta ik me de gompes aan pannekoeken te bakken hier peren de 2 heren er hier tussen uit met we gaan even balletje trappen
we warmen ze straks wel op in de magno kerels daar zakt je broek toch van af.
![]()
heeft ze misschien wel geprobeerd danquote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef Gert het volgende:
Deo in je mond spuiten is ook vies volgens Eline.
Goh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |