Geen idee of die een dip heeftquote:Op zondag 10 mei 2009 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vroeg om een uurtje of 2 vanmiddag al, of pim al wat gezegt had, vind hem een dooie of zit ie in een dip???
ohhhhhhhhhh Pim is verliefd, hoop alleen dat ie niet de hele dag met een harde plasser door het beeld dan looptquote:Op zondag 10 mei 2009 16:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
neheeee hij moest indruk maken op elientje.....elientje en pim
inderdaad nop nakes nada brengt hij in of komt er uit zondequote:Op zondag 10 mei 2009 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo'n gangmaker. Maar hij is wel érg vlak en voegt niet veel toe. Geen ergernis, maar ook geen sympathie. Niks.
jamaar.......pim wacht op het juiste moment...en dan slaat ie toe....als een slang op een muis....echt waar let maar op....let maar opquote:Op zondag 10 mei 2009 16:52 schreef bamby het volgende:
[..]
inderdaad nop nakes nada brengt hij in of komt er uit zonde
Met z'n achterban als mediator.... zelf onderneemt ie geen fuck.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh Pim is verliefd, hoop alleen dat ie niet de hele dag met een harde plasser door het beeld dan loopt![]()
Pim is gewoon Pim en dus leuk en droge opmerkingen geeft ie genoeg(na de stiltes)quote:Op zondag 10 mei 2009 16:50 schreef bamby het volgende:
[..]
Geen idee of die een dip heeftzit echt niets in in die gast gewoon zonde
![]()
geen fuckquote:Op zondag 10 mei 2009 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Met z'n achterban als mediator.... zelf onderneemt ie geen fuck.
Peter zou ook iets meer werk moeten maken van Eline.
oooohhhh dus Pim wacht het juiste momentje af, en waneer denk je dat het juiste momentje aanbreekt????quote:Op zondag 10 mei 2009 16:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
jamaar.......pim wacht op het juiste moment...en dan slaat ie toe....als een slang op een muis....echt waar let maar op....let maar op![]()
Het hoeven voor mij ook beslist niet allemaal clowns of freaks te zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus conclusie, Pim is een Nano niks noppes nada, vraag me eigenlijk af wie deze gasten gecast had voor de Bunker, vind ze allemaal niet echt spraakmakend en met weinig inhoud.
Jeroen springt er een klein beetje boven uit en peter ach, wat moet ik zeggen over Peter![]()
kan die er niet in gaan liggen krijg ik ten miste niet steeds spontaan kippevel als ik zijn kop ziequote:
Misschien als ie samen met Eline in de finale zit... maar dan moet het wel van Eline komen.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oooohhhh dus Pim wacht het juiste momentje af, en waneer denk je dat het juiste momentje aanbreekt????
Heeft Pim veel of weinig woorden nodig om toe te slaan???
als pim in de finale zit.....quote:Op zondag 10 mei 2009 16:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oooohhhh dus Pim wacht het juiste momentje af, en waneer denk je dat het juiste momentje aanbreekt????
Heeft Pim veel of weinig woorden nodig om toe te slaan???
wacht maar....dit hoort bij zn masterplanquote:Op zondag 10 mei 2009 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Het hoeven voor mij ook beslist niet allemaal clowns of freaks te zijn.
Ik vind de casting best goed. En je weet niet hoe iemand zich gaat ontwikkelen. Ook als "stabiele factor" in een groep kun je een rol spelen die interessant is om te volgen voor de kijker. Maar dat komt er allemaal niet uit bij Pim, helaas.
Blijven hopenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
jamaar.......pim wacht op het juiste moment...en dan slaat ie toe....als een slang op een muis....echt waar let maar op....let maar op![]()
Zal er een love story komen??? zou Pim Eline bezwangeren van een 3ling???quote:Op zondag 10 mei 2009 16:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien als ie samen Eline in de finale zit... maar dan moet het wel van Eline komen.
Hoeveel vriendinnen zou Pim gehad hebben? Zal ook wel niets over bekend zijn.
Degene die het lukt mag een week lang onbeperkt eten, drinken en luxe wmb (want het is zo goed als onmogelijk)quote:Op zondag 10 mei 2009 16:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie idd. een battle. wie heeft als eerste een eetlepel kaneel op
Probeer het eens en laat even een camera meelopenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:05 schreef Toverheks het volgende:
is het echt waar dan, dat je geen lepel kaneel naar binnen kan werken, nooit van gehoord
jaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 mei 2009 17:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Probeer het eens en laat even een camera meelopen
nee jammer, geen kaneel in huis en ook geen camara maar ik geloof jequote:Op zondag 10 mei 2009 17:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Probeer het eens en laat even een camera meelopen
ik vind hem echt te grappig, Danny thnx voor die filmpjesquote:
Jaquote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind hem echt te grappig, Danny thnx voor die filmpjes
maarre, is t niet oneerlijk een opdracht erin die niet haalbaar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |