Het hoeven voor mij ook beslist niet allemaal clowns of freaks te zijn.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus conclusie, Pim is een Nano niks noppes nada, vraag me eigenlijk af wie deze gasten gecast had voor de Bunker, vind ze allemaal niet echt spraakmakend en met weinig inhoud.
Jeroen springt er een klein beetje boven uit en peter ach, wat moet ik zeggen over Peter![]()
kan die er niet in gaan liggen krijg ik ten miste niet steeds spontaan kippevel als ik zijn kop ziequote:
Misschien als ie samen met Eline in de finale zit... maar dan moet het wel van Eline komen.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oooohhhh dus Pim wacht het juiste momentje af, en waneer denk je dat het juiste momentje aanbreekt????
Heeft Pim veel of weinig woorden nodig om toe te slaan???
als pim in de finale zit.....quote:Op zondag 10 mei 2009 16:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oooohhhh dus Pim wacht het juiste momentje af, en waneer denk je dat het juiste momentje aanbreekt????
Heeft Pim veel of weinig woorden nodig om toe te slaan???
wacht maar....dit hoort bij zn masterplanquote:Op zondag 10 mei 2009 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Het hoeven voor mij ook beslist niet allemaal clowns of freaks te zijn.
Ik vind de casting best goed. En je weet niet hoe iemand zich gaat ontwikkelen. Ook als "stabiele factor" in een groep kun je een rol spelen die interessant is om te volgen voor de kijker. Maar dat komt er allemaal niet uit bij Pim, helaas.
Blijven hopenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
jamaar.......pim wacht op het juiste moment...en dan slaat ie toe....als een slang op een muis....echt waar let maar op....let maar op![]()
Zal er een love story komen??? zou Pim Eline bezwangeren van een 3ling???quote:Op zondag 10 mei 2009 16:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien als ie samen Eline in de finale zit... maar dan moet het wel van Eline komen.
Hoeveel vriendinnen zou Pim gehad hebben? Zal ook wel niets over bekend zijn.
Degene die het lukt mag een week lang onbeperkt eten, drinken en luxe wmb (want het is zo goed als onmogelijk)quote:Op zondag 10 mei 2009 16:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie idd. een battle. wie heeft als eerste een eetlepel kaneel op
Probeer het eens en laat even een camera meelopenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:05 schreef Toverheks het volgende:
is het echt waar dan, dat je geen lepel kaneel naar binnen kan werken, nooit van gehoord
jaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 mei 2009 17:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Probeer het eens en laat even een camera meelopen
nee jammer, geen kaneel in huis en ook geen camara maar ik geloof jequote:Op zondag 10 mei 2009 17:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Probeer het eens en laat even een camera meelopen
ik vind hem echt te grappig, Danny thnx voor die filmpjesquote:
Jaquote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind hem echt te grappig, Danny thnx voor die filmpjes
maarre, is t niet oneerlijk een opdracht erin die niet haalbaar is?
welnee joh, hoezo dat dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
das nou juist tievie maken huubquote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
So what, allemaal een dagje heftig hebben en uien eten!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee juist leuk hoeft niet altijd eerlijk te zijn tochquote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er staan ook filmpjes die bewijzen dat het WEL kan. de kans is alleen vrij kleinquote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sjeeee jij hebt echt een fetsjieee met uien hequote:Op zondag 10 mei 2009 17:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
So what, allemaal een dagje heftig hebben en uien eten!
Zijn verwende nesten en weet jij ook wel.
Het is haalbaar alleen als je de mond open doet, is bijna een reflex omdat het zo droog is, adem je het in en ben je gezien. Door de neus blijven ademen is de truuk. Het is moeilijk maar niet onhaalbaar.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
kan je zo de televisierring mee winnenquote:
ja jullie hebben toch emmertjes ...zag ik gisteren zelf......quote:Op zondag 10 mei 2009 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
er staan ook filmpjes die bewijzen dat het WEL kan. de kans is alleen vrij klein
en je kunt ze voor hun effort belonen met iets lekkers ofzo
Zorg trouwens wel dat ze bij uitvoer ervan beschikking hebben over onbeperkt stromend water en spuugbakken e.d.
Ik vroeg me af waarom dat zo goed als onmogelijk is.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Degene die het lukt mag een week lang onbeperkt eten, drinken en luxe wmb (want het is zo goed als onmogelijk)
Het gaat toch om het effect? Proberen volstaat al in dit geval.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik denk dat die skippyballen niet doorgaanquote:Op zondag 10 mei 2009 17:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
So what, allemaal een dagje heftig hebben en uien eten!
Zijn verwende nesten en weet jij ook wel.
Trouwens: waar blijven de skippyballen?
wat een opluchtingquote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef snetje het volgende:
en Peter heeft eindelijk gepoept ... hiep hoi ....
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat die skippyballen niet doorgaan
Dit gaat gave streams opleveren en ze krijgen er niets van.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
overigens kwam het idee niet van mij maar van Rica:quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Het is superdroog idd en als je het inademt moet je hoesten.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waarom dat zo goed als onmogelijk is.
Ik kom niet verder dan dat meteen al je speeksel weg is.
Ik dacht al ,wat ruik ikquote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef snetje het volgende:
maar da's lastig als er mensen om je heen gaan staan lachenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is superdroog idd en als je het inademt moet je hoesten.
Mond dichthouden en stug doorslikken dan red je het.
Die horen door te gaan!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat die skippyballen niet doorgaan
Wil ik dat weten uhhhhhhhquote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef snetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |