je hebt gelijk, beetje lullig voor marilienquote:Op zondag 10 mei 2009 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, ze zit daar met 1 andere vrouw, en 3 mannen die alle 3 achter die andere vrouw staan
Moet ze der principes maar overboord gooien en gewoon topless door de bunker rennen, wedden dat de mannen voor haar kiezen!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt gelijk, beetje lullig voor marilien
Daar zou ik ook een beetje ongesteld van wordenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, ze zit daar met 1 andere vrouw, en 3 mannen die alle 3 achter die andere vrouw staan
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeroen had ook een tampon achterover gedrukt, dus zou goed kunnen.
Marielin is dus de underdog, en de underdog gaat er vaak met de winst vandoorquote:Op zondag 10 mei 2009 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik ook een beetje ongesteld van worden
Ze heeft wel een mooier lichaamquote:Op zondag 10 mei 2009 14:09 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Moet ze der principes maar overboord gooien en gewoon topless door de bunker rennen, wedden dat de mannen voor haar kiezen!
Nou ja, de streamers kiezen uiteindelijk en ik kies alvast niet voor Elinequote:Op zondag 10 mei 2009 14:09 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Moet ze der principes maar overboord gooien en gewoon topless door de bunker rennen, wedden dat de mannen voor haar kiezen!
Ik gun het haar meer dan Elinequote:Op zondag 10 mei 2009 14:10 schreef D. het volgende:
[..]
Marielin is dus de underdog, en de underdog gaat er vaak met de winst vandoor
Ik neem je niet snel serieus, maar nu welquote:Op zondag 10 mei 2009 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, de streamers kiezen uiteindelijk en ik kies alvast niet voor Eline
En had ze ook niet iets van een vriend?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:12 schreef Tessio het volgende:
[..]
En ze kan heel sexy dansen, eerlijk is eerlijk
Ja, het is het 1 of het ander natuurlijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En had ze ook niet iets van een vriend?
Maar niet altijdquote:Op zondag 10 mei 2009 14:10 schreef D. het volgende:
[..]
Marielin is dus de underdog, en de underdog gaat er vaak met de winst vandoor
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gun het haar meer dan Eline![]()
Ik hoop altijd dat de underdog wint, dat heb ik ook met tennis enzo
Goed idee!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:14 schreef snetje het volgende:
ik stel voor om Eline een nachtje buiten te laten slapen en een 8 uur spreekverbod voor Marilien
Zet eens wat Spaanse Vlieg, wiet en drank in de boodschappenmand Huub.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef ditisHuub het volgende:
even voor de duidelijkheid,
er gebeurt niets met het konijn, sterker nog het is het konijn van iemand van de redactie en die persoon is harstikke gek met dat beestje. Het moment dat er niet goed genoeg wordt gezorgd voor flappie gaat ie er direct uit. Het argument dat een bunker niets is voor een konijn vind ik lichtelijk overdreven, hoeveel konijnen worden wel niet aangeschaft in een opwelling en eindigen in de schuur in een klein hok en slijten de rest van hun miserabele leventje zonder aandacht, kwijnen weg en gaan dood.
Zolang het konijntje in the Bunker zit komen er geen rare geluidseffecten, geen vuurwerk etc etc,.
@neem nij niet serieus over de crematie van Jeroen. We hebben daar intensief in de COS over gepost of er uberhaupt een poll moest komen of Jeroen mocht gaan of niet. Toen waren der reacties allemaal van ja hij moet kunnen gaan. Diti s geen gouden kooi etc etc etc. Heb jou daar toen ook niet zien posten (niemand niet )dat het niet mocht. Dus dan ook niet achteraf zeuren.
goedemiddag trouwens iedereen!
Peter weet ook niet of ie nu op de voor of achterkant bezig was.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:23 schreef lunareclipse het volgende:
calimero weet niet meer of Peter aan haar tieten heeft gezeten.
Middag!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef ditisHuub het volgende:
er gebeurt niets met het konijn, sterker nog het is het konijn van iemand van de redactie en die persoon is harstikke gek met dat beestje. Het moment dat er niet goed genoeg wordt gezorgd voor flappie gaat ie er direct uit. Het argument dat een bunker niets is voor een konijn vind ik lichtelijk overdreven, hoeveel konijnen worden wel niet aangeschaft in een opwelling en eindigen in de schuur in een klein hok en slijten de rest van hun miserabele leventje zonder aandacht, kwijnen weg en gaan dood.
Zolang het konijntje in the Bunker zit komen er geen rare geluidseffecten, geen vuurwerk etc etc,.
@neem nij niet serieus over de crematie van Jeroen. We hebben daar intensief in de COS over gepost of er uberhaupt een poll moest komen of Jeroen mocht gaan of niet. Toen waren der reacties allemaal van ja hij moet kunnen gaan. Diti s geen gouden kooi etc etc etc. Heb jou daar toen ook niet zien posten (niemand niet )dat het niet mocht. Dus dan ook niet achteraf zeuren.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:24 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Peter weet ook niet of ie nu op de voor of achterkant bezig was.
gelukkigquote:Op zondag 10 mei 2009 14:24 schreef Tessio het volgende:
[..]
Middag!![]()
Ik vind het jammer dat je dit weer moet toelichten, mijn gedachtengang slaat niet zo snel op hol ...gelukkig.
Goede middag dacht ook niet dat jullie wat met dat konijntje zou laten gebeuren.Denk best wel dat er goed over nagedacht isquote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef ditisHuub het volgende:
Nou Huub, je hoeft niet zo de moraalridder uit te hangen hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
gelukkigmaar die van sommige anderen wel
Goeiemiddag.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef ditisHuub het volgende:
Ja, dat heb ik gemerkt................quote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
gelukkigmaar die van sommige anderen wel
En dan zo hup! hun tanden in het konijntje zetten! (geintje!)quote:Op zondag 10 mei 2009 14:29 schreef Laysa het volgende:
het zou wat zijn als dadelijk het konijntje als enige wat te eten heeft en dat de bunkeraars dan zelfs hongerig naar het eten van het nijntje kijken....watertandend enzo
Eetsmakelijk alvastquote:Op zondag 10 mei 2009 14:30 schreef bamby het volgende:
En nu ga ik geinspireerd door de bunker zelf pannekoeken bakken laters![]()
niet zout erbij kieperen hequote:Op zondag 10 mei 2009 14:30 schreef bamby het volgende:
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:31 schreef Tessio het volgende:
[..]
En dan zo hup! hun tanden in het konijntje zetten! (geintje!)
Lekker!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:30 schreef bamby het volgende:
Neee heb gisteren goed op gelet tijdens de kooklesquote:
Middag Huub,quote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef ditisHuub het volgende:
Bij mijn weten zijn ze nog niet ingelicht m.b.t. de nieuwe weekopdracht, wat de sancties zijn weet ik echter nietquote:Op zondag 10 mei 2009 14:37 schreef Stefan het volgende:
weten ze t al van dat slapen? Wat zijn de sacties?
Ik neem aan als ze de opdracht pas krijgen, zal wel in de avond worden bekendgemaakt denk ikquote:Op zondag 10 mei 2009 14:43 schreef Stefan het volgende:
Gaan de 36 uur dan in sinds vanochtend 8 uur of pas als ze de odpracht krijgen?
Het zou een mindfuck moeten zijn, de overlevers zouden moeten denken dat het beest echt geslacht en genuttigd gaat worden door ze. Maar ja, daar trapt niemand in. Dus ik zeg, "Slager naar binnen, slachten die hap en opeten dat vlees". In het gunstige geval worden ze vegetariër en red daardoor dit dier het leven van tientallen anderenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik snap de functie van het konijnenbeest niet? Zolang ze met het konijn bezig zijn, zijn ze iig niet met elkaar bezig. En het met elkaar bezig moeten zijn, lijkt me toch de bedoeling van de bunker? Knijn biedt enkel een vluchtmogelijkheid om het contact met de andere bewoners te kunnen vermijden.
Is ingegaan rond 12 uur vanmiddag, althans, toen kwam die opdracht binnen.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:43 schreef Stefan het volgende:
Gaan de 36 uur dan in sinds vanochtend 8 uur of pas als ze de odpracht krijgen?
Vind ik ook..het is téveel gewoon...quote:Op zondag 10 mei 2009 14:43 schreef tonja het volgende:
Ik vind Eline er zonder make-up veel beter uitzien.
wiequote:Op zondag 10 mei 2009 14:44 schreef Toverheks het volgende:
ligt het nou aan mij, of heeft pim al een uur niks gezegt.
Dus ze moeten 42 uur wakker blijven?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is ingegaan rond 12 uur vanmiddag, althans, toen kwam die opdracht binnen.
Ja maar als dat 12 uur ingaat zijn ze al 6 uur wakker.quote:
wedden dat de dames echt geen hap gaan nemen van de konijnenbouten als die binnen komen ....quote:Op zondag 10 mei 2009 14:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zou een mindfuck moeten zijn, de overlevers zouden moeten denken dat het beest echt geslacht en genuttigd gaat worden door ze.Maar ja, daar trapt niemand in. Dus ik zeg, "Slager naar binnen, slachten die hap en opeten dat vlees". In het gunstige geval worden ze vegetariër en red daardoor dit dier het leven van tientallen anderen
Er was bij de bewoners ook wat onuidelijkheid over die opdracht. In ieder geval denken ze daar dat het tot morgenavond 12 uur duurt.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja maar als dat 12 uur ingaat zijn ze al 6 uur wakker.
Ik kan die opdracht weer eens nergens vinden, maar het is in ieder geval zo dat er shifts zijn. Drie wakker, twee mogen rusten, niet in bed, want er heerst iets van nacht/bedprotocol.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:55 schreef Stefan het volgende:
Komt er een beloning voor degenen die 36 uur wakker blijven als de rest in slaap valt?
hihi late reactiequote:Op zondag 10 mei 2009 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zou je gaan doen?
Misschien is er nog een leuke opdracht uit je ideeën te peuren.
wie is pim ? zit er een pim in e bunker ?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:44 schreef Toverheks het volgende:
ligt het nou aan mij, of heeft pim al een uur niks gezegt.
jeroen heeft vanacht alles verzameld , dus nu dat hok erop staat is het helemaal perfectquote:Op zondag 10 mei 2009 15:01 schreef bamby het volgende:
je kan wel zien dat marielin slecht geslapen heeft zegEn wat de opdracht van jeroen betreft weet niet of hij al 10 dingen heeft verzameld maar gaat nu met dat konijnen hok boven op de kist wel moeilijker voor de anderen worden om er per ongeluk achter te komen
Leuk!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
er gaat zo een telefoontje naar Jeroen komen dat hij zijn opdracht heeft gehaald, de prijs is de hele week vijf minuten per dag douchen.
Ook gaan we hem meedelen dat hij vooropig onze geheim agent blijft, totdat hij gecompromitteerd is en zijn dekmantel weg is. In de loop van de dag zal er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen komen,
toppie, ik wist niet eens dat hij hem gehaald hadquote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
er gaat zo een telefoontje naar Jeroen komen dat hij zijn opdracht heeft gehaald, de prijs is de hele week vijf minuten per dag douchen.
Ook gaan we hem meedelen dat hij vooropig onze geheim agent blijft, totdat hij gecompromitteerd is en zijn dekmantel weg is. In de loop van de dag zal er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen komen,
Dat zal dan wel "Laat het lijk verdwijnen" zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
In de loop van de dag zal er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen komen,
Ergens hoop ik toch wel een klein beetje dat hij de opdracht verliest sorriequote:Op zondag 10 mei 2009 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jeroen heeft vanacht alles verzameld , dus nu dat hok erop staat is het helemaal perfect
Chips jammerquote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
Opdracht is al gehaaldquote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef bamby het volgende:
[..]
Ergens hoop ik toch wel een klein beetje dat hij de opdracht verliest sorrie![]()
![]()
Hij is uitermate geschikt voor dat soort dingen. Daar waar ie elders nat ging, zullen dat soort dingen wel lukkenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:11 schreef bamby het volgende:
[..]
Ergens hoop ik toch wel een klein beetje dat hij de opdracht verliest sorrie![]()
![]()
Jullie moeten die bewoners eens een bak sla serveren.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
met de boodschappenlijst heb je invloed over wat de Overlevers binnen krijgenquote:Op zondag 10 mei 2009 15:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jullie moeten die bewoners eens een bak sla serveren.
Onzin, jullie horen ervoor te zorgen dat er geen tekorten kunnen ontstaan. Dat is jullie verantwoordelijkheid, en niet die van de streamer.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
met de boodschappenlijst heb je invloed over wat de Overlevers binnen krijgen
http://www.thebunkeronline.tv/webshop.html
Waarom voor deze opdracht 5 dagen douchen??? en bij een andere opdracht maar 1 keerquote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
Ik denk dat sommigen van hun gezonder eten dan in hun reality bestaanquote:Op zondag 10 mei 2009 15:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Onzin, jullie horen ervoor te zorgen dat er geen tekorten kunnen ontstaan. Dat is jullie verantwoordelijkheid, en niet die van de streamer.
En dan kan ie nog meer winnen....?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
Het was een errug zware opdracht hoor...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:17 schreef bamby het volgende:
[..]
Waarom voor deze opdracht 5 dagen douchen??? en bij een andere opdracht maar 1 keer
Morgen kan hij ook mooi even meekrijgen hoe de vlag er bij hangtquote:Op zondag 10 mei 2009 15:19 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan kan ie nog meer winnen....?
Och ja helemaal vergeten het is de Jeroen show... wat een bullshit...
nee johquote:Op zondag 10 mei 2009 14:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wie is pim ? zit er een pim in e bunker ?
Hollandse pot? Je bedoelt Mc Donald's?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:18 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Ik denk dat sommigen van hun gezonder eten dan in hun reality bestaan
niks te klagen met die hollandse pot
Ik krijg ook een beetje het gevoel dat er gestuurd wordt. Het is alsof het uit Huubs koker komt met als motto 'Jeroen is mooie televisie man'.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:19 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan kan ie nog meer winnen....?
Och ja helemaal vergeten het is de Jeroen show... wat een bullshit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |