Lekker!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:30 schreef bamby het volgende:
En nu ga ik geinspireerd door de bunker zelf pannekoeken bakken laters![]()
Neee heb gisteren goed op gelet tijdens de kooklesquote:
Middag Huub,quote:Op zondag 10 mei 2009 14:21 schreef ditisHuub het volgende:
even voor de duidelijkheid,
@neem nij niet serieus over de crematie van Jeroen. We hebben daar intensief in de COS over gepost of er uberhaupt een poll moest komen of Jeroen mocht gaan of niet. Toen waren der reacties allemaal van ja hij moet kunnen gaan. Diti s geen gouden kooi etc etc etc. Heb jou daar toen ook niet zien posten (niemand niet )dat het niet mocht. Dus dan ook niet achteraf zeuren.
goedemiddag trouwens iedereen!
Bij mijn weten zijn ze nog niet ingelicht m.b.t. de nieuwe weekopdracht, wat de sancties zijn weet ik echter nietquote:Op zondag 10 mei 2009 14:37 schreef Stefan het volgende:
weten ze t al van dat slapen? Wat zijn de sacties?
Ik neem aan als ze de opdracht pas krijgen, zal wel in de avond worden bekendgemaakt denk ikquote:Op zondag 10 mei 2009 14:43 schreef Stefan het volgende:
Gaan de 36 uur dan in sinds vanochtend 8 uur of pas als ze de odpracht krijgen?
Het zou een mindfuck moeten zijn, de overlevers zouden moeten denken dat het beest echt geslacht en genuttigd gaat worden door ze. Maar ja, daar trapt niemand in. Dus ik zeg, "Slager naar binnen, slachten die hap en opeten dat vlees". In het gunstige geval worden ze vegetariėr en red daardoor dit dier het leven van tientallen anderenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik snap de functie van het konijnenbeest niet? Zolang ze met het konijn bezig zijn, zijn ze iig niet met elkaar bezig. En het met elkaar bezig moeten zijn, lijkt me toch de bedoeling van de bunker? Knijn biedt enkel een vluchtmogelijkheid om het contact met de andere bewoners te kunnen vermijden.
Is ingegaan rond 12 uur vanmiddag, althans, toen kwam die opdracht binnen.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:43 schreef Stefan het volgende:
Gaan de 36 uur dan in sinds vanochtend 8 uur of pas als ze de odpracht krijgen?
Vind ik ook..het is téveel gewoon...quote:Op zondag 10 mei 2009 14:43 schreef tonja het volgende:
Ik vind Eline er zonder make-up veel beter uitzien.
wiequote:Op zondag 10 mei 2009 14:44 schreef Toverheks het volgende:
ligt het nou aan mij, of heeft pim al een uur niks gezegt.
Dus ze moeten 42 uur wakker blijven?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is ingegaan rond 12 uur vanmiddag, althans, toen kwam die opdracht binnen.
Ja maar als dat 12 uur ingaat zijn ze al 6 uur wakker.quote:
wedden dat de dames echt geen hap gaan nemen van de konijnenbouten als die binnen komen ....quote:Op zondag 10 mei 2009 14:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zou een mindfuck moeten zijn, de overlevers zouden moeten denken dat het beest echt geslacht en genuttigd gaat worden door ze.Maar ja, daar trapt niemand in. Dus ik zeg, "Slager naar binnen, slachten die hap en opeten dat vlees". In het gunstige geval worden ze vegetariėr en red daardoor dit dier het leven van tientallen anderen
Er was bij de bewoners ook wat onuidelijkheid over die opdracht. In ieder geval denken ze daar dat het tot morgenavond 12 uur duurt.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja maar als dat 12 uur ingaat zijn ze al 6 uur wakker.
Ik kan die opdracht weer eens nergens vinden, maar het is in ieder geval zo dat er shifts zijn. Drie wakker, twee mogen rusten, niet in bed, want er heerst iets van nacht/bedprotocol.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:55 schreef Stefan het volgende:
Komt er een beloning voor degenen die 36 uur wakker blijven als de rest in slaap valt?
hihi late reactiequote:Op zondag 10 mei 2009 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zou je gaan doen?
Misschien is er nog een leuke opdracht uit je ideeėn te peuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |