Weet je 't zeker?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:06 schreef Danny het volgende:
och, hand in eigen boezem enzo. Deze FOK!dracht is epic-fail. De overlevers zijn te hoog ingeschat. Daar moeten we de opdrachten wellicht iets op aanpassen
Ik stel voor dat we ze morgen de laatste 25 cos topics hardop laten voorlezen. Daarbij moeten smilies worden uitgebeeld.
Ik houd mijn mond maar over fanmailquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:08 schreef Marrije het volgende:
Marielin heeft potdomme als enige fanmail en zeikt nóg dat er niks bij zit van haar vriendje.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:08 schreef Marrije het volgende:
Marielin heeft potdomme als enige fanmail en zeikt nóg dat er niks bij zit van haar vriendje.
ja en dat 30 keer achter elkaar hequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:08 schreef Marrije het volgende:
dat kwam van boven dus mag ze selluf doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:10 schreef D. het volgende:
Nou, Marielin heeft al haar post gelezen, dus als de opdracht nu nog niet mislukt is weet ik het ook niet meer
hahahahhah heeeeeeeeeeerlijk..quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:06 schreef Danny het volgende:
och, hand in eigen boezem enzo. Deze FOK!dracht is epic-fail. De overlevers zijn te hoog ingeschat. Daar moeten we de opdrachten wellicht iets op aanpassen
Ik stel voor dat we ze morgen de laatste 25 cos topics hardop laten voorlezen. Daarbij moeten smilies worden uitgebeeld.
owquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat kwam van boven dus mag ze selluf doen
Piepiep hallo.. ik ben arro en zij zijn plepso...quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als Calimero daar maar niet aan mee doet. . .
Past meer bij de doelgroep, je moet het duidelijk niet te ingewikkeld makenquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:06 schreef Danny het volgende:
Het valt mij ook wat tegen van boven, juist alles wat van boven komt had verwerkt moeten worden in de opdracht, gemiste kans, zeker gezien de duur van de opdracht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef Noelle06 het volgende:
Wat snappen ze niet aan die opdrachtBoven en beneden in de bunker snappen ze er geen hol van.
Vondt de eerste dagen nog wel leuk maar me motivatie om te kijken neemt met de dag af !
Hoop dat plan Dementor nog wat in petto heb voor ons als streamers de komende weken
Heeft iemand een extra groep geplaatst?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:15 schreef Maanvis het volgende:
zou nu het rookapparaat worden aangesloten?
indd, dit is gewoon bizar, leuk voor 2 minuten, maar ik snap hem ff niet .quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef FuTilE het volgende:
....
Dit gaat toch helemaal nergens meer over?
telefoontje naar de redactie: Moeten al die smileys die markvanrinsum in z'n plaatje plaatst ook uitgebeeld worden?quote:
Ik vroeg mij vanmiddag al af waar je bleefquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:08 schreef Gert het volgende:
De bunker klinkt momenteel als een astmacentrum, dankzij die geile gasmaskertjes.![]()
[ afbeelding ]
kloon van Renate!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:16 schreef logicc123 het volgende:
[..]
indd, dit is gewoon bizar, leuk voor 2 minuten, maar ik snap hem ff niet .
Ergernis is een voorwaarde voor succesvolle productiesquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef Noelle06 het volgende:
Wat snappen ze niet aan die opdrachtBoven en beneden in de bunker snappen ze er geen hol van.
Vondt de eerste dagen nog wel leuk maar me motivatie om te kijken neemt met de dag af !
Hoop dat plan Dementor nog wat in petto heb voor ons als streamers de komende weken
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
het is toch geen kleuterschool of toch wel
staat peter nou "fappen-smiley" uit te beelden?quote:
Zomaar uit het nietsquote:
de redactie moet dan "ja" en de gene die de smileys het best uitbeeldt, krijgt mac food of wat anders lekkersquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
telefoontje naar de redactie: Moeten al die smileys die markvanrinsum in z'n plaatje plaatst ook uitgebeeld worden?
PS:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
telefoontje naar de redactie: Moeten al die smileys die markvanrinsum in z'n plaatje plaatst ook uitgebeeld worden?
PS:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het voor de deelnemers wel ok, die trekken dit toch ook niet een half uurquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:20 schreef 5thencounter het volgende:
Dit gaat nou typisch zo'n Streamer-afhaakmoment worden....
Dat ze maar gillend gek mogen wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het voor de deelnemers wel ok, die trekken dit toch ook niet een half uur
*pokerstars opstartquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:20 schreef 5thencounter het volgende:
Dit gaat nou typisch zo'n Streamer-afhaakmoment worden....
Mag van mij, maak ze maar helemaal gek, met hun 'wat een suffe opdracht, de hele dag was suf', zal ze leren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
Zou pas echt wat zijn als dit minstens 12 uur bleef
yeahh...even melden dan crew dan gaan we vast slapenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
Zou pas echt wat zijn als dit minstens 12 uur bleef
Eens, dat denken ze wrs boven ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag van mij, maak ze maar helemaal gek, met hun 'wat een suffe opdracht, de hele dag was suf', zal ze leren.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef Flyduck het volgende:
hele nacht zo laten zitten en dan morgenochtend zeggen dat de opdracht mislukt is...
En grote gelakte laarzen met een flinke hakquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:22 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel lekkere trance-herrie. Je kunt er helemaal "in" gaan zitten.
Tijd voor de herdershonden.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef Flyduck het volgende:
hele nacht zo laten zitten en dan morgenochtend zeggen dat de opdracht mislukt is...
En wéér is het Jeroen die dit bewerkstelligd (quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:18 schreef evaxsis het volgende:
Ik denk dat Eline pissed op Jeroen is omdat hij ervoor gezorgd heeft dat al de dekens afgenomen zijn.
Ze had al eerder aangegeven dat ze dat echt niet zou trekken en nu is hij toch in dat bed blijven liggen en hebben zij deze sanctie gehad.
waarom niet dan ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef tompie63 het volgende:
wat een kinderachtig zootje!!!!
geef mij maar de goudenkooi!!!!
ik denk ook dat er geen vervolg komt![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:22 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel lekkere trance-herrie. Je kunt er helemaal "in" gaan zitten.
Tijd voor de herdershonden.
Ja dat doet tie goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wéér is het Jeroen die dit bewerkstelligd () heeft.
Ze zijn te dom om te peopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:29 schreef Loedertje het volgende:
Eh, samenvatting van dit gelaten gedoe van de bewoners:?
Ja, en dan kan dit overrompelende televisiehoogstandje als wervende footage gebruikt worden voor toekomstige sponsorenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er komt geheid een vervolg, de meesten kosten zijn gemaakt, die investering moet terug!
op de home staat dat het een stomme opgave is???quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:29 schreef Maria44 het volgende:
op de home:
Donderdag 07-05-2009
Vette hap voor Eline
Eline heeft haar opdracht om 8 uur haar mond te houden met goed gevolg voltooid. Haar beloning voor deze stomme opgave: een heerlijke bak patat (of friet) met mayonaise.
Die lekkernij zal ze zich morgen vast en zeker laten smaken.
Maar ze zei toch dat mensen hadden gemaild dat ze wel had gepraat?
Dat is Eline! Die mag weer praten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:27 schreef FuTilE het volgende:
Het is wel een hele letterlijke aanfluiting met continu dat piepgeluidje op de achtergrond.
Dat kan lekker kinky worden danquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
Als ze nu 2 schreeuwende gemaskerde mannen binnen laten vallen, die een heel klein beetje fysiek worden, ontstaat er vast wel iets van paniek/ spanning.
en?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
op de home staat dat het een stomme opgave is???
quote:
Had nog doof voor gemoeten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
gmtaquote:
Dat is inderdaad typisch een geval van opdracht mislukt, maar boven denkt daar vast anders over.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja zeg eline weer af ...pakte zelf de mop....verdomme !!!
stom als niet in staat om te spreken....quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Twee agressieve, krijsende teletubbies.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
Als ze nu 2 schreeuwende gemaskerde mannen binnen laten vallen, die een heel klein beetje fysiek worden, ontstaat er vast wel iets van paniek/ spanning.
ze was niet doof.. ze kon niet spreken..quote:
Tja, slaat nergens op, ze plaatsen zelf de poll toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah op die manierquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:34 schreef Dottey het volgende:
Donderdag 07-05-2009
Vette hap voor Eline
Eline heeft haar opdracht om 8 uur haar mond te houden met goed gevolg voltooid. Haar beloning voor deze stomme opgave: een heerlijke bak patat (of friet) met mayonaise.
Die lekkernij zal ze zich morgen vast en zeker laten smaken.
Terug
stomme hadden ze als "stomme" (bedoeld als niet kunnen praten) weg moeten zetten ..
Knuffelbeer inleveren!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is inderdaad typisch een geval van opdracht mislukt, maar boven denkt daar vast anders over.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Flyduck het volgende:
ik mis onderlinge strijd!! ze zijn veel te aardig voor elkaar.
ze zitten er maar beetje suf dit te ondergaan.
tussentijdse nieuwe opdracht: wie krijgt de meeste medebewoners aan het huilen zonder ze aan te raken. Prijs: 15000 voor de winnaar
mensen die niet kunnen spreken worden ook wel 'stom' genoemdquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
ze was niet doof.. ze kon niet spreken..
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef snetje het volgende:
en krijgen we dit tot 12 uur![]()
kan iemand Bram even wegslepen achter zijn home made playstation![]()
en mag het feestje beginnen ? dit tevens als goedmaker voor het eerder afgeknapte kinderpartijtje ?
Maar ze deed het wel................quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
ze was niet doof.. ze kon niet spreken..
stomme opmerking over de stomme opdracht die al toegelicht was als stom gespeeld te worden door onze "stomme" elinequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mensen die niet kunnen spreken worden ook wel 'stom' genoemd. Vandaar mijn verbazing over Marrije's opmerking
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:38 schreef Danny het volgende:
Poll op de bunkersite:
FOK!opdrachten?
Ja, leuk! 7 Votes
Nee, laat maar. 8 Votes
misschien even subtiel opkrikken? een tweede kans moet toch haalbaar zijn?
Ze zijn aardig voor elkaar omdat de kans om over elkaar te roddelen er niet is. En roddelen is nodig om ruzies en spanningen te creeëren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Flyduck het volgende:
ik mis onderlinge strijd!! ze zijn veel te aardig voor elkaar.
ze zitten er maar beetje suf dit te ondergaan.
tussentijdse nieuwe opdracht: wie krijgt de meeste medebewoners aan het huilen zonder ze aan te raken. Prijs: 15000 voor de winnaar
Het in 1e instantie verkeerd overbrengen door redactie en verkeerd begrijpen van bewoners heeft deze opdracht een slecht gezicht gegeven... verlagen naar 12u maakt helemaal zwak... was niet nodig na de opheldering van de opdrachtquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:38 schreef Danny het volgende:
Poll op de bunkersite:
FOK!opdrachten?
Ja, leuk! 7 Votes
Nee, laat maar. 8 Votes
dan nog, geen mooie zinsconstructie, maar goed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mensen die niet kunnen spreken worden ook wel 'stom' genoemd. Vandaar mijn verbazing over Marrije's opmerking
ik ga hem indienenquote:
quote:
stemmingmakerij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:38 schreef Danny het volgende:
Poll op de bunkersite:
FOK!opdrachten?
Ja, leuk! 7 Votes
Nee, laat maar. 8 Votes
Niet iedereen heeft de woordspelinkies van onze Copycat door.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:34 schreef snetje het volgende:
[..]
stom als niet in staat om te spreken....
vandaar mijn oproep dat iedereen even op ja stemt. dit is natuurlijk een duidelijke poging eronderuit te komen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:42 schreef Maria44 het volgende:
[..]
stemmingmakerij.
De redactie snapt er zelf ook niks van kennelijk. Ze hadden de opdracht meteen moeten laten ingaan en weldoordacht de regels uitleggen. Nu niet laten doorschemeren of het aan FOK! ligt
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:41 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik was het gewoon erg eens met de post die ik daar quote
waxinelichtje en elastiekje en dat in een halfe minuutquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
en nu gaat amber zelf haar elastiek opnieuw uit en in der haar doen ...ja hallo let er nou niemand op bij de regie ??????
Done!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef Danny het volgende:
[..]
vandaar mijn oproep dat iedereen even op ja stemt. dit is natuurlijk een duidelijke poging eronderuit te komen.
Welquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef Espabilado het volgende:
Mn streamvenster crashte.. en ik heb geen behoefte m opnieuw aan te zetten...
daar zat ik ook al aan te denken, dat moet CC wel zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de woordspelinkies van onze Copycat door.
precies zit me hier zo op te fokken hahahhahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:44 schreef snetje het volgende:
[..]
waxinelichtje en elastiekje en dat in een halfe minuut![]()
![]()
![]()
mc donalds
Ja, 't heeft mij al genoeg credits gekost, voor het eerst van mijn leven heb ik van die dingen gekocht om een rls te sponsorenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef Danny het volgende:
[..]
vandaar mijn oproep dat iedereen even op ja stemt. dit is natuurlijk een duidelijke poging eronderuit te komen.
bij deze overlevers moet de regie haast met een plaatjesboek naar beneden komen om het plaatje voor plaatje uit te leggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:40 schreef Dottey het volgende:
fokopdrachten zijn zeker welkom!!!
Ze worden alleen zo beroerd uitgelegd door de regiekamer![]()
en nog beroerder opgepakt door de overlevers..
Het lag aan NMNSquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:42 schreef Maria44 het volgende:
[..]
stemmingmakerij.
De redactie snapt er zelf ook niks van kennelijk. Ze hadden de opdracht meteen moeten laten ingaan en weldoordacht de regels uitleggen. Nu niet laten doorschemeren of het aan FOK! ligt
op FOK letten ze zelf ook niet op ....behalve wijquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
en nu gaat amber zelf haar elastiek opnieuw uit en in der haar doen ...ja hallo let er nou niemand op bij de regie ??????
Maar waarom werd aan de tel. dat gezegd tegen Eline dat mensen hadden gezegd dat ze wel had gepraat? Het leek alsof het niet gelukt was namelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar zat ik ook al aan te denken, dat moet CC wel zijn
hartstikke misluktquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
de redactie weet het zelf niet, maar heeft ook geen bewijs dat ze wel heeft gekletst en dat heeft ook niemand van Fok kunnen leveren, dus waren ze slim om het Eline zelf te vragenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:46 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Maar waarom werd aan de tel. dat gezegd tegen Eline dat mensen hadden gezegd dat ze wel had gepraat? Het leek alsof het niet gelukt was namelijk.
Daar zit zeker een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zijn aardig voor elkaar omdat de kans om over elkaar te roddelen er niet is. En roddelen is nodig om ruzies en spanningen te creeëren.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:46 schreef snetje het volgende:
[..]
op FOK letten ze zelf ook niet op ....behalve wij
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:42 schreef snetje het volgende:
Amber doet zelf het waxinelichtje uit !!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
Is dat ook een poll-optie?quote:
gedaanquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef Danny het volgende:
[..]
says who ???quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Waxinelichtje is een gevolg van de opdracht, en elastiekje valt onder de category 'krabben'.
ja gestemd ...maar geef dan wel het duidelijk door hoe of wat want die kleuters boven en beneden begrijpen echt helemaal niks daar zodat de opdracht eenmaal binnenkomt zonder uitleg verder of zjn ze in die bunker nou echt zo domquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:38 schreef Danny het volgende:
Poll op de bunkersite:
FOK!opdrachten?
Ja, leuk! 7 Votes
Nee, laat maar. 8 Votes
Ja, blijkt toch maar weer dat iets wat simpel is, leuk lijkt te zijn, volledig anders uitpakt door voorbereiding en doordat het misschien toch minder leuk is dan in aanvang gedacht.quote:
Dat mag ook met die maskers is tegen ze gezegd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mooi stel partners heb je in huis gehaald !quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Tja, leermomentje natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
de redactie weet het zelf niet, maar heeft ook geen bewijs dat ze wel heeft gekletst en dat heeft ook niemand van Fok kunnen leveren, dus waren ze slim om het Eline zelf te vragen
Ze doen het erom, ze willen polletjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mooi stel partners heb je in huis gehaald !
Het blijft nu beperkt tot elkaar geforceerd dingen aanbieden/ vragen, ipv fysieke beelden van elkaar aan- en uitkledende overlevers.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, blijkt toch maar weer dat iets wat simpel is, leuk lijkt te zijn, volledig anders uitpakt door voorbereiding en doordat het misschien toch minder leuk is dan in aanvang gedacht.
ja maar een elestiek is niet hetzelfde als een maskerquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:51 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat mag ook met die maskers is tegen ze gezegd.
Jammer alleen dat de hier gebruikelijke manier van kritiek leveren gelijk als kankeren gezien wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We kunnen lekker kankeren op de bunker, maar zo eenvoudig is het allemaal niet voor ze ginds
Gewoon morgen om 10 uur , helaas de opdracht is mislukt jullie krijgen van de streamers daarom alleen uien vandaagquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja maar een elestiek is niet hetzelfde als een masker
enne het was lang daarna ...ik vin het niet eerlijk
flapdrol !quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Waxinelichtje is een gevolg van de opdracht, en elastiekje valt onder de category 'krabben'.
Mislukt? Ik heb in een deuk gelegen om die dommigheid alomquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Akveor trouwens, die kwam net ook een deel van het idee opeisen. Nu het mislukt hoor ik hem niet![]()
Ondergedokenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Akveor trouwens, die kwam net ook een deel van het idee opeisen. Nu het mislukt hoor ik hem niet![]()
en dat masker dat was in opdracht van boven, het elastiekje niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja maar een elestiek is niet hetzelfde als een masker
enne het was lang daarna ...ik vin het niet eerlijk
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:55 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Mislukt? Ik heb in een deuk gelegen om die dommigheid alom![]()
Elk nadeel heb zijn voordeel
Elastiekjes valt onder de category krabben, vraag maar aan NMNS.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:55 schreef snetje het volgende:
[..]
flapdrol !![]()
Amber vroeg : zullen we anders de waxinelichtjes uitdoen ...dit als opdracht voor een ander en blies hem vervolgens zelf uit .... haar elastiekjes verwisselen moet ook iemand anders doen .. is hetzelfde als kleding verwisselen ...
dat dus ..
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:57 schreef Dottey het volgende:
Pim: alles wordt aangegeven
Peter: fijn
Jeroen: we hoeven niet eens meer na te denken
nou jongens.. dat doen jullie al niet!
Hou op, schei uit... wat een toestandquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:57 schreef Dottey het volgende:
Pim: alles wordt aangegeven
Peter: fijn
Jeroen: we hoeven niet eens meer na te denken
nou jongens.. dat doen jullie al niet!
mijn buik !!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Elastiekjes valt onder de category krabben, vraag maar aan NMNS.
En Amber ademde diep uit, en daardoor ging het waxinelichtje uit, dat was geen opzet.
Niet, is ook van de site af nuquote:
Dat vind ik dus niet. Maar goed, opdracht is allang mislukt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Elastiekjes valt onder de category krabben, vraag maar aan NMNS.
Ja, is zo, maar als je elkaar niet kunt ontlopen en de spanningen zich opbouwen is het heerlijk als je dan even lekker kunt smoezenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zit zeker een kern van waarheid in.![]()
Aan de andere kant: júist het elkaar niet kunnen ontlopen, is ook heftig.
Dat moeten ze nu bewaren tot ze mogen luchten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, is zo, maar als je elkaar niet kunt ontlopen en de spanningen zich opbouwen is het heerlijk als je dan even lekker kunt smoezenmet een ander hoe een klootzak of een trut die ene wel niet is. En dat kan nu niet.
Moetenquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:01 schreef snetje het volgende:
Marilien is echt typisch zon gevalletje wat je niet wilt uitnodigen voor je kiddo partijtje ... zoneen verpest alles van tevoren![]()
Ezeltje prik = Marilien : ik heb zo het idee dat je de prikker met de staart daaaar moet prikken !!
Een paar uur geleden gooiden ze levende meelwormen in een kokende braadpan.,quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:59 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze mogen naar bed...
Maar willen de spin niet zonder eten achterlaten
Ja, morgen komt de slager met een goed messensetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Die spin is zeker de uitwerking van dat konijnidee van Huub.
Net als het hele programmaquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:59 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze moeten bed...
Maar willen de spin niet zonder eten achterlaten
fuck fuck fuck ....echt he ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:02 schreef tompie63 het volgende:
mevr.de bok.jij kan beter bij de regie gaan zitten
jij let teminste op.
en laat je niet opfokken he!!!![]()
![]()
Ik hoorde toch echt een "dankjewel", en geen "godverdomme nú al".quote:
aan de lopende band zijn ze 'af'quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:04 schreef snetje het volgende:
Pim is ook af !! trok zijn eigen sokken omhoog
Hó, wacht, wat zeg jij nu? Eet een mens insécten in zijn slaap? En nog enorm veel ook? Zeg me dat dat een grapje is pleasequote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:03 schreef Dottey het volgende:
marielin.. moeten wij die spin niet bij ons zetten? Want anders stoppen ze hem s'nachts nog bij een van ons in bed of zo..
meis.... de vorige keer werd iemand geboeid aan bed zonder dat zij het merkte.. Vervolgens werden achtereenvolgens toeters en bellen geknalt in de bunker.. maar jullie werden der echt niet wakker van!
Bovendien vreet een mens enorm veel insecten in zijn slaap.. dus van deze ga jij echt niet dood
Ze hebben daar alleen geen eigen wil inquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt een "dankjewel", en geen "godverdomme nú al".
dat heb ik dan helaas gemist....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
Een paar uur geleden gooiden ze levende meelwormen in een kokende braadpan.,
Volgens mij gewoon een huisspinquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef JediMasterLucia het volgende:
wat voor spin is dat eigenlijk?
geen grap is onderzocht dus het is waarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hó, wacht, wat zeg jij nu? Eet een mens insécten in zijn slaap? En nog enorm veel ook? Zeg me dat dat een grapje is please
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hó, wacht, wat zeg jij nu? Eet een mens insécten in zijn slaap? En nog enorm veel ook? Zeg me dat dat een grapje is please
http://www.goeievraag.nl/(...)aap-broodje-aap.1611quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:07 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
geen grap is onderzocht dus het is waar
Ja hij krijgt een knietjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef Loedertje het volgende:
Jeroen is wederom erg attent naar Eline toe , heeft hij nu alweer een erectie? Gaat Eline hem daarna helpen?
Dat was niet leukquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dat heb ik dan helaas gemist....
er is al omgeroepen dat ze heerlijk kunnen slapen vannacht .....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:09 schreef Maria44 het volgende:
Huub kom er maar in, wat gaat er vannacht gebeuren?
die is toch niet zo groot als die spin dat in de bunker is?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een huisspin
http://www.waterwereld.nu/huisspin.html
Huub is er niet dacht ik. En dementor ook niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:09 schreef Maria44 het volgende:
Huub kom er maar in, wat gaat er vannacht gebeuren?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Eten we echt spinnen in onze slaap?
Het verhaal doet de ronde dat er ’s nachts spinnen in onze mond zouden kruipen en dat we die per ongeluk zouden inslikken. Het gegeven zou zelfs wetenschappelijk onderzocht zijn door een jaar lang slapende personen te filmen. Waarschijnlijk moeten we alles nuanceren en is slechts een deel van het verhaal correct. De kans dat er werkelijk spinnen in onze mond kruipen is klein. Wel is het mogelijk dat er zeer kleine spinnetjes eieren leggen boven je bed. Als die eieren dan uitkomen, vallen de baby spinnetjes naar beneden en als je dan toevallig met je mond open slaapt, komen ze in de longen terecht. Als je overdag moet hoesten, komen ze er opnieuw uit.
Nee, wil het echt niet weten. Wat ik wél weet is dat ik mijn mond stijf dicht hou voortaan in bed.quote:
geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:10 schreef Timmos het volgende:
''Overlevers, jullie gaan heerlijk slapen vannacht''
Of niet?
Ja, maar ze hoeven het toch niet te weten?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:11 schreef snetje het volgende:
[..]
er is al omgeroepen dat ze heerlijk kunnen slapen vannacht .....
net als de vorige 13 nachtenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub is er niet dacht ik. En dementor ook niet.
Dus dikke kans dat ze een weldadige nachtrust krijgen.
Ja dat hebben ze wel verdiend met dat gezanik over vandaag.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:12 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
geloof ik niks vanvolgens mij gaan ze wat uitvreten met de overlevers,
Die kunnen groot zijn hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:11 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
die is toch niet zo groot als die spin dat in de bunker is?
Was toegestaan omdat er anders iemand zonder laken/dekbed moest slapenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:10 schreef pietpaniek het volgende:
jeroen trekt zelf een laken ove hem heen is hij nu wel af?
Zoals op de link in mij post al staat, je moet kauwen en slikken en dat doe je echt niet als je iets in je mond voelt kriebelen, dan duw je het automatisch weg met je tong.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee hoor dat is geen grapje..
[..]
weet je is dat je gemiddeld 5 - 20 spinnen eet in je levenafhankelijk van waar je woont
Als je er 1 inslikt in je slaap krijg je van mij een miljoenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, wil het echt niet weten. Wat ik wél weet is dat ik mijn mond stijf dicht hou voortaan in bed.
ben bang dat alle mankracht bij de regie voor vandaag op is na het plaatsen van alle rookbommetjes ...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:12 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja, maar ze hoeven het toch niet te weten?
Amber komt bij Jeroen liggen
Of hij gaat via je neus naar binnenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zoals op de link in mij post al staat, je moet kauwen en slikken en dat doe je echt niet als je iets in je mond voelt kriebelen, dan duw je het automatisch weg met je tong.
Een miljoen spinnen zekerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je er 1 inslikt in je slaap krijg je van mij een miljoen
Of hij zoekt een ander vochtig plekje opquote:
kan aan mij liggen.. maar als ik iets in mijn mond voel kriebelen is mijn eerste instinct slikkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zoals op de link in mij post al staat, je moet kauwen en slikken en dat doe je echt niet als je iets in je mond voelt kriebelen, dan duw je het automatisch weg met je tong.
Ja, dat was ook wel heftig natuurlijk, die moeten ook rustenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef snetje het volgende:
[..]
ben bang dat alle mankracht bij de regie voor vandaag op is na het plaatsen van alle rookbommetjes ...
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:16 schreef Maanvis het volgende:
Nachtelijke verstoring?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, lachen!
»Ja, lachen! 11 Votes
»Nee, lekker slapen... 6 Votes
Dat wordt dus wakker blijven
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
kan aan mij liggen.. maar als ik iets in mijn mond voel kriebelen is mijn eerste instinct slikken
Thats the spiritquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
kan aan mij liggen.. maar als ik iets in mijn mond voel kriebelen is mijn eerste instinct slikken
god, bent U het? mag ik U bedanken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heel geestig, bij de vraag op de bunkersite staat de vraag: morgen fanmail voor?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:52 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze doen het erom, ze willen polletjes
Daten?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
He gat, dus ze kruipen op elk denkbaar plekje naar binnen, ik durf niet eens meer te slapen als dit zo doorgaat, in je mond, in je neus, op vochtige plekjes, bedankt allemaal voor deze reuze interessante informatie die ik liever NIET gehad hadquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of hij zoekt een ander vochtig plekje op
Dat plaatje zegt eigenlijk al genoeg, zo met die krioelende wormen erin.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was niet leuk
[ afbeelding ]
En toen ze levend verbrand waren, werden ze weggegooid omdat ze vies waren
misschien dat een spirituele en transformerende ademhaling haar kan helpen ... een ademmethode die de zelfhelende vermogens in ons wakker maakt en versterkt en aldoende waxinelichtjes beter helpt te doven ...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat krijg je, als je zo slecht in contact staat met je innerlijke kind.
ik heb meegekregen in mijn 'opvoeding' wat je krijgt te eten moet je doorslikken, daar moet je niet mee spelenquote:
Formaat hemaworst wel, bij zo'n lullig spinnetje niet en daarbij, aan een spin valt weinig te zuigen alvorens je denkt slikbewegingen te moeten maken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met Leuk en Blondquote:
Meen je niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:19 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heel geestig, bij de vraag op de bunkersite staat de vraag: morgen fanmail voor?
Ik weet voor 100% zeker dat ik Jeroen heb ingevuld maar hij geeft Eline aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |