abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 23:02:39 #276
18653 crew  D.
pi_68791752
Geen afkeur?
pi_68791756
ja amber en eline af
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2009 @ 23:02:48 #278
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_68791758
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef D. het volgende:
Ze zijn af
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:02:51 #279
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68791761
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:02 schreef Espabilado het volgende:
Dit is toch gewoon einde opdracht?

Regie test bewust of ze dit conform de opdracht uitvoeren en Amber faalt.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:03:31 #280
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_68791801
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_68791808
Waarom krijgt alleen Amber de schuld.Eline had haar masker al gepakt.
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 23:03:55 #282
249559 crew  Lavenderr
pi_68791815
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:01 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar er zijn nog 2 1-persoonsbedden over, waarom is ze niet gewoon dat bed uitgestapt en in een ander bed gaan liggen?
Misschien om Jeroen niet te kwetsen? Het is een lief meisje, die niet zo snel bot zal doen.
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:03:59 #283
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_68791820
Ohhww.. gelukkig ws het maar een "oefening.." ineens.. anders had Ambertje hardstikke dood geweest nu...
pi_68791821
Dit is toch niks meer, deze hele dag is gewoon een grote grap

Hoop dat morgen the bunker weer verder gaat.
pi_68791830
oh ook dat mag
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2009 @ 23:04:14 #286
128220 Peter6000
pi_68791834
Zelf gasmaskers opzetten blijkt te zijn toegestaan.
pi_68791836
waarom grijpt regie niet in? Leest niemand meer mee van de regie in COS>.

REGIE?

AMBER DEED HAAR EIGEN MASKER OP!
OPDRACHT MISLUKT
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:04:31 #288
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68791848
Opdracht kwam van boven dus mogen ze zelf doen.
pi_68791853
Oke niet af,de maskers mogen ze zelf doen.
pi_68791876
nu geeft amber het ook ineens toe..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:05:20 #291
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68791887
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien om Jeroen niet te kwetsen? Het is een lief meisje, die niet zo snel bot zal doen.
Zal ze dan moeten leren, om niet tegen haar zin in bij een vent in bed te liggen.
pi_68791888
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:

[..]

ik begin serieus te twijfelen aan hun geestelijke gesteldheid hoor. Zo dom kan niemand zijn. Iedereen snapt toch hoe het werkt?!?

overigens is de opdracht mislukt. Amber deed haar eigen masker op. Opgelost, slotje. Next assignment. Misschien kunnen we ze iets binnen de lijntjes laten kleuren?
Echt waar , zijn ze nou echt zo dom . De opdracht is al een uur bezig maar fout op fout
Loslaten, is het ultieme houden van.
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2009 @ 23:05:31 #293
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_68791894
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:04 schreef rooie3 het volgende:
Oke niet af,de maskers mogen ze zelf doen.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:05:49 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68791909
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:04 schreef logicc123 het volgende:

Hoop dat morgen the bunker weer verder gaat.
  Admin donderdag 7 mei 2009 @ 23:06:18 #295
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68791929
och, hand in eigen boezem enzo. Deze FOK!dracht is epic-fail. De overlevers zijn te hoog ingeschat. Daar moeten we de opdrachten wellicht iets op aanpassen
Ik stel voor dat we ze morgen de laatste 25 cos topics hardop laten voorlezen. Daarbij moeten smilies worden uitgebeeld.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68791935
beetje zyclon B erin en ze zijn weg, handig in de week van 4-5 mei
pi_68791936
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ben bang dat dat niet gaat lukken zonder een handleiding van zestien pagina's
vond je opdracht echt leuk maar hoe hun het om zeep helpen zonde wat een stelletje stumpers
pi_68791939
pff..

Vandaag vind ik echt een beetje jammer.. enige lichtpuntje bij de opdrachten en aanslagen vond ik PIM die meelwormen vrat...

Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:06:54 #299
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_68791960
Gasmasker déjà vu.
pi_68791973
Eline vind het gasmaker een kutding en ze heeft het wel gehad voor vandaag.Ik zou zeggen gooi de weekopdracht er maar in,36 uur niet slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')