Het was vanochtend voor haar opdracht al dat ze had aangegeven niet meer met hem in dat bed te willen slapen, zover ik begrepen heb.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:58 schreef snetje het volgende:
[..]
ze is gewoon gepikeerd omdat sommige streamers hebben aangegeven dat ze wel gepraat zou hebben ...
ah okquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Volgens mij was ze niet echt op dr gemak vannacht met hem in redelijk dronken en verdrietige staat in bed.
Hij was vervelend vannacht. Niet dat -ie zich écht misdroeg, maar het was net niet leuk meer.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Volgens mij was ze niet echt op dr gemak vannacht met hem in redelijk dronken en verdrietige staat in bed.
Hilarisch. En die hadden het over het nivo van de streamersquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:58 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn gewoon te stom voor deze opdracht.
Eline pakte ook haar masker.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
[..]
ik begin serieus te twijfelen aan hun geestelijke gesteldheid hoor. Zo dom kan niemand zijn. Iedereen snapt toch hoe het werkt?!?
overigens is de opdracht mislukt. Amber deed haar eigen masker op. Opgelost, slotje. Next assignment. Misschien kunnen we ze iets binnen de lijntjes laten kleuren?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef mazaru het volgende:
Amber heeft zelf haar masker opgezet. Opdracht mislukt
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
[..]
ik begin serieus te twijfelen aan hun geestelijke gesteldheid hoor. Zo dom kan niemand zijn. Iedereen snapt toch hoe het werkt?!?
overigens is de opdracht mislukt. Amber deed haar eigen masker op. Opgelost, slotje. Next assignment. Misschien kunnen we ze iets binnen de lijntjes laten kleuren?
[..]
Misschien kunnen we ze iets binnen de lijntjes laten kleuren?
Amber riep iemand anders moet het doen ,want Eline had hem al gepakt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef lies1958 het volgende:
en juist diegene die het meeste kritiek op andere heeft doet zelf haar eigen masker op. Amber verpest dus de opdracht volgens mij.
Maar er zijn nog 2 1-persoonsbedden over, waarom is ze niet gewoon dat bed uitgestapt en in een ander bed gaan liggen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Het was vanochtend voor haar opdracht al dat ze had aangegeven niet meer met hem in dat bed te willen slapen, zover ik begrepen heb.
Ik ben bang dat dat niet gaat lukken zonder een handleiding van zestien pagina'squote:Op donderdag 7 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |