Of hij gaat via je neus naar binnenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zoals op de link in mij post al staat, je moet kauwen en slikken en dat doe je echt niet als je iets in je mond voelt kriebelen, dan duw je het automatisch weg met je tong.
Een miljoen spinnen zekerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je er 1 inslikt in je slaap krijg je van mij een miljoen
Of hij zoekt een ander vochtig plekje opquote:
kan aan mij liggen.. maar als ik iets in mijn mond voel kriebelen is mijn eerste instinct slikkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zoals op de link in mij post al staat, je moet kauwen en slikken en dat doe je echt niet als je iets in je mond voelt kriebelen, dan duw je het automatisch weg met je tong.
Ja, dat was ook wel heftig natuurlijk, die moeten ook rustenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef snetje het volgende:
[..]
ben bang dat alle mankracht bij de regie voor vandaag op is na het plaatsen van alle rookbommetjes ...
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:16 schreef Maanvis het volgende:
Nachtelijke verstoring?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, lachen!
»Ja, lachen! 11 Votes
»Nee, lekker slapen... 6 Votes
Dat wordt dus wakker blijven
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
kan aan mij liggen.. maar als ik iets in mijn mond voel kriebelen is mijn eerste instinct slikken
Thats the spiritquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
kan aan mij liggen.. maar als ik iets in mijn mond voel kriebelen is mijn eerste instinct slikken
god, bent U het? mag ik U bedanken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heel geestig, bij de vraag op de bunkersite staat de vraag: morgen fanmail voor?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:52 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze doen het erom, ze willen polletjes
Daten?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
He gat, dus ze kruipen op elk denkbaar plekje naar binnen, ik durf niet eens meer te slapen als dit zo doorgaat, in je mond, in je neus, op vochtige plekjes, bedankt allemaal voor deze reuze interessante informatie die ik liever NIET gehad hadquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Of hij zoekt een ander vochtig plekje op
Dat plaatje zegt eigenlijk al genoeg, zo met die krioelende wormen erin.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was niet leuk
[ afbeelding ]
En toen ze levend verbrand waren, werden ze weggegooid omdat ze vies waren
misschien dat een spirituele en transformerende ademhaling haar kan helpen ... een ademmethode die de zelfhelende vermogens in ons wakker maakt en versterkt en aldoende waxinelichtjes beter helpt te doven ...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat krijg je, als je zo slecht in contact staat met je innerlijke kind.
ik heb meegekregen in mijn 'opvoeding' wat je krijgt te eten moet je doorslikken, daar moet je niet mee spelenquote:
Formaat hemaworst wel, bij zo'n lullig spinnetje niet en daarbij, aan een spin valt weinig te zuigen alvorens je denkt slikbewegingen te moeten maken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met Leuk en Blondquote:
Meen je niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:19 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heel geestig, bij de vraag op de bunkersite staat de vraag: morgen fanmail voor?
Ik weet voor 100% zeker dat ik Jeroen heb ingevuld maar hij geeft Eline aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |