quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:55 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Mislukt? Ik heb in een deuk gelegen om die dommigheid alom![]()
Elk nadeel heb zijn voordeel
Elastiekjes valt onder de category krabben, vraag maar aan NMNS.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:55 schreef snetje het volgende:
[..]
flapdrol !![]()
Amber vroeg : zullen we anders de waxinelichtjes uitdoen ...dit als opdracht voor een ander en blies hem vervolgens zelf uit .... haar elastiekjes verwisselen moet ook iemand anders doen .. is hetzelfde als kleding verwisselen ...
dat dus ..
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:57 schreef Dottey het volgende:
Pim: alles wordt aangegeven
Peter: fijn
Jeroen: we hoeven niet eens meer na te denken
nou jongens.. dat doen jullie al niet!
Hou op, schei uit... wat een toestandquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:57 schreef Dottey het volgende:
Pim: alles wordt aangegeven
Peter: fijn
Jeroen: we hoeven niet eens meer na te denken
nou jongens.. dat doen jullie al niet!
mijn buik !!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Elastiekjes valt onder de category krabben, vraag maar aan NMNS.
En Amber ademde diep uit, en daardoor ging het waxinelichtje uit, dat was geen opzet.
Niet, is ook van de site af nuquote:
Dat vind ik dus niet. Maar goed, opdracht is allang mislukt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Elastiekjes valt onder de category krabben, vraag maar aan NMNS.
Ja, is zo, maar als je elkaar niet kunt ontlopen en de spanningen zich opbouwen is het heerlijk als je dan even lekker kunt smoezenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zit zeker een kern van waarheid in.![]()
Aan de andere kant: júist het elkaar niet kunnen ontlopen, is ook heftig.
Dat moeten ze nu bewaren tot ze mogen luchten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, is zo, maar als je elkaar niet kunt ontlopen en de spanningen zich opbouwen is het heerlijk als je dan even lekker kunt smoezenmet een ander hoe een klootzak of een trut die ene wel niet is. En dat kan nu niet.
Moetenquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:01 schreef snetje het volgende:
Marilien is echt typisch zon gevalletje wat je niet wilt uitnodigen voor je kiddo partijtje ... zoneen verpest alles van tevoren![]()
Ezeltje prik = Marilien : ik heb zo het idee dat je de prikker met de staart daaaar moet prikken !!
Een paar uur geleden gooiden ze levende meelwormen in een kokende braadpan.,quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:59 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze mogen naar bed...
Maar willen de spin niet zonder eten achterlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |