quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:41 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik was het gewoon erg eens met de post die ik daar quote
waxinelichtje en elastiekje en dat in een halfe minuutquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
en nu gaat amber zelf haar elastiek opnieuw uit en in der haar doen ...ja hallo let er nou niemand op bij de regie ??????
Done!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef Danny het volgende:
[..]
vandaar mijn oproep dat iedereen even op ja stemt. dit is natuurlijk een duidelijke poging eronderuit te komen.
Welquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef Espabilado het volgende:
Mn streamvenster crashte.. en ik heb geen behoefte m opnieuw aan te zetten...
daar zat ik ook al aan te denken, dat moet CC wel zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de woordspelinkies van onze Copycat door.
precies zit me hier zo op te fokken hahahhahahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:44 schreef snetje het volgende:
[..]
waxinelichtje en elastiekje en dat in een halfe minuut![]()
![]()
![]()
mc donalds
Ja, 't heeft mij al genoeg credits gekost, voor het eerst van mijn leven heb ik van die dingen gekocht om een rls te sponsorenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef Danny het volgende:
[..]
vandaar mijn oproep dat iedereen even op ja stemt. dit is natuurlijk een duidelijke poging eronderuit te komen.
bij deze overlevers moet de regie haast met een plaatjesboek naar beneden komen om het plaatje voor plaatje uit te leggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:40 schreef Dottey het volgende:
fokopdrachten zijn zeker welkom!!!
Ze worden alleen zo beroerd uitgelegd door de regiekamer![]()
en nog beroerder opgepakt door de overlevers..
Het lag aan NMNSquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:42 schreef Maria44 het volgende:
[..]
stemmingmakerij.
De redactie snapt er zelf ook niks van kennelijk. Ze hadden de opdracht meteen moeten laten ingaan en weldoordacht de regels uitleggen. Nu niet laten doorschemeren of het aan FOK! ligt
op FOK letten ze zelf ook niet op ....behalve wijquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
en nu gaat amber zelf haar elastiek opnieuw uit en in der haar doen ...ja hallo let er nou niemand op bij de regie ??????
Maar waarom werd aan de tel. dat gezegd tegen Eline dat mensen hadden gezegd dat ze wel had gepraat? Het leek alsof het niet gelukt was namelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar zat ik ook al aan te denken, dat moet CC wel zijn
hartstikke misluktquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
de redactie weet het zelf niet, maar heeft ook geen bewijs dat ze wel heeft gekletst en dat heeft ook niemand van Fok kunnen leveren, dus waren ze slim om het Eline zelf te vragenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:46 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Maar waarom werd aan de tel. dat gezegd tegen Eline dat mensen hadden gezegd dat ze wel had gepraat? Het leek alsof het niet gelukt was namelijk.
Daar zit zeker een kern van waarheid in.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zijn aardig voor elkaar omdat de kans om over elkaar te roddelen er niet is. En roddelen is nodig om ruzies en spanningen te creeëren.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:46 schreef snetje het volgende:
[..]
op FOK letten ze zelf ook niet op ....behalve wij
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:42 schreef snetje het volgende:
Amber doet zelf het waxinelichtje uit !!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
Is dat ook een poll-optie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |