yeahh...even melden dan crew dan gaan we vast slapenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
Zou pas echt wat zijn als dit minstens 12 uur bleef
Eens, dat denken ze wrs boven ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag van mij, maak ze maar helemaal gek, met hun 'wat een suffe opdracht, de hele dag was suf', zal ze leren.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef Flyduck het volgende:
hele nacht zo laten zitten en dan morgenochtend zeggen dat de opdracht mislukt is...
En grote gelakte laarzen met een flinke hakquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:22 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel lekkere trance-herrie. Je kunt er helemaal "in" gaan zitten.
Tijd voor de herdershonden.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef Flyduck het volgende:
hele nacht zo laten zitten en dan morgenochtend zeggen dat de opdracht mislukt is...
En wéér is het Jeroen die dit bewerkstelligd (quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:18 schreef evaxsis het volgende:
Ik denk dat Eline pissed op Jeroen is omdat hij ervoor gezorgd heeft dat al de dekens afgenomen zijn.
Ze had al eerder aangegeven dat ze dat echt niet zou trekken en nu is hij toch in dat bed blijven liggen en hebben zij deze sanctie gehad.
waarom niet dan ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef tompie63 het volgende:
wat een kinderachtig zootje!!!!
geef mij maar de goudenkooi!!!!
ik denk ook dat er geen vervolg komt![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:22 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel lekkere trance-herrie. Je kunt er helemaal "in" gaan zitten.
Tijd voor de herdershonden.
Ja dat doet tie goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wéér is het Jeroen die dit bewerkstelligd () heeft.
Ze zijn te dom om te peopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:29 schreef Loedertje het volgende:
Eh, samenvatting van dit gelaten gedoe van de bewoners:?
Ja, en dan kan dit overrompelende televisiehoogstandje als wervende footage gebruikt worden voor toekomstige sponsorenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er komt geheid een vervolg, de meesten kosten zijn gemaakt, die investering moet terug!
op de home staat dat het een stomme opgave is???quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:29 schreef Maria44 het volgende:
op de home:
Donderdag 07-05-2009
Vette hap voor Eline
Eline heeft haar opdracht om 8 uur haar mond te houden met goed gevolg voltooid. Haar beloning voor deze stomme opgave: een heerlijke bak patat (of friet) met mayonaise.
Die lekkernij zal ze zich morgen vast en zeker laten smaken.
Maar ze zei toch dat mensen hadden gemaild dat ze wel had gepraat?
Dat is Eline! Die mag weer praten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:27 schreef FuTilE het volgende:
Het is wel een hele letterlijke aanfluiting met continu dat piepgeluidje op de achtergrond.
Dat kan lekker kinky worden danquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
Als ze nu 2 schreeuwende gemaskerde mannen binnen laten vallen, die een heel klein beetje fysiek worden, ontstaat er vast wel iets van paniek/ spanning.
en?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
op de home staat dat het een stomme opgave is???
quote:
Had nog doof voor gemoeten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
gmtaquote:
Dat is inderdaad typisch een geval van opdracht mislukt, maar boven denkt daar vast anders over.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
ja zeg eline weer af ...pakte zelf de mop....verdomme !!!
stom als niet in staat om te spreken....quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Twee agressieve, krijsende teletubbies.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
Als ze nu 2 schreeuwende gemaskerde mannen binnen laten vallen, die een heel klein beetje fysiek worden, ontstaat er vast wel iets van paniek/ spanning.
ze was niet doof.. ze kon niet spreken..quote:
Tja, slaat nergens op, ze plaatsen zelf de poll toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah op die manierquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:34 schreef Dottey het volgende:
Donderdag 07-05-2009
Vette hap voor Eline
Eline heeft haar opdracht om 8 uur haar mond te houden met goed gevolg voltooid. Haar beloning voor deze stomme opgave: een heerlijke bak patat (of friet) met mayonaise.
Die lekkernij zal ze zich morgen vast en zeker laten smaken.
Terug
stomme hadden ze als "stomme" (bedoeld als niet kunnen praten) weg moeten zetten ..
Knuffelbeer inleveren!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is inderdaad typisch een geval van opdracht mislukt, maar boven denkt daar vast anders over.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Flyduck het volgende:
ik mis onderlinge strijd!! ze zijn veel te aardig voor elkaar.
ze zitten er maar beetje suf dit te ondergaan.
tussentijdse nieuwe opdracht: wie krijgt de meeste medebewoners aan het huilen zonder ze aan te raken. Prijs: 15000 voor de winnaar
mensen die niet kunnen spreken worden ook wel 'stom' genoemdquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
ze was niet doof.. ze kon niet spreken..
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:31 schreef snetje het volgende:
en krijgen we dit tot 12 uur![]()
kan iemand Bram even wegslepen achter zijn home made playstation![]()
en mag het feestje beginnen ? dit tevens als goedmaker voor het eerder afgeknapte kinderpartijtje ?
Maar ze deed het wel................quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
ze was niet doof.. ze kon niet spreken..
stomme opmerking over de stomme opdracht die al toegelicht was als stom gespeeld te worden door onze "stomme" elinequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mensen die niet kunnen spreken worden ook wel 'stom' genoemd. Vandaar mijn verbazing over Marrije's opmerking
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:38 schreef Danny het volgende:
Poll op de bunkersite:
FOK!opdrachten?
Ja, leuk! 7 Votes
Nee, laat maar. 8 Votes
misschien even subtiel opkrikken? een tweede kans moet toch haalbaar zijn?
Ze zijn aardig voor elkaar omdat de kans om over elkaar te roddelen er niet is. En roddelen is nodig om ruzies en spanningen te creeëren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Flyduck het volgende:
ik mis onderlinge strijd!! ze zijn veel te aardig voor elkaar.
ze zitten er maar beetje suf dit te ondergaan.
tussentijdse nieuwe opdracht: wie krijgt de meeste medebewoners aan het huilen zonder ze aan te raken. Prijs: 15000 voor de winnaar
Het in 1e instantie verkeerd overbrengen door redactie en verkeerd begrijpen van bewoners heeft deze opdracht een slecht gezicht gegeven... verlagen naar 12u maakt helemaal zwak... was niet nodig na de opheldering van de opdrachtquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:38 schreef Danny het volgende:
Poll op de bunkersite:
FOK!opdrachten?
Ja, leuk! 7 Votes
Nee, laat maar. 8 Votes
dan nog, geen mooie zinsconstructie, maar goed.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mensen die niet kunnen spreken worden ook wel 'stom' genoemd. Vandaar mijn verbazing over Marrije's opmerking
ik ga hem indienenquote:
quote:
stemmingmakerij.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:38 schreef Danny het volgende:
Poll op de bunkersite:
FOK!opdrachten?
Ja, leuk! 7 Votes
Nee, laat maar. 8 Votes
Niet iedereen heeft de woordspelinkies van onze Copycat door.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:34 schreef snetje het volgende:
[..]
stom als niet in staat om te spreken....
vandaar mijn oproep dat iedereen even op ja stemt. dit is natuurlijk een duidelijke poging eronderuit te komen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:42 schreef Maria44 het volgende:
[..]
stemmingmakerij.
De redactie snapt er zelf ook niks van kennelijk. Ze hadden de opdracht meteen moeten laten ingaan en weldoordacht de regels uitleggen. Nu niet laten doorschemeren of het aan FOK! ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |