Weet je 't zeker?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:06 schreef Danny het volgende:
och, hand in eigen boezem enzo. Deze FOK!dracht is epic-fail. De overlevers zijn te hoog ingeschat. Daar moeten we de opdrachten wellicht iets op aanpassen
Ik stel voor dat we ze morgen de laatste 25 cos topics hardop laten voorlezen. Daarbij moeten smilies worden uitgebeeld.
Ik houd mijn mond maar over fanmailquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:08 schreef Marrije het volgende:
Marielin heeft potdomme als enige fanmail en zeikt nóg dat er niks bij zit van haar vriendje.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:08 schreef Marrije het volgende:
Marielin heeft potdomme als enige fanmail en zeikt nóg dat er niks bij zit van haar vriendje.
ja en dat 30 keer achter elkaar hequote:Op donderdag 7 mei 2009 23:08 schreef Marrije het volgende:
dat kwam van boven dus mag ze selluf doenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:10 schreef D. het volgende:
Nou, Marielin heeft al haar post gelezen, dus als de opdracht nu nog niet mislukt is weet ik het ook niet meer
hahahahhah heeeeeeeeeeerlijk..quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:06 schreef Danny het volgende:
och, hand in eigen boezem enzo. Deze FOK!dracht is epic-fail. De overlevers zijn te hoog ingeschat. Daar moeten we de opdrachten wellicht iets op aanpassen
Ik stel voor dat we ze morgen de laatste 25 cos topics hardop laten voorlezen. Daarbij moeten smilies worden uitgebeeld.
owquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat kwam van boven dus mag ze selluf doen
Piepiep hallo.. ik ben arro en zij zijn plepso...quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als Calimero daar maar niet aan mee doet. . .
Past meer bij de doelgroep, je moet het duidelijk niet te ingewikkeld makenquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:06 schreef Danny het volgende:
Het valt mij ook wat tegen van boven, juist alles wat van boven komt had verwerkt moeten worden in de opdracht, gemiste kans, zeker gezien de duur van de opdracht.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef Noelle06 het volgende:
Wat snappen ze niet aan die opdrachtBoven en beneden in de bunker snappen ze er geen hol van.
Vondt de eerste dagen nog wel leuk maar me motivatie om te kijken neemt met de dag af !
Hoop dat plan Dementor nog wat in petto heb voor ons als streamers de komende weken
Heeft iemand een extra groep geplaatst?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:15 schreef Maanvis het volgende:
zou nu het rookapparaat worden aangesloten?
indd, dit is gewoon bizar, leuk voor 2 minuten, maar ik snap hem ff niet .quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef FuTilE het volgende:
....
Dit gaat toch helemaal nergens meer over?
telefoontje naar de redactie: Moeten al die smileys die markvanrinsum in z'n plaatje plaatst ook uitgebeeld worden?quote:
Ik vroeg mij vanmiddag al af waar je bleefquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:08 schreef Gert het volgende:
De bunker klinkt momenteel als een astmacentrum, dankzij die geile gasmaskertjes.![]()
[ afbeelding ]
kloon van Renate!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:16 schreef logicc123 het volgende:
[..]
indd, dit is gewoon bizar, leuk voor 2 minuten, maar ik snap hem ff niet .
Ergernis is een voorwaarde voor succesvolle productiesquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef Noelle06 het volgende:
Wat snappen ze niet aan die opdrachtBoven en beneden in de bunker snappen ze er geen hol van.
Vondt de eerste dagen nog wel leuk maar me motivatie om te kijken neemt met de dag af !
Hoop dat plan Dementor nog wat in petto heb voor ons als streamers de komende weken
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
het is toch geen kleuterschool of toch wel
staat peter nou "fappen-smiley" uit te beelden?quote:
Zomaar uit het nietsquote:
de redactie moet dan "ja" en de gene die de smileys het best uitbeeldt, krijgt mac food of wat anders lekkersquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
telefoontje naar de redactie: Moeten al die smileys die markvanrinsum in z'n plaatje plaatst ook uitgebeeld worden?
PS:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
telefoontje naar de redactie: Moeten al die smileys die markvanrinsum in z'n plaatje plaatst ook uitgebeeld worden?
PS:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het voor de deelnemers wel ok, die trekken dit toch ook niet een half uurquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:20 schreef 5thencounter het volgende:
Dit gaat nou typisch zo'n Streamer-afhaakmoment worden....
Dat ze maar gillend gek mogen wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het voor de deelnemers wel ok, die trekken dit toch ook niet een half uur
*pokerstars opstartquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:20 schreef 5thencounter het volgende:
Dit gaat nou typisch zo'n Streamer-afhaakmoment worden....
Mag van mij, maak ze maar helemaal gek, met hun 'wat een suffe opdracht, de hele dag was suf', zal ze leren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
Zou pas echt wat zijn als dit minstens 12 uur bleef
yeahh...even melden dan crew dan gaan we vast slapenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
Zou pas echt wat zijn als dit minstens 12 uur bleef
Eens, dat denken ze wrs boven ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag van mij, maak ze maar helemaal gek, met hun 'wat een suffe opdracht, de hele dag was suf', zal ze leren.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef Flyduck het volgende:
hele nacht zo laten zitten en dan morgenochtend zeggen dat de opdracht mislukt is...
En grote gelakte laarzen met een flinke hakquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:22 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel lekkere trance-herrie. Je kunt er helemaal "in" gaan zitten.
Tijd voor de herdershonden.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef Flyduck het volgende:
hele nacht zo laten zitten en dan morgenochtend zeggen dat de opdracht mislukt is...
En wéér is het Jeroen die dit bewerkstelligd (quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:18 schreef evaxsis het volgende:
Ik denk dat Eline pissed op Jeroen is omdat hij ervoor gezorgd heeft dat al de dekens afgenomen zijn.
Ze had al eerder aangegeven dat ze dat echt niet zou trekken en nu is hij toch in dat bed blijven liggen en hebben zij deze sanctie gehad.
waarom niet dan ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef tompie63 het volgende:
wat een kinderachtig zootje!!!!
geef mij maar de goudenkooi!!!!
ik denk ook dat er geen vervolg komt![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:22 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel lekkere trance-herrie. Je kunt er helemaal "in" gaan zitten.
Tijd voor de herdershonden.
Ja dat doet tie goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wéér is het Jeroen die dit bewerkstelligd () heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |