Ik vroeg mij vanmiddag al af waar je bleefquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:08 schreef Gert het volgende:
De bunker klinkt momenteel als een astmacentrum, dankzij die geile gasmaskertjes.![]()
[ afbeelding ]
kloon van Renate!quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:16 schreef logicc123 het volgende:
[..]
indd, dit is gewoon bizar, leuk voor 2 minuten, maar ik snap hem ff niet .
Ergernis is een voorwaarde voor succesvolle productiesquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef Noelle06 het volgende:
Wat snappen ze niet aan die opdrachtBoven en beneden in de bunker snappen ze er geen hol van.
Vondt de eerste dagen nog wel leuk maar me motivatie om te kijken neemt met de dag af !
Hoop dat plan Dementor nog wat in petto heb voor ons als streamers de komende weken
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
het is toch geen kleuterschool of toch wel
staat peter nou "fappen-smiley" uit te beelden?quote:
Zomaar uit het nietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |