yeahh...even melden dan crew dan gaan we vast slapenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
Zou pas echt wat zijn als dit minstens 12 uur bleef
Eens, dat denken ze wrs boven ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag van mij, maak ze maar helemaal gek, met hun 'wat een suffe opdracht, de hele dag was suf', zal ze leren.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef Flyduck het volgende:
hele nacht zo laten zitten en dan morgenochtend zeggen dat de opdracht mislukt is...
En grote gelakte laarzen met een flinke hakquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:22 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel lekkere trance-herrie. Je kunt er helemaal "in" gaan zitten.
Tijd voor de herdershonden.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef Flyduck het volgende:
hele nacht zo laten zitten en dan morgenochtend zeggen dat de opdracht mislukt is...
En wéér is het Jeroen die dit bewerkstelligd (quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:18 schreef evaxsis het volgende:
Ik denk dat Eline pissed op Jeroen is omdat hij ervoor gezorgd heeft dat al de dekens afgenomen zijn.
Ze had al eerder aangegeven dat ze dat echt niet zou trekken en nu is hij toch in dat bed blijven liggen en hebben zij deze sanctie gehad.
waarom niet dan ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef tompie63 het volgende:
wat een kinderachtig zootje!!!!
geef mij maar de goudenkooi!!!!
ik denk ook dat er geen vervolg komt![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:22 schreef Gert het volgende:
Ik vind het wel lekkere trance-herrie. Je kunt er helemaal "in" gaan zitten.
Tijd voor de herdershonden.
Ja dat doet tie goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wéér is het Jeroen die dit bewerkstelligd () heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |