Ja, morgen komt de slager met een goed messensetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef Peter6000 het volgende:
Die spin is zeker de uitwerking van dat konijnidee van Huub.
Net als het hele programmaquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:59 schreef JediMasterLucia het volgende:
Ze moeten bed...
Maar willen de spin niet zonder eten achterlaten
fuck fuck fuck ....echt he ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:02 schreef tompie63 het volgende:
mevr.de bok.jij kan beter bij de regie gaan zitten
jij let teminste op.
en laat je niet opfokken he!!!![]()
![]()
Ik hoorde toch echt een "dankjewel", en geen "godverdomme nú al".quote:
aan de lopende band zijn ze 'af'quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:04 schreef snetje het volgende:
Pim is ook af !! trok zijn eigen sokken omhoog
Hó, wacht, wat zeg jij nu? Eet een mens insécten in zijn slaap? En nog enorm veel ook? Zeg me dat dat een grapje is pleasequote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:03 schreef Dottey het volgende:
marielin.. moeten wij die spin niet bij ons zetten? Want anders stoppen ze hem s'nachts nog bij een van ons in bed of zo..
meis.... de vorige keer werd iemand geboeid aan bed zonder dat zij het merkte.. Vervolgens werden achtereenvolgens toeters en bellen geknalt in de bunker.. maar jullie werden der echt niet wakker van!
Bovendien vreet een mens enorm veel insecten in zijn slaap.. dus van deze ga jij echt niet dood
Ze hebben daar alleen geen eigen wil inquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt een "dankjewel", en geen "godverdomme nú al".
dat heb ik dan helaas gemist....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
Een paar uur geleden gooiden ze levende meelwormen in een kokende braadpan.,
Volgens mij gewoon een huisspinquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:00 schreef JediMasterLucia het volgende:
wat voor spin is dat eigenlijk?
geen grap is onderzocht dus het is waarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hó, wacht, wat zeg jij nu? Eet een mens insécten in zijn slaap? En nog enorm veel ook? Zeg me dat dat een grapje is please
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hó, wacht, wat zeg jij nu? Eet een mens insécten in zijn slaap? En nog enorm veel ook? Zeg me dat dat een grapje is please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |