Ja, blijkt toch maar weer dat iets wat simpel is, leuk lijkt te zijn, volledig anders uitpakt door voorbereiding en doordat het misschien toch minder leuk is dan in aanvang gedacht.quote:
Dat mag ook met die maskers is tegen ze gezegd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
en nu gaat amber zelf haar elastiek opnieuw uit en in der haar doen ...ja hallo let er nou niemand op bij de regie ??????
Mooi stel partners heb je in huis gehaald !quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:43 schreef Danny het volgende:
[..]
vandaar mijn oproep dat iedereen even op ja stemt. dit is natuurlijk een duidelijke poging eronderuit te komen.
Tja, leermomentje natuurlijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
de redactie weet het zelf niet, maar heeft ook geen bewijs dat ze wel heeft gekletst en dat heeft ook niemand van Fok kunnen leveren, dus waren ze slim om het Eline zelf te vragen
Ze doen het erom, ze willen polletjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mooi stel partners heb je in huis gehaald !
Het blijft nu beperkt tot elkaar geforceerd dingen aanbieden/ vragen, ipv fysieke beelden van elkaar aan- en uitkledende overlevers.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, blijkt toch maar weer dat iets wat simpel is, leuk lijkt te zijn, volledig anders uitpakt door voorbereiding en doordat het misschien toch minder leuk is dan in aanvang gedacht.
ja maar een elestiek is niet hetzelfde als een maskerquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:51 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat mag ook met die maskers is tegen ze gezegd.
Jammer alleen dat de hier gebruikelijke manier van kritiek leveren gelijk als kankeren gezien wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We kunnen lekker kankeren op de bunker, maar zo eenvoudig is het allemaal niet voor ze ginds
Gewoon morgen om 10 uur , helaas de opdracht is mislukt jullie krijgen van de streamers daarom alleen uien vandaagquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja maar een elestiek is niet hetzelfde als een masker
enne het was lang daarna ...ik vin het niet eerlijk
flapdrol !quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Waxinelichtje is een gevolg van de opdracht, en elastiekje valt onder de category 'krabben'.
Mislukt? Ik heb in een deuk gelegen om die dommigheid alomquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Akveor trouwens, die kwam net ook een deel van het idee opeisen. Nu het mislukt hoor ik hem niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |