Ik had eindelijk een mooie reden voor een tvp voor FBquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:50 schreef Prosac het volgende:
lekker centraal gemacht
Mooie combiquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:53 schreef Grulez het volgende:
Maar nu eerst even worstenbroodjes met bier
Maak me gekquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:52 schreef borisz het volgende:
Bremen - Shakthar de finale van de uefa cup.
Nu al? Jeetje tong... wat doe je ons aan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:15 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Weet niet hoe laat ik moet plassen
Kippenhokquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zo in de herhaling eens meenemen.
Je hebt of in bed geplast, of je kon lekker doorslapenquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:15 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Weet niet hoe laat ik moet plassen
Doet me denken aan dit van gisterquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Kippenhok.
Irritant JOVD/VVD klapvolk in het publiek.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef SCH het volgende:
Ach ja SCH, ga anders even geld pinnen en neem de biljetten vooral niet mee
Na 10 minuten. Maar er zijn weinig automaten waar overdag niet binnen 10 minuten weer gepind wordt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
Maar als je ze in de automaat laat zitten, dan worden ze weer ingeslikt toch?
Duurt dat zo lang ja? Ik zou het ook meenemen als ik het eruit zou zien steken denk ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Na 10 minuten. Maar er zijn weinig automaten waar overdag niet binnen 10 minuten weer gepind wordt.
Heb het ook ooit gehad. Gepind. Sta ik in de winkel om te betalen. GVD waar is mijn geld ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef SCH het volgende:
Oh dat wist ik niet. Dat automaten ook doorslikkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Na 10 minuten. Maar er zijn weinig automaten waar overdag niet binnen 10 minuten weer gepind wordt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Duurt dat zo lang ja? Ik zou het ook meenemen als ik het eruit zou zien steken denk ik.
Mijn portemonnee werd laatste bij de Appie afgegeven, met het geld er nog in. En dat terwijl ik de maatschappij al weer had vervloekt om zijn rotheid.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Dat automaten ook doorslikken
Maar het was bij de appie, met de sigarettenbalie ernaast. Natuurlijk een kansje dat iemand het heeft afgegeven. Toch? Toch?
Ik heb bijna louter goede ervaringen met dat soort dingen eigenlijk. Zeker met portemonnees.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Mijn portemonnee werd laatste bij de Appie afgegeven, met het geld er nog in. En dat terwijl ik de maatschappij al weer had vervloekt om zijn rotheid.
Toen ik bij de balie kwam en ik zei dat mijn portemonnee daar afgegeven moest zijn, kreeg ik hem ook zonder iets te laten zien ook mee (nogal dom van die muts achter de balie, omdat over het algemeen bijna altijd wel een portemonnee tussen de gevonden voorwerpen ligt).quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb bijna louter goede ervaringen met dat soort dingen eigenlijk. Zeker met portemonnees.
Maar als ie inslikt, wordt het dan niet van mijn rekening afgeschreven?
10 minuten is wel idioot trouwens.
Nou, ik ga maar even de awards doen, al heb ik nog steeds niet alles binnen.
Ik was ook eens mijn portomonnee verloren, gewoon op straat. Werd ik 20 minuten later gebeld door de politie dat hij was afgegeven. Net nadat ik alle pasjes e.d. had geblokkeerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Mijn portemonnee werd laatste bij de Appie afgegeven, met het geld er nog in. En dat terwijl ik de maatschappij al weer had vervloekt om zijn rotheid.
Hey, er gaat me ineens een lichtje brandenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:27 schreef Breach het volgende:
Ik wilde de vinder ook wel nog wat geven, maar er was niet bekend wie m gevonden had.
PVVquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:30 schreef SCH het volgende:
Stemwijzer Europa, PVV onderaan, top 3: SP, GL, PvdD
Ik overweeg serieus PvdDieren te stemmen trouwens.
Het gaat echt niet goed met je hè ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:30 schreef SCH het volgende:
Moest je pas om 10 uur plassen?quote:
SPquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:30 schreef SCH het volgende:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:23 schreef RayMania het volgende:
Ging net eten halen in stad, vind ik gewoon geld bij de pinautomaat bij de Appie (Burgemeester Reigerstraat)!
Hoeveel?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:23 schreef RayMania het volgende:
Ging net eten halen in stad, vind ik gewoon geld bij de pinautomaat bij de Appie (Burgemeester Reigerstraat)!
Was niet veel, enkele biljetten. Scheelt toch weer een lunch zelf betalen.quote:
De tt is dus gewoon nog steeds waarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was niet veel, enkele biljetten. Scheelt toch weer een lunch zelf betalen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:43 schreef Ole het volgende:
zo naar een crematie van een oud collega![]()
Was echt een wereldvent.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:05 schreef SCH het volgende:
De 70 euro zijn niet afgeschreven. Volgens de AH-mevrouw wordt het binnen 20 seconden weer opgeslokt.
Je moet wel het topic lezen Bos81je, anders vervreemd je van onsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef SCH het volgende:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet wel het topic lezen Bos81je, anders vervreemd je van ons
Een enorm grote postcard.quote:
Hier heeft het ook even flink gegoten. Momenteel lijkt het droog te zijn.quote:
Ik neem meestal wel een muis mee. Gewoon omdat dat beter voelt. Maar touchpad overleef ik prima hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:10 schreef borisz het volgende:
[..], op een laptop werk ik 99 vd 100x met touchpad.
Lekker (waarschijnlijk)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:34 schreef borisz het volgende:
Lasagne staat in de oven, eerste keer dat ik zo iets klaar maar.
Spinazie, champignons, uitje, knoflook en geitenkaasquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker (waarschijnlijk)
Wat heb je er allemaal ingedaan?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Spinazie, champignons, uitje, knoflook en geitenkaas. Recept van de AH
.
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Spinazie, champignons, uitje, knoflook en geitenkaas. Recept van de AH
.
Ja die kaarten jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef Bos81 het volgende:
AH heeft wel vaker lekkere receptenkaarten liggen. Heb er wel spijt van dat ik deze gratis kaarten pas sinds een kleine maand meeneem.
Ik neem teminste aan dat Borisz deze van zo'n kaartje heeft, ik heb hetzelfde recept namelijk ook op zo'n kaartje staan.
Dat kan ook inderdaad, daar komen die recepten op de kaarten uiteindelijk ook terecht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:46 schreef dndiek het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/
Zoek en gij zult vinden Bossie
Geen idee. Ik ken ze niet echt, dus oordeel ik er niet over.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:23 schreef rubbereend het volgende:oi
ben ik de enige die Voicst overschat vind?
Leuke band, niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:23 schreef rubbereend het volgende:oi
Ik ben door ervaring en schande wijs geworden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:06 schreef RayMania het volgende:
Weekend!
Hoe slim is het om je muis op het werk te laten liggen. Heel weekend met touchpad.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:23 schreef rubbereend het volgende:oi
Gemist, omdat ik even gestoord werd. Dus geen oordeelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:30 schreef Bos81 het volgende:
Voicst dus bij DWDD, dan kan ik er misschien beter over oordelen
De moeder van de twee doodgereden kinderen post in dat topicquote:
Aanrijder dagvaardt ouders doodgereden kinderenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:27 schreef tong80 het volgende:
Dit moet de link zijn naar haar post
Aanrijder dagvaardt ouders doodgereden kinderen
Denk niet dat ie nu wel werkt
Jemig dat is kut nieuws SCH... zal wel een spannende tijd gaan worden voor jullie allemaal!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
Ik had het inmiddels gevonden tong80. Bizar verhaal sowieso.
Helaas niet het juichende nieuws van mijn broertje waar ik zo op had gehoopt. Toch uitzaaiingen in de lymfeklieren. Het is me niet helemaal duidelijk wat de prognoses zijn. Heb hem zelf nog niet gesproken. Hij is trouwens 39 hoor, maar het blijft m'n broertje
Shit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
Helaas niet het juichende nieuws van mijn broertje waar ik zo op had gehoopt. Toch uitzaaiingen in de lymfeklieren. Het is me niet helemaal duidelijk wat de prognoses zijn. Heb hem zelf nog niet gesproken. Hij is trouwens 39 hoor, maar het blijft m'n broertje
Mag je niet naar dr toe. Mss heeft ze wel een leuk vriendinnetje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:22 schreef tong80 het volgende:
Ik wilkde klagen dat mijn buurmeisje weer jarig is een feest geeft en ik niet voor 4 uur naar bed hoef te gaan.
Ze draaien Guus Meeuwis hoor ik nuquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mag je niet naar dr toe. Mss heeft ze wel een leuk vriendinnetje.
Er zijn grenzen Grulezquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daar kan zelfs jij lekker op hossen toch?
Tong lekker hakken !!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:17 schreef popolon het volgende:
SCH alweer een ban?
Hoorde gister dat iemand die ik vaag ken, 28 en in de bloei van zn leven, is opgegeven en nog 1,5 week heeft om afscheid te nemen. Zulke dingen zetten je weer even goed met beide benen op de grond. En doet al je persoonlijke 'problemen' relativeren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
Vreemd, de VBL-SC loopt wel gewoonquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:52 schreef tong80 het volgende:
Trouwens vandaag van 11 uur tot vanavond 7 uur geen post in Hools. Lag Fok plat ofzo ?
ik vind het allemaal niets...mag dat ook ?quote:
Alles magquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik vind het allemaal niets...mag dat ook ?
als dat zo is, doe ik het gewoon !quote:
Coolquote:
ik heb hier gewoon het monopoly uit de kast getrokkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:57 schreef appelsientje het volgende:
wel raar hoor.. zaterdag avond geen voetbal
Veel speelplezier tot 3 uur s'nachtsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb hier gewoon het monopoly uit de kast getrokken
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geeft niets ! je moet wat zonder voetbalquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:22 schreef Palmboom313 het volgende:
Veel speelplezier tot 3 uur s'nachtswant zo lang duurt een potje monopoly wel
Koop de kalverstraatquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Net ma gebeld SCH Ze is het met je eensquote:
Meer dan de winnaars van de Playback show.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
Jamai en Boris hebben behoorlijk carriere gemaakt hoor, net als Jim.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef maril het volgende:
omdat ik de tv kantine wilde zien
Ik weet dat ik er alleen insta, maar ik vind het leukquote:
wat hij met Sparta kon, moet hij ook met Ajax kunnenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:44 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Volgens de wichelroedeloper in Cappuccino wordt het Rijkaard bij Ajax
Nikki is wel echt op een degelijke manier door aan het brekenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:12 schreef RayMania het volgende:
Dat wordt elk jaar gezegd, maar wat hoor je tegenwoordig van Jamai, Boris, Rafaella en die ene EO-muts?
Volgens mij is Nikki de enige goede die je nog steeds in de muziek hoort.
Marco won de Soundmixshowquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer dan de winnaars van de Playback show.
Alleen Marco Borsato kennen we nog
Is wel iets voor jou normaal tong ?quote:Op zondag 10 mei 2009 04:13 schreef tong80 het volgende:
Of is het niet normaal championnetjes te snijden om 4 uur 's nachts ?
Dat wou ik zeggen Jamai speelt tegenwoordig in musicals (en hij kan daadwerkelijk zingenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
Jamai en Boris hebben behoorlijk carriere gemaakt hoor, net als Jim.
Tja die had er geen zin meer in.quote:WASHINGTON - Agenten hebben zaterdag in de Amerikaanse staat Georgia het lijk aangetroffen van de van moord verdachte Amerikaanse professor George Martin Zinkhan, die ook aan de Vrije Universiteit in Amsterdam was aangesteld.
Zinkhan zou een gat hebben gegraven, waarin hij zichzelf zou hebben doodgeschoten, meldden Amerikaanse media.
De autoriteiten zochten Zinkhan voor de moord op drie personen, onder wie zijn echtgenote met wie hij in onmin was geraakt.
Het goed verborgen lichaam werd ontdekt in dichte bossen niet ver van de woning van de professor in Bogart, Clarke County.
Op ruim 1,5 kilometer van het graf was ruim een week geleden al de auto van Zinkhan aangetroffen.
Precies.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:53 schreef Prosac het volgende:
ach.. moederdag, leuk voor als je kleine kinderen hebt denk ik, die op school wat leuks in elkaar geflanst hebben. Nu geef ik mijn moeder gewoon een bosje bloemen, maar als ik andere dingen te doen heb, gaat dat voor.
Valentijnsdag doe ik ook niet aan, Pasen wordt ook al commercieel gemaakt, schijn je ineens ook te moeten gaan gourmetten enzo.
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:54 schreef RayMania het volgende:
Misschien dat ik vanmiddag wel snel een mooie asbak klei. Was vroeger altijd prima, dus waarom nu niet?
Met pasen wordt er bijna net zoveel uitgegeven als met kerstquote:Op zondag 10 mei 2009 11:53 schreef Prosac het volgende:
ach.. moederdag, leuk voor als je kleine kinderen hebt denk ik, die op school wat leuks in elkaar geflanst hebben. Nu geef ik mijn moeder gewoon een bosje bloemen, maar als ik andere dingen te doen heb, gaat dat voor.
Valentijnsdag doe ik ook niet aan, Pasen wordt ook al commercieel gemaakt, schijn je ineens ook te moeten gaan gourmetten enzo.
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:56 schreef borisz het volgende:
Ik heb voor moederdag een foto van Bellefleur, onze poes, op canvas laten zetten.
ik moest gewoon echt lachen ! ...... waarschijnlijk omdat ik redelijk visueel ben ingesteld !quote:Op zondag 10 mei 2009 11:54 schreef RayMania het volgende:
Misschien dat ik vanmiddag wel snel een mooie asbak klei. Was vroeger altijd prima, dus waarom nu niet?
Voor mij is het dit jaar voor het eerstquote:Op zondag 10 mei 2009 12:52 schreef golfer het volgende:
Ik hoef al 17 jaar niks meer aan moederdag te doen.
Is het nu al.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:16 schreef rubbereend het volgende:oi
hopelijk wordt het een leuke middag in de Eredivisie
In de buurt van Barca?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:43 schreef Ole het volgende:
Mama zit in Spanje. Wordt een smsje.
yup!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:56 schreef borisz het volgende:
[..]
In de buurt van Barca?
Dan is het feest vanavond.
hopelijk voor het laatst, weg met die onzin.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:31 schreef golfer het volgende:
Nou, dat was dus weer het normale voetbal-seizoen.
Op naar de play-offs.
Wat mij betreft ook, ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:33 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk voor het laatst, weg met die onzin.
Koninklijke Nederlandse Limburg Bondquote:Op zondag 10 mei 2009 19:00 schreef maril het volgende:
[..]
Oke iemand moet het vragen, waar staat KNLB voor?
EDIT , Laat maar ik zit niet zo lekker in mijn vel.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef SCH het volgende:
Dat dus. Je had problemen met je heup toch maril, toch niet met je hersenen?
Gelukkig dacht mijn moeder er ook zo over. Dus hebben we er toen ze nog leefde er nooit iets meegedaan (nadat ik niet meer verplicht op school iets moest knutselen)quote:Op zondag 10 mei 2009 11:31 schreef SCH het volgende:
Oh ja moederdag, ook alweer zo'n zinloze exercitie
Aai over je bolletje.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:43 schreef maril het volgende:
EDIT , Laat maar ik zit niet zo lekker in mijn vel.
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:43 schreef maril het volgende:
[..]
EDIT , Laat maar ik zit niet zo lekker in mijn vel.
Best wel hè ?quote:
Ja, inderdaad. En mijn moeder is dan nog zo, die heeft zo ongeveer alles bewaard ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:34 schreef rubbereend het volgende:
Wat heb ik vroeger toch een zooi geknutseld als ik er zo aan terugdenk. Krijg gewoon medelijden met terugwerkende kracht
Ik kan niet tegen Caroline Tensenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:12 schreef golfer het volgende:
Ongeveer hetzelfde niveau intelligentie dus als bij 1 tegen honderd wat ik net even zag.
je kijkt naar Lekker slim. Niet naar wie is slimquote:Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar wie is slim op RTL.
Je gelooft je ogen niet.
Amerika wijzen ze aan als Engeland.
De Martini Toren staat in Breda terwijl ze Zeeland aanwijzen als Luxemburg.
En Majoor Boshhard is het slachtoffer van de Deventer moordzaak.
Terwijl ik dit type zeggen ze dat Poetin een voormalige Nederlandse international is.
Mijn god
Volgens mij is het gewoon nep.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar wie is slim op RTL.
Je gelooft je ogen niet.
Amerika wijzen ze aan als Engeland.
De Martini Toren staat in Breda terwijl ze Zeeland aanwijzen als Luxemburg.
En Majoor Boshhard is het slachtoffer van de Deventer moordzaak.
Terwijl ik dit type zeggen ze dat Poetin een voormalige Nederlandse international is.
Mijn god
nee tis echt, een paar van die meiden zijn ook bij Stenders op de radio geweest _o-quote:
Seizoen 7 ook, vanavond aflevering 22 alweer in de States, dus morgen mag ik weerquote:
Ik ga zo aan seizoen 5 beginnenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Seizoen 7 ook, vanavond aflevering 22 alweer in de States, dus morgen mag ik weer.
Ik heb een jaartje geleden de eerste 3 seizoenen op de kop getikt en ik vind het echt een toffe serie.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Seizoen vier was de eerste voor mij. Verslavend toch, dat 24.
geen last vanquote:Op maandag 11 mei 2009 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb tot nu toe altijd DVD's gekeken en ik kan vaak maar moeilijk stoppen met kijkenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Het enige wat ik irritant vind aan het achter elkaar kijken van de uren, is dat ze zo vaak herhalen wat er aan de hand is. Daarom is het volgen per week een stuk beter.
Ik heb vorig jaar seizoen 1 gekekenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:52 schreef borisz het volgende:
Tong voel je je wel goed ? Je begint met goeieavond.
doe mij die maarquote:Op maandag 11 mei 2009 22:28 schreef rubbereend het volgende:
De Jackpot staat op 19,7 miljoen voor de volgende keer
Die had ik al gereserveerd.quote:
Wanneer moet hij er weer gegarandeerd uit?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:28 schreef rubbereend het volgende:
Zo 20 euro gewonnen bij de Staatsloterij
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:31 schreef dndiek het volgende:
Dan moet je daar maar eens iets aan doen, tong
ja ik heb wel 10 euroquote:Op maandag 11 mei 2009 22:28 schreef rubbereend het volgende:
Zo 20 euro gewonnen bij de Staatsloterij
jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:18 schreef Bluezz het volgende:
WAKKER WORDEN ALLEMAAL, ZIJN JULLIE ER NOG NOG NOG NOG
Twitteren is in HOOLS alleen toegestaan bij nationale rampen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:10 schreef SCH het volgende:
even twitteren: @ Hools
Nu aan de koffie, zo naar Amsterdam, dan naar Hilversum - vier boterhammen mee.
vorige keer was dat volgens mij bij 25 miljoen. Die grens gaat in ieder geval wel omhoog na de zomer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wanneer moet hij er weer gegarandeerd uit?
Ik dacht dat het bij elke 7e trekking was?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:17 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
vorige keer was dat volgens mij bij 25 miljoen. Die grens gaat in ieder geval wel omhoog na de zomer.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn er trouwens nog Hoolies met Twitter?
we hebben beide gelijk, het is of bij het bereiken van een maximum bedrag of na het 6 keer niet vallen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij elke 7e trekking was?
Nee, ik zag net wel wat posts erover, maar wat het precies is, weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, maar ik ben er niet echt actief mee bezigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef Ole het volgende:
Poes hier gedraagt zich alsof ik mááánden ben weggeweest
Bellefleur wil alleen maar eten, maar die moet nog even wachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef Ole het volgende:
Poes hier gedraagt zich alsof ik mááánden ben weggeweest
Bellefleur wil alleen maar etenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:54 schreef Bluezz het volgende:
Xena hier ligt nog op apegapenTerwijl ik vanochtend zo'n kekke onderlegger voor haar bakjes heb gekocht
![]()
Boris hoe vond je moeder de canvas? En waar hangt ie?
Hoe durft zequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:54 schreef Bluezz het volgende:
Xena hier ligt nog op apegapenTerwijl ik vanochtend zo'n kekke onderlegger voor haar bakjes heb gekocht
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |