De moeder van de twee doodgereden kinderen post in dat topicquote:
Aanrijder dagvaardt ouders doodgereden kinderenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:27 schreef tong80 het volgende:
Dit moet de link zijn naar haar post
Aanrijder dagvaardt ouders doodgereden kinderen
Denk niet dat ie nu wel werkt
Jemig dat is kut nieuws SCH... zal wel een spannende tijd gaan worden voor jullie allemaal!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
Ik had het inmiddels gevonden tong80. Bizar verhaal sowieso.
Helaas niet het juichende nieuws van mijn broertje waar ik zo op had gehoopt. Toch uitzaaiingen in de lymfeklieren. Het is me niet helemaal duidelijk wat de prognoses zijn. Heb hem zelf nog niet gesproken. Hij is trouwens 39 hoor, maar het blijft m'n broertje
Shit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
Helaas niet het juichende nieuws van mijn broertje waar ik zo op had gehoopt. Toch uitzaaiingen in de lymfeklieren. Het is me niet helemaal duidelijk wat de prognoses zijn. Heb hem zelf nog niet gesproken. Hij is trouwens 39 hoor, maar het blijft m'n broertje
Mag je niet naar dr toe. Mss heeft ze wel een leuk vriendinnetje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:22 schreef tong80 het volgende:
Ik wilkde klagen dat mijn buurmeisje weer jarig is een feest geeft en ik niet voor 4 uur naar bed hoef te gaan.
Ze draaien Guus Meeuwis hoor ik nuquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mag je niet naar dr toe. Mss heeft ze wel een leuk vriendinnetje.
Er zijn grenzen Grulezquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daar kan zelfs jij lekker op hossen toch?
Tong lekker hakken !!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
Ik had het inmiddels gevonden tong80. Bizar verhaal sowieso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |