Was niet veel, enkele biljetten. Scheelt toch weer een lunch zelf betalen.quote:
De tt is dus gewoon nog steeds waarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was niet veel, enkele biljetten. Scheelt toch weer een lunch zelf betalen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:43 schreef Ole het volgende:
zo naar een crematie van een oud collega![]()
Was echt een wereldvent.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:05 schreef SCH het volgende:
De 70 euro zijn niet afgeschreven. Volgens de AH-mevrouw wordt het binnen 20 seconden weer opgeslokt.
Je moet wel het topic lezen Bos81je, anders vervreemd je van onsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef SCH het volgende:
Ach ja SCH, ga anders even geld pinnen en neem de biljetten vooral niet mee
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet wel het topic lezen Bos81je, anders vervreemd je van ons
Een enorm grote postcard.quote:
Hier heeft het ook even flink gegoten. Momenteel lijkt het droog te zijn.quote:
Ik neem meestal wel een muis mee. Gewoon omdat dat beter voelt. Maar touchpad overleef ik prima hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:10 schreef borisz het volgende:
[..], op een laptop werk ik 99 vd 100x met touchpad.
Lekker (waarschijnlijk)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:34 schreef borisz het volgende:
Lasagne staat in de oven, eerste keer dat ik zo iets klaar maar.
Spinazie, champignons, uitje, knoflook en geitenkaasquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lekker (waarschijnlijk)
Wat heb je er allemaal ingedaan?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Spinazie, champignons, uitje, knoflook en geitenkaas. Recept van de AH
.
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Spinazie, champignons, uitje, knoflook en geitenkaas. Recept van de AH
.
Ja die kaarten jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:45 schreef Bos81 het volgende:
AH heeft wel vaker lekkere receptenkaarten liggen. Heb er wel spijt van dat ik deze gratis kaarten pas sinds een kleine maand meeneem.
Ik neem teminste aan dat Borisz deze van zo'n kaartje heeft, ik heb hetzelfde recept namelijk ook op zo'n kaartje staan.
Dat kan ook inderdaad, daar komen die recepten op de kaarten uiteindelijk ook terecht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:46 schreef dndiek het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/
Zoek en gij zult vinden Bossie
Geen idee. Ik ken ze niet echt, dus oordeel ik er niet over.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:23 schreef rubbereend het volgende:oi
ben ik de enige die Voicst overschat vind?
Leuke band, niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:23 schreef rubbereend het volgende:oi
Ik ben door ervaring en schande wijs geworden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:06 schreef RayMania het volgende:
Weekend!
Hoe slim is het om je muis op het werk te laten liggen. Heel weekend met touchpad.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:23 schreef rubbereend het volgende:oi
Gemist, omdat ik even gestoord werd. Dus geen oordeelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:30 schreef Bos81 het volgende:
Voicst dus bij DWDD, dan kan ik er misschien beter over oordelen
De moeder van de twee doodgereden kinderen post in dat topicquote:
Aanrijder dagvaardt ouders doodgereden kinderenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:27 schreef tong80 het volgende:
Dit moet de link zijn naar haar post
Aanrijder dagvaardt ouders doodgereden kinderen
Denk niet dat ie nu wel werkt
Jemig dat is kut nieuws SCH... zal wel een spannende tijd gaan worden voor jullie allemaal!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
Ik had het inmiddels gevonden tong80. Bizar verhaal sowieso.
Helaas niet het juichende nieuws van mijn broertje waar ik zo op had gehoopt. Toch uitzaaiingen in de lymfeklieren. Het is me niet helemaal duidelijk wat de prognoses zijn. Heb hem zelf nog niet gesproken. Hij is trouwens 39 hoor, maar het blijft m'n broertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |