Net ma gebeld SCH Ze is het met je eensquote:
Meer dan de winnaars van de Playback show.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
Jamai en Boris hebben behoorlijk carriere gemaakt hoor, net als Jim.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:42 schreef maril het volgende:
omdat ik de tv kantine wilde zien
Ik weet dat ik er alleen insta, maar ik vind het leukquote:
wat hij met Sparta kon, moet hij ook met Ajax kunnenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:44 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Volgens de wichelroedeloper in Cappuccino wordt het Rijkaard bij Ajax
Nikki is wel echt op een degelijke manier door aan het brekenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:12 schreef RayMania het volgende:
Dat wordt elk jaar gezegd, maar wat hoor je tegenwoordig van Jamai, Boris, Rafaella en die ene EO-muts?
Volgens mij is Nikki de enige goede die je nog steeds in de muziek hoort.
Marco won de Soundmixshowquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer dan de winnaars van de Playback show.
Alleen Marco Borsato kennen we nog
Is wel iets voor jou normaal tong ?quote:Op zondag 10 mei 2009 04:13 schreef tong80 het volgende:
Of is het niet normaal championnetjes te snijden om 4 uur 's nachts ?
Dat wou ik zeggen Jamai speelt tegenwoordig in musicals (en hij kan daadwerkelijk zingenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
Jamai en Boris hebben behoorlijk carriere gemaakt hoor, net als Jim.
Tja die had er geen zin meer in.quote:WASHINGTON - Agenten hebben zaterdag in de Amerikaanse staat Georgia het lijk aangetroffen van de van moord verdachte Amerikaanse professor George Martin Zinkhan, die ook aan de Vrije Universiteit in Amsterdam was aangesteld.
Zinkhan zou een gat hebben gegraven, waarin hij zichzelf zou hebben doodgeschoten, meldden Amerikaanse media.
De autoriteiten zochten Zinkhan voor de moord op drie personen, onder wie zijn echtgenote met wie hij in onmin was geraakt.
Het goed verborgen lichaam werd ontdekt in dichte bossen niet ver van de woning van de professor in Bogart, Clarke County.
Op ruim 1,5 kilometer van het graf was ruim een week geleden al de auto van Zinkhan aangetroffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |