Hoorde gister dat iemand die ik vaag ken, 28 en in de bloei van zn leven, is opgegeven en nog 1,5 week heeft om afscheid te nemen. Zulke dingen zetten je weer even goed met beide benen op de grond. En doet al je persoonlijke 'problemen' relativeren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
Ik had het inmiddels gevonden tong80. Bizar verhaal sowieso.
Helaas niet het juichende nieuws van mijn broertje waar ik zo op had gehoopt. Toch uitzaaiingen in de lymfeklieren. Het is me niet helemaal duidelijk wat de prognoses zijn. Heb hem zelf nog niet gesproken. Hij is trouwens 39 hoor, maar het blijft m'n broertje
Vreemd, de VBL-SC loopt wel gewoonquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:52 schreef tong80 het volgende:
Trouwens vandaag van 11 uur tot vanavond 7 uur geen post in Hools. Lag Fok plat ofzo ?
ik vind het allemaal niets...mag dat ook ?quote:
Alles magquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik vind het allemaal niets...mag dat ook ?
als dat zo is, doe ik het gewoon !quote:
Coolquote:
ik heb hier gewoon het monopoly uit de kast getrokkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:57 schreef appelsientje het volgende:
wel raar hoor.. zaterdag avond geen voetbal
Veel speelplezier tot 3 uur s'nachtsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb hier gewoon het monopoly uit de kast getrokken
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geeft niets ! je moet wat zonder voetbalquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:22 schreef Palmboom313 het volgende:
Veel speelplezier tot 3 uur s'nachtswant zo lang duurt een potje monopoly wel
Koop de kalverstraatquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |