Precies.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:53 schreef Prosac het volgende:
ach.. moederdag, leuk voor als je kleine kinderen hebt denk ik, die op school wat leuks in elkaar geflanst hebben. Nu geef ik mijn moeder gewoon een bosje bloemen, maar als ik andere dingen te doen heb, gaat dat voor.
Valentijnsdag doe ik ook niet aan, Pasen wordt ook al commercieel gemaakt, schijn je ineens ook te moeten gaan gourmetten enzo.
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:54 schreef RayMania het volgende:
Misschien dat ik vanmiddag wel snel een mooie asbak klei. Was vroeger altijd prima, dus waarom nu niet?
Met pasen wordt er bijna net zoveel uitgegeven als met kerstquote:Op zondag 10 mei 2009 11:53 schreef Prosac het volgende:
ach.. moederdag, leuk voor als je kleine kinderen hebt denk ik, die op school wat leuks in elkaar geflanst hebben. Nu geef ik mijn moeder gewoon een bosje bloemen, maar als ik andere dingen te doen heb, gaat dat voor.
Valentijnsdag doe ik ook niet aan, Pasen wordt ook al commercieel gemaakt, schijn je ineens ook te moeten gaan gourmetten enzo.
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:56 schreef borisz het volgende:
Ik heb voor moederdag een foto van Bellefleur, onze poes, op canvas laten zetten.
ik moest gewoon echt lachen ! ...... waarschijnlijk omdat ik redelijk visueel ben ingesteld !quote:Op zondag 10 mei 2009 11:54 schreef RayMania het volgende:
Misschien dat ik vanmiddag wel snel een mooie asbak klei. Was vroeger altijd prima, dus waarom nu niet?
Voor mij is het dit jaar voor het eerstquote:Op zondag 10 mei 2009 12:52 schreef golfer het volgende:
Ik hoef al 17 jaar niks meer aan moederdag te doen.
Is het nu al.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:16 schreef rubbereend het volgende:oi
hopelijk wordt het een leuke middag in de Eredivisie
In de buurt van Barca?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:43 schreef Ole het volgende:
Mama zit in Spanje. Wordt een smsje.
yup!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:56 schreef borisz het volgende:
[..]
In de buurt van Barca?
Dan is het feest vanavond.
hopelijk voor het laatst, weg met die onzin.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:31 schreef golfer het volgende:
Nou, dat was dus weer het normale voetbal-seizoen.
Op naar de play-offs.
Wat mij betreft ook, ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:33 schreef rubbereend het volgende:
hopelijk voor het laatst, weg met die onzin.
Koninklijke Nederlandse Limburg Bondquote:Op zondag 10 mei 2009 19:00 schreef maril het volgende:
[..]
Oke iemand moet het vragen, waar staat KNLB voor?
EDIT , Laat maar ik zit niet zo lekker in mijn vel.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef SCH het volgende:
Dat dus. Je had problemen met je heup toch maril, toch niet met je hersenen?
Gelukkig dacht mijn moeder er ook zo over. Dus hebben we er toen ze nog leefde er nooit iets meegedaan (nadat ik niet meer verplicht op school iets moest knutselen)quote:Op zondag 10 mei 2009 11:31 schreef SCH het volgende:
Oh ja moederdag, ook alweer zo'n zinloze exercitie
Aai over je bolletje.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:43 schreef maril het volgende:
EDIT , Laat maar ik zit niet zo lekker in mijn vel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |