Koninklijke Nederlandse Limburg Bondquote:Op zondag 10 mei 2009 19:00 schreef maril het volgende:
[..]
Oke iemand moet het vragen, waar staat KNLB voor?
EDIT , Laat maar ik zit niet zo lekker in mijn vel.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef SCH het volgende:
Dat dus. Je had problemen met je heup toch maril, toch niet met je hersenen?
Gelukkig dacht mijn moeder er ook zo over. Dus hebben we er toen ze nog leefde er nooit iets meegedaan (nadat ik niet meer verplicht op school iets moest knutselen)quote:Op zondag 10 mei 2009 11:31 schreef SCH het volgende:
Oh ja moederdag, ook alweer zo'n zinloze exercitie
Aai over je bolletje.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:43 schreef maril het volgende:
EDIT , Laat maar ik zit niet zo lekker in mijn vel.
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:43 schreef maril het volgende:
[..]
EDIT , Laat maar ik zit niet zo lekker in mijn vel.
Best wel hè ?quote:
Ja, inderdaad. En mijn moeder is dan nog zo, die heeft zo ongeveer alles bewaard ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:34 schreef rubbereend het volgende:
Wat heb ik vroeger toch een zooi geknutseld als ik er zo aan terugdenk. Krijg gewoon medelijden met terugwerkende kracht
Ik kan niet tegen Caroline Tensenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:12 schreef golfer het volgende:
Ongeveer hetzelfde niveau intelligentie dus als bij 1 tegen honderd wat ik net even zag.
je kijkt naar Lekker slim. Niet naar wie is slimquote:Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar wie is slim op RTL.
Je gelooft je ogen niet.
Amerika wijzen ze aan als Engeland.
De Martini Toren staat in Breda terwijl ze Zeeland aanwijzen als Luxemburg.
En Majoor Boshhard is het slachtoffer van de Deventer moordzaak.
Terwijl ik dit type zeggen ze dat Poetin een voormalige Nederlandse international is.
Mijn god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |