Koninklijke Nederlandse Limburg Bondquote:Op zondag 10 mei 2009 19:00 schreef maril het volgende:
[..]
Oke iemand moet het vragen, waar staat KNLB voor?
EDIT , Laat maar ik zit niet zo lekker in mijn vel.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:13 schreef SCH het volgende:
Dat dus. Je had problemen met je heup toch maril, toch niet met je hersenen?
Gelukkig dacht mijn moeder er ook zo over. Dus hebben we er toen ze nog leefde er nooit iets meegedaan (nadat ik niet meer verplicht op school iets moest knutselen)quote:Op zondag 10 mei 2009 11:31 schreef SCH het volgende:
Oh ja moederdag, ook alweer zo'n zinloze exercitie
Aai over je bolletje.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:43 schreef maril het volgende:
EDIT , Laat maar ik zit niet zo lekker in mijn vel.
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:43 schreef maril het volgende:
[..]
EDIT , Laat maar ik zit niet zo lekker in mijn vel.
Best wel hč ?quote:
Ja, inderdaad. En mijn moeder is dan nog zo, die heeft zo ongeveer alles bewaard ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:34 schreef rubbereend het volgende:
Wat heb ik vroeger toch een zooi geknutseld als ik er zo aan terugdenk. Krijg gewoon medelijden met terugwerkende kracht
Ik kan niet tegen Caroline Tensenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:12 schreef golfer het volgende:
Ongeveer hetzelfde niveau intelligentie dus als bij 1 tegen honderd wat ik net even zag.
je kijkt naar Lekker slim. Niet naar wie is slimquote:Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar wie is slim op RTL.
Je gelooft je ogen niet.
Amerika wijzen ze aan als Engeland.
De Martini Toren staat in Breda terwijl ze Zeeland aanwijzen als Luxemburg.
En Majoor Boshhard is het slachtoffer van de Deventer moordzaak.
Terwijl ik dit type zeggen ze dat Poetin een voormalige Nederlandse international is.
Mijn god
Volgens mij is het gewoon nep.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar wie is slim op RTL.
Je gelooft je ogen niet.
Amerika wijzen ze aan als Engeland.
De Martini Toren staat in Breda terwijl ze Zeeland aanwijzen als Luxemburg.
En Majoor Boshhard is het slachtoffer van de Deventer moordzaak.
Terwijl ik dit type zeggen ze dat Poetin een voormalige Nederlandse international is.
Mijn god
nee tis echt, een paar van die meiden zijn ook bij Stenders op de radio geweest _o-quote:
Seizoen 7 ook, vanavond aflevering 22 alweer in de States, dus morgen mag ik weerquote:
Ik ga zo aan seizoen 5 beginnenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Seizoen 7 ook, vanavond aflevering 22 alweer in de States, dus morgen mag ik weer.
Ik heb een jaartje geleden de eerste 3 seizoenen op de kop getikt en ik vind het echt een toffe serie.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Seizoen vier was de eerste voor mij. Verslavend toch, dat 24.
geen last vanquote:Op maandag 11 mei 2009 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb tot nu toe altijd DVD's gekeken en ik kan vaak maar moeilijk stoppen met kijkenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Het enige wat ik irritant vind aan het achter elkaar kijken van de uren, is dat ze zo vaak herhalen wat er aan de hand is. Daarom is het volgen per week een stuk beter.
Ik heb vorig jaar seizoen 1 gekekenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:52 schreef borisz het volgende:
Tong voel je je wel goed ? Je begint met goeieavond.
doe mij die maarquote:Op maandag 11 mei 2009 22:28 schreef rubbereend het volgende:
De Jackpot staat op 19,7 miljoen voor de volgende keer
Die had ik al gereserveerd.quote:
Wanneer moet hij er weer gegarandeerd uit?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:28 schreef rubbereend het volgende:
Zo 20 euro gewonnen bij de Staatsloterij
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:31 schreef dndiek het volgende:
Dan moet je daar maar eens iets aan doen, tong
ja ik heb wel 10 euroquote:Op maandag 11 mei 2009 22:28 schreef rubbereend het volgende:
Zo 20 euro gewonnen bij de Staatsloterij
jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:18 schreef Bluezz het volgende:
WAKKER WORDEN ALLEMAAL, ZIJN JULLIE ER NOG NOG NOG NOG
Twitteren is in HOOLS alleen toegestaan bij nationale rampen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:10 schreef SCH het volgende:
even twitteren: @ Hools
Nu aan de koffie, zo naar Amsterdam, dan naar Hilversum - vier boterhammen mee.
vorige keer was dat volgens mij bij 25 miljoen. Die grens gaat in ieder geval wel omhoog na de zomer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wanneer moet hij er weer gegarandeerd uit?
Ik dacht dat het bij elke 7e trekking was?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:17 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
vorige keer was dat volgens mij bij 25 miljoen. Die grens gaat in ieder geval wel omhoog na de zomer.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn er trouwens nog Hoolies met Twitter?
we hebben beide gelijk, het is of bij het bereiken van een maximum bedrag of na het 6 keer niet vallen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij elke 7e trekking was?
Nee, ik zag net wel wat posts erover, maar wat het precies is, weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, maar ik ben er niet echt actief mee bezigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef Ole het volgende:
Poes hier gedraagt zich alsof ik mááánden ben weggeweest
Bellefleur wil alleen maar eten, maar die moet nog even wachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef Ole het volgende:
Poes hier gedraagt zich alsof ik mááánden ben weggeweest
Bellefleur wil alleen maar etenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:54 schreef Bluezz het volgende:
Xena hier ligt nog op apegapenTerwijl ik vanochtend zo'n kekke onderlegger voor haar bakjes heb gekocht
![]()
Boris hoe vond je moeder de canvas? En waar hangt ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |