Volgens mij is het gewoon nep.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar wie is slim op RTL.
Je gelooft je ogen niet.
Amerika wijzen ze aan als Engeland.
De Martini Toren staat in Breda terwijl ze Zeeland aanwijzen als Luxemburg.
En Majoor Boshhard is het slachtoffer van de Deventer moordzaak.
Terwijl ik dit type zeggen ze dat Poetin een voormalige Nederlandse international is.
Mijn god
nee tis echt, een paar van die meiden zijn ook bij Stenders op de radio geweest _o-quote:
Seizoen 7 ook, vanavond aflevering 22 alweer in de States, dus morgen mag ik weerquote:
Ik ga zo aan seizoen 5 beginnenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Seizoen 7 ook, vanavond aflevering 22 alweer in de States, dus morgen mag ik weer.
Ik heb een jaartje geleden de eerste 3 seizoenen op de kop getikt en ik vind het echt een toffe serie.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Seizoen vier was de eerste voor mij. Verslavend toch, dat 24.
geen last vanquote:Op maandag 11 mei 2009 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Seizoen vier was de eerste voor mij. Verslavend toch, dat 24.
Ik heb tot nu toe altijd DVD's gekeken en ik kan vaak maar moeilijk stoppen met kijkenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Het enige wat ik irritant vind aan het achter elkaar kijken van de uren, is dat ze zo vaak herhalen wat er aan de hand is. Daarom is het volgen per week een stuk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |