jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:18 schreef Bluezz het volgende:
WAKKER WORDEN ALLEMAAL, ZIJN JULLIE ER NOG NOG NOG NOG
Twitteren is in HOOLS alleen toegestaan bij nationale rampen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:10 schreef SCH het volgende:
even twitteren: @ Hools
Nu aan de koffie, zo naar Amsterdam, dan naar Hilversum - vier boterhammen mee.
vorige keer was dat volgens mij bij 25 miljoen. Die grens gaat in ieder geval wel omhoog na de zomer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wanneer moet hij er weer gegarandeerd uit?
Ik dacht dat het bij elke 7e trekking was?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:17 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
vorige keer was dat volgens mij bij 25 miljoen. Die grens gaat in ieder geval wel omhoog na de zomer.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn er trouwens nog Hoolies met Twitter?
we hebben beide gelijk, het is of bij het bereiken van een maximum bedrag of na het 6 keer niet vallen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij elke 7e trekking was?
Nee, ik zag net wel wat posts erover, maar wat het precies is, weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, maar ik ben er niet echt actief mee bezigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef Ole het volgende:
Poes hier gedraagt zich alsof ik mááánden ben weggeweest
Bellefleur wil alleen maar eten, maar die moet nog even wachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef Ole het volgende:
Poes hier gedraagt zich alsof ik mááánden ben weggeweest
Bellefleur wil alleen maar etenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:54 schreef Bluezz het volgende:
Xena hier ligt nog op apegapenTerwijl ik vanochtend zo'n kekke onderlegger voor haar bakjes heb gekocht
![]()
Boris hoe vond je moeder de canvas? En waar hangt ie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |