quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb meer verstand van voetbal dan in dat hele kleine breintje van jou, droplul
Ok voetbalkenners.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals je in de Nederlandse & buitenlandse competitie kan doen, kan je de rode kaart "aanvechten" bij een tuchtcommisie.
Is dit in Europees verband ook mogelijk?
Als de scheids in zijn eerste plaats zijn werk goed had gedaan en die Pique handsbal had bestraft, dan had het Ballack incident nooit plaatsgevonden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef Jasza het volgende:
Ballack was btw ook donkerrood.
Lijkt me wel. Weet alleen niet waarquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok voetbalkenners.
Beantwoord mijn vraag eens aub
Ja, maar dat heeft absoluut geen nut.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok voetbalkenners.
Beantwoord mijn vraag eens aub
Botswinga mocht ook een prent krijgen.. net als die Essien de hele tijd van die smerige overtredingen ana het maken was...quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat is het geworden
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef J.Herrer het volgende:
Je kan ook meteen zien wie er PSV supporters zijn want die praten het antivoetbal alleen maar goed en kotsen op teams als Barcelona
Laat ik hier maar niet op ingaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan heb je geeen kijk op voetbal
Look who's talkingquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan heb je geeen kijk op voetbal
Laat ze lekker onzin lullenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Ik als Ajax-fan kots ook op Barca hoor
Hoezo niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft absoluut geen nut.
Hij zat met zijn armen helemaal om de scheids, dat doe je gewoon niet. Klaar.quote:
Ik denk dat de PSV'ers vooral Guus en Alex supporterenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Valt mij ook op. PSV supporters zie je vaak voor Chelsea supporteren. Ook een beetje dezelfde soort clubs denk ik. Weinig uitstraling en weinig voetbal.
Ik ben PSV fan en kots op Chelsea(op Hiddink en Alex na dan)quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Ik als Ajax-fan kots ook op Barca hoor
Nou, dan zou ik maar naar de opticien gaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eentje maar. Die eerste was in de zestienmeter, maar ik heb niet goed kunnen zien OF het een overtreding was.
Tweede hands was zo (maar dat compenseert voor Henry in Camp Nou). Die laatste was tegen zijn rug, Ballack is gewoon een loser door hands te claimen.
+1quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef Kopbal het volgende:
Bestaat er nog meer onrecht?
Het was mij om het even wie er zou winnen, maar ik was in staat om m'n TV kapot te slaan.
Dat was niet laf, Chelsea zorgde daar gewoon voor!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Barcelona heeft 1 keer op doel geschoten. Wie is er nou laf?
Kan je die gewoon overnemen zonder problemen/?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef Espabilado het volgende:
Ff ebay hunten op CL kaarten van depressieve chelsea fans die ze voor buy now prijs van 1 pond wegdoen
Heb je ook een plaatje van Ballack dat hij zo tekeer gingquote:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef knep het volgende:
[..]
Ik denk dat de PSV'ers vooral Guus en Alex supporteren.
idd, die malloot moet voor 15 wedstrijden geschorst wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef Jasza het volgende:
Ballack was btw ook donkerrood.
Omdat ze eenvoudigweg geen gezichtverlies willen lijden.quote:
Teringlijerquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef Espabilado het volgende:
Ff ebay hunten op CL kaarten van depressieve chelsea fans die ze voor buy now prijs van 1 pond wegdoen
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraagquote:
Gewoon een goede basketbal-masterclass die Ballack daar verzorgt, kun je verder niets van zeggen.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Manchester United onder leiding van een magistrale Cristiano Ronaldo deze mazzelende ploeg de mazelen bezorgt en hardhandig terug op aarde zet. De nieuwe 'Duitsers' wonen op een steenworp afstand van de tuinen van Gaudi in de officieuze gay capital van Europa.
Vind ik te makkelijk. Chelsea heeft het zelf laten liggen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Barca heeft gewonnen door de scheidsrechter
En waarom zou Terry dan niet mee mogen tellenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag
Noem eens 1 speler van het huidige Chelsea die zelf opgeleid is? muv Terry want die speelde al voor de periode Abramovic
Chelsea is gewoon een vieze antivoetbal club die het voetbal kapot maakt met hun koopzieke geldschieter
Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Manchester United onder leiding van een magistrale Cristiano Ronaldo deze mazzelende ploeg de mazelen bezorgt en hardhandig terug op aarde zet. De nieuwe 'Duitsers' wonen op een steenworp afstand van de tuinen van Gaudi in de officieuze gay capital van Europa.
Ja, want andere clubs kopen geen spelers.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
Noem eens 1 speler van het huidige Chelsea die zelf opgeleid is? muv Terry want die speelde al voor de periode Abramovic
Chelsea is gewoon een vieze antivoetbal club die het voetbal kapot maakt met hun koopzieke geldschieter
Alsof al zijn bloed zich uit zijn hoofd heeft teruggetrokken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef Platina het volgende:
[..]
met zn bleke rotkop
alsof ie zich iedere dag met bleekmiddel wast.
Idd, Chelsea was niet in staat om over 2 wedstrijden nog een keer te scoren om daarmee de wedstrijd op slot te gooien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Barca heeft gewonnen door de scheidsrechter
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Noem eens 1 speler van het huidige Chelsea die zelf opgeleid is?
Huilie. Barcelona en Manchester zijn de beste ploegen van Europa. Daar doet één mindere wedstrijd niets aan af.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef cultheld het volgende:
En dat met 10 manquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Idd, Chelsea was niet in staat om over 2 wedstrijden nog een keer te scoren om daarmee de wedstrijd op slot te gooien.
En zeker bij een ploeg als Barca, kun je het nauwelijks zien aankomen dat een van hun spelers in 1 onbewaakt ogenblik scoort.
Je vergeet Frank Lampard?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Whehehe, alsof Chelsea de enige club is die zelf praktisch geen spelers opleidtquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
de scheids floot slecht maar zeker niet partijdig. als hij partijdig floot zou hij geen rood aan Abidal geven voor die belachelijke schwalbe van Anelka. En bovendien had Chelsea vorige week als K.O. kunnen zijn gezien ze daar flink werden gemats door de scheids doordat hij een paar kaarten in zijn zak hield.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef Hamilcar het volgende:
Wat een ongelofelijke tyfus hoer van een scheidsrechter. Chelsea is gewoon bestolen, maar die NOS-hoeren zitten weer te juigen met hun achterlijke teringkoppen.
Het is eerder verneukeratief hoe het spelletje vanavond liep met Ovenbrood in de hoofdrol. Aan de andere kant is zo'n ontknoping ook wel weer goud waard natuurlijk.quote:
Die komt van West Ham.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat ze eenvoudigweg geen gezichtverlies willen lijden.
Dat zou mooi zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef Rikketik het volgende:
Ik eet mijn sok op als Sjeck het zometeen nog over Ajax gaat hebben met Hiddink.
Dat zeg ik net: omdat hij er al speelde voor de periode Abramovicquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En waarom zou Terry dan niet mee mogen tellen, grappenmaker
.
Heeft hij al gedaan, en ik denk niet dat Guus daar nu voor in de stemming is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef Rikketik het volgende:
Ik eet mijn sok op als Sjeck het zometeen nog over Ajax gaat hebben met Hiddink.
True, maar die was er ook al voor het tijdperk Abramovic toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Die komt van West Ham.
Wel wat makkelijk om nu te gaan zeggen dat Chelsea het aan zichzelf te wijten heeft, moeilijk winnen als meerdere duidelijke penalty's door je neus geboord worden.
Mwah, het waren er toch maar een stuk of 3?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef DemonCleaner het volgende:
moeilijk winnen als meerdere duidelijke penalty's door je neus geboord worden.
Vreemd dat vele hier zo reageren. Che£ski is vorige week in Nou Camp niet over de middenlijn geweest.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nou, Barcelona dus onterecht door, Chelsea bestolen.
En dat in de halve finale, het lijkt een gewoonte te worden voor Chelsea.
Klopt jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
True, maar die was er ook al voor het tijdperk Abramovic toch?
Meen je niet, heeft hij dat voor de wedstrijd al gedaan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef maril het volgende:
[..]
Heeft hij al gedaan, en ik denk niet dat Guus daar nu voor in de stemming is.
Schoen opeten #8quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef Rikketik het volgende:
Sowieso 2 handsballen, en de penalty in de eerste helft met Malouda.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef TTD het volgende:
Er was maar 1 duidelijjke penalty en de rest was theater van Drogba die bij andere scheidsrechters gewoon rood had gekregen voor 10x te gaan liggen
Hoeveel eigen spelers heeft Liverpool wel niet opgeleid de laatste jaren?! Hoeveel spelers heeft Arsenal wel niet opgeleid als je de buitenlandse slavenhandel die ze voeren wegdenkt?!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat zeg ik net: omdat hij er al speelde voor de periode Abramovic
Maargoed dan tel je hem er wel bij, dan heb je er 1. Nog meer?
Noem ze eens op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef M0NTANA het volgende:
Chelsea is gewoon vier strafschoppen onthouden. Kutscheidsrechter.
Grootste kans was vorige week van Chelsea.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vreemd dat vele hier zo reageren. Che£ski is vorige week in Nou Camp niet over de middenlijn geweest.
Ze scoren vandaag snel een lucky (wel een mooie) goal en staan vervolgens met een handbalverdediging om de 16-meter. 35% balbezit in een thuiswedstrijd...![]()
Verder zijn de meeste de niet gegeven penalty voor Barcelona vorige week vergeten.
De instelling van Barcelona is om meer goals te maken dan te tegenstander. Die van Che£ski om er geen tegen te krijgen en met een counter er misschien één te maken.
Gelukkig gaat Barcelona door.
Ja, gelukkig. Je had er alleen de scheids voor om 2 zuivere pingels en een zeer zeker geefbare 3de pingel aan Chelsea te onthouden. Chapeau anti-voetbal liefhebbers, jullie winnenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vreemd dat vele hier zo reageren. Che£ski is vorige week in Nou Camp niet over de middenlijn geweest.
Ze scoren vandaag snel een lucky (wel een mooie) goal en staan vervolgens met een handbalverdediging om de 16-meter. 35% balbezit in een thuiswedstrijd...![]()
Verder zijn de meeste de niet gegeven penalty voor Barcelona vorige week vergeten.
De instelling van Barcelona is om meer goals te maken dan te tegenstander. Die van Che£ski om er geen tegen te krijgen en met een counter er misschien één te maken.
Waren er 7quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef M0NTANA het volgende:
Chelsea is gewoon vier strafschoppen onthouden. Kutscheidsrechter.
En zo is het!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Eerste helft was er duidelijk binnen, maar hij gaf vrije trap. Twee handsballen en overtreding op Anelka.quote:
Goed verwoord.. Chelsea speelde wat te lafjes.. over de 2 wedstrijden genomen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ze leiden ook zelf spelers op.. zelfs bij Real zie je meer spelers uit eigen jeugdquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, want andere clubs kopen geen spelers.
Heeft die kut Rus nu Bojan ook al gekocht?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Grootste kans was vorige week van Chelsea.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Chelsea - Anti-voetbal
Barca - Inspiratieloos
Scheidsrechter - Foutenfestival
Commentaar - Tenenkrommend
Ontknoping - Maakt alles goed
afkoelen lijkt me wel verstandig. Ik gunde het hem wel maarja zo gaat het niet altijdquote:
Oh shit.quote:
Streep ik die tegen elkaar weg, hou je er nog 2 over.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef fanneke het volgende:
1. Moment van Malouda in de 1ste helft waar hij door Alves neer wordt gehaald. Die Ovebro staat er gewoon fucking 4m vandaan naar te kijken en geeft een vrije trap er buiten?!quote:
Anti-voetbal? Van alle halve finalisten is Chelsea de enige die anti-voetbal speelt. Hoe haal je in je hoofd om niet flink te gaan aanvallen tegen tien uitgeputte spelers, dan vraag je het gewoon om.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:12 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ja, gelukkig. Je had er alleen de scheids voor om 2 zuivere pingels en een zeer zeker geefbare 3de pingel aan Chelsea te onthouden. Chapeau anti-voetbal liefhebbers, jullie winnenmoge die gestolen wedstrijd maar als een eerlijk gewonnen wedstrijd overkomen. Anders zou je nog eens slecht slapen.
Ik kijk niet, Ik kijk P&W met Derksenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh shit.![]()
Jack zal het niet doen toch? Toch?
De actie werd er buiten ingezet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eerste helft was er duidelijk binnen, maar hij gaf vrije trap. Twee handsballen en overtreding op Anelka.
Toen verdiende Chelsea er ook één, niet te vergeten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Streep ik die tegen elkaar weg, hou je er nog 2 over.
He is dead and gone dead and gonequote:
Die momenten met Drogba waren sowieso niks. 2 was er wel één.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
1. Moment van Malouda in de 1ste helft waar hij door Alves neer wordt gehaald. Die Ovebro staat er gewoon fucking 4m vandaan naar te kijken en geeft een vrije trap er buiten?!
2. Handsbal van Pique. Rood + pingel. Scheids stond erbij en keek er naar.
3. Handsbal van een of andere verdediger. Sure, arm is grotendeels tegen z'n lichaam, maar je kan hem gwoon geven en de scheids zag dit ook.
Daarnaast waren er nog wat momenten met Drogba.
Ook niet veel, maar die spelen (zo af en toe) nog mooi voetbal dus dat is al minder ergquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoeveel eigen spelers heeft Liverpool wel niet opgeleid de laatste jaren?! Hoeveel spelers heeft Arsenal wel niet opgeleid als je de buitenlandse slavenhandel die ze voeren wegdenkt?!
Kans van Drogba was wel even iets groter dan die kopbal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heeft die kut Rus nu Bojan ook al gekocht?
Waarom zou dat niet mogen dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben jij echt schor van het schreeuwen omdat een buitenlands clubje de finale gehaald heeft?
Helaas nog niks te vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef Espabilado het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben jij echt schor van het schreeuwen omdat een buitenlands clubje de finale gehaald heeft?
Ja en? Ik stond Zaterdag ook op mijn barkruk te feesten tussen de Catalanen, en vanavond kon ik me ook niet inhouden hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is het verboden om op een 0-0 in een uitwedstrijd te spelen? Het is gewoon ontzettend knap als je in Barcelona 0-0 speelt. Maar goed, als je vier strafschoppen onthouden wordt, mag je ook niet naar finale.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef RayMania het volgende:
Jullie vergeten allemaal de eerste wedstrijd waarin Barcelona degene was die constant aanviel en waar Chelsea de laffe ploeg was. Het ging over twee wedstrijden, niet alleen de laatste.
Ach jochie tochquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vuige polysupporter!!11!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja en? Ik stond Zaterdag ook op mijn barkruk te feesten tussen de Catalanen, en vanavond kon ik me ook niet inhouden hoor.
Ik ben Ajacied, maar ben al jaren voor Barcelona.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
chelsea is de enige ploeg die barcelona kan neutraliseren, zelfs real madrid kon dat niet, probeerde aan te vallen en kreeg de deksel met 6-2 op de neus.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef RayMania het volgende:
Jullie vergeten allemaal de eerste wedstrijd waarin Barcelona degene was die constant aanviel en waar Chelsea de laffe ploeg was. Het ging over twee wedstrijden, niet alleen de laatste.
35% balbezit, thuis ook nog eens, is ook gewoon eigenlijk schandalig. Maar het hoort wel bij de manier waarop Chelsea speelde en zeker na zo'n vroege goal gooien ze het gewoon op die handbalvereniging. Dat is een manier van voetballen, niet mijn favoriet, maar wel een manier. Ze geven eigenlijk niets weg, waardoor ik ze een terechte winnaar had gevonden, ondanks de manier van voetballen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Je begrijpt niks van voetbal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:20 schreef Chadi het volgende:
Terechte verliezer Chelsea.. ze hebben geen moment overwogen om te gaan voetballen. Stonden met 10 man voor de goal.
quote:
Ik had de scheidsrechter pootje gehaakt, denk ik.quote:
Mooiquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:18 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
'Oh my god, the palm of my hand is white!'
En daarna een penalty op z'n kale klets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik had de scheidsrechter pootje gehaakt, denk ik.
Moment 1 was geen pingel, de overtreding BEGON buiten het strafschopgebied (kijk maar goed in de herhaling). 2 was idd een penalty maar geen rood wel geel. 3 kun je hem idd ook voor geven, maar als hij 2 al niet geeft zal 3 ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
1. Moment van Malouda in de 1ste helft waar hij door Alves neer wordt gehaald. Die Ovebro staat er gewoon fucking 4m vandaan naar te kijken en geeft een vrije trap er buiten?!
2. Handsbal van Pique. Rood + pingel. Scheids stond erbij en keek er naar.
3. Handsbal van een of andere verdediger. Sure, arm is grotendeels tegen z'n lichaam, maar je kan hem gwoon geven en de scheids zag dit ook.
Daarnaast waren er nog wat momenten met Drogba.
Hopelijk haalt Barca het hoge niveau dat ze kunnen halen en Man Utd ook een hoog niveau, liefst net zo'n wedstrijd als Chelsea - Liverpool alhoewel dat verdedigend erg matig was.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:22 schreef RobinC het volgende:
Hopelijk kan Manchester United in Rome winnen. Maar ik had liever Chelsea daar gezien want met spelers als Henry, messi, eto'o verwacht ik een moeilijke avond voor Man U.
Bwhehehehe.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:22 schreef Platina het volgende:
3 kun je hem idd ook voor geven, maar als hij 2 al niet geeft zal 3 ook niet gebeuren.
De oude fifa koningquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hopelijk haalt Barca het hoge niveau dat ze kunnen halen en Man Utd ook een hoog niveau, liefst net zo'n wedstrijd als Chelsea - Liverpool alhoewel dat verdedigend erg matig was.
Met als enige verschil dat dat niet zwaar onterecht was.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Nu weet Hiddink hoe ik mij voelde van de zomer
Ik heb geen vuur gezien hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef sweetysven het volgende:
Spannende wedstrijd. Goed, 1 penalty door de neus geboord met hensbal, duw en trekwerk in eerste instantie vond ik een twijfelgeval omdat het eigenlijk al buiten de zestien op de lijn begon. De derde keer was dus echt geen hands. Maargoed, zijn we hier ineens allemaal de wedstrijd van vorige week vergeten?
Daarnaast had Chelsea het ook zelf moeten afmaken, genoeg kansen en tegen 10 man. Ook al had Chelsea deze wedstrijd moeten winnen, ben toch blij dat Barcalona door is. Een leukere finale.
Je bent geweldigquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:18 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
'Oh my god, the palm of my hand is white!'
Arsenal heeft genoeg spelers opgeleid maar wilden niet op hun kans wachten. Hoyte, Bentley zijn spelers die nu ook in de Arsenal selectie kunnen zitten. Bovendien hebben ze nu Gibbs, Wilkshire, Lansbury en Randall die tegen het eerste aan zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoeveel eigen spelers heeft Liverpool wel niet opgeleid de laatste jaren?! Hoeveel spelers heeft Arsenal wel niet opgeleid als je de buitenlandse slavenhandel die ze voeren wegdenkt?!
Ben jij ook bestolen door Spaanse jatteneurs?!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ok.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TTD het volgende:
[..]
Arsenal heeft genoeg spelers opgeleid maar wilden niet op hun kans wachten. Hoyte, Bentley zijn spelers die nu ook in de Arsenal selectie kunnen zitten. Bovendien hebben ze nu Gibbs, Wilkshire, Lansbury en Randall die tegen het eerste aan zitten.
Liverpool heeft sinds de komst van Benitez idd vrij weinig talenten gebracht maar hoeveel engelse talenten heeft Benitez wel niet weggestuurd? Maar voor Benitez had je Gerrard, Carragher en Owen.
Chelsea heeft nu alleen Terry en Mancienne als jeugdproduct in de selectie dus eigenlijk heeft Chelsea de minste jeugdproduct in hun eigen selectie en bovendien komt A.Cole uit je jeugd van Arsenal.
Hierquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef sweetysven het volgende:
De derde keer was dus echt geen hands.
Hands is alleen als het de bovenkant is?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
die handsbal in de blessure tijd was er geen. Was onderkant arm.
Arm = hands?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
Aanwinstje hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
Wehehheh whwhehwhwhw hwhweheehewhweh
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mag ik het een wereldspits vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:19 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
dat van iemand met Inzaghi als avatar
Die laatste keer ging het om? Dat was op de schouder, die ook geraakt was als de arm langs het lichaam was gehoudenquote:
Dat is ook hands.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
Hij heeft bij PSV hetzelfde gehad hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan wel de hele dag er naar kijkenquote:
Ik wel. En ik was extreem pissed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben jij ook bestolen door Spaanse jatteneurs?!
idd belachelijk, te weinig tijd zekerquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:28 schreef Toad het volgende:
Jeetje. Zo kort Guus maar...
precies Hiddinkquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Anonymouszquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik kan wel de hele dag er naar kijken
J.Herrerquote:
Feli Vuurvosjequote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef RijstNatie het volgende:
Chelsea is echt bestolen, fucking 4 penalties ontnomen, WTF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben jij ook bestolen door Spaanse jatteneurs?!
my bad. Oksel is behoorlijk bovenkant.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hands is alleen als het de bovenkant is?
Dat had hij onder zijn Chelsea shirtquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb je met je Real-shirt voor de TV gekeken?
het wordt wel steeds meerquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef RijstNatie het volgende:
Ik ga het opslaan op me favorietenquote:
Onverdiend? Gast heb je het balbezit wel gezien? En de manier hoe chelsea speelde, thuis! 10 man achter de balquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef beertenderrr het volgende:
Nou 2 dingen die je van deze wedstrijd kan zeggen:
1) Het is in ieder geval geen compleet Engelse aangelegenheid. Maar of we nou blij moeten zijn met een Duits team...Mên, hoe onverdiend kan je winnen. Voorafgaand aan deze wedstrijd had ik gehoopt dat een van deze twee clubs de finale zou winnen, maar ben nu toch voor Manchester.
Dude, met je Duitse team, verdwijn lekker van de aardbodem aub.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef beertenderrr het volgende:
Nou 2 dingen die je van deze wedstrijd kan zeggen:
1) Het is in ieder geval geen compleet Engelse aangelegenheid. Maar of we nou blij moeten zijn met een Duits team...Mên, hoe onverdiend kan je winnen. Voorafgaand aan deze wedstrijd had ik gehoopt dat een van deze twee clubs de finale zou winnen, maar ben nu toch voor Manchester.
Lekker interessant dat je steeds de bal hebt als je er niet één keer gevaarlijk mee kan wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Onverdiend? Gast heb je het balbezit wel gezien? En de manier hoe chelsea speelde, thuis! 10 man achter de bal
Inderdaad die goal daar vroegen z egewoon omquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Onverdiend? Gast heb je het balbezit wel gezien? En de manier hoe chelsea speelde, thuis! 10 man achter de bal
Nou inderdaad, dat supermegakeigave aanvallende voetbal leverde vandaag wel veel kansen voor Barcelona op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef Chadi het volgende:
Jullie horen allemaal blij te zijn dat Barca d efinale heeft gehaald. Wees er trots op dat zij die voetbal beschouwen als iets moois en vooral de aanval op zoeken om het publiek te vermaken door zijn gegaan.
Precies, poetische rechtvaardigheid heet dat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef Chadi het volgende:
Jullie horen allemaal blij te zijn dat Barca d efinale heeft gehaald. Wees er trots op dat zij die voetbal beschouwen als iets moois en vooral de aanval op zoeken om het publiek te vermaken door zijn gegaan.
Chelsea is gewoon puur genaaid. Dan kan je leuk aan komen zetten met allerlei percentages, maar dat doet niets af aan het feit dat Chelsea gewoon in de finale had moeten staan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Dude, met je Duitse team, verdwijn lekker van de aardbodem aub.
Hahahahahahaha je zei Ovenbroodquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef Kopbal het volgende:
Het zal trouwens wel baas zijn als dat Ovenbrood gewoon de finale mag fluiten.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef beertenderrr het volgende:
1) Het is in ieder geval geen compleet Engelse aangelegenheid. Maar of we nou blij moeten zijn met een Duits team...![]()
Genoeg kansen om naar de finale te gaan. Meer was niet nodigquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat supermegakeigave aanvallende voetbal leverde vandaag wel veel kansen voor Barcelona op.
Ja, in die nietszeggende Spaanse competitie van ze. Je weet wel, die competitie waar ze concurrentie hebben van Real Madrid.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ze spelen al het hele seizoen goed voetbal, 1 kutwedstrijd verder en het is meteen een Duits team
Ze zijn ook beter dan Chelsea...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, in die nietszeggende Spaanse competitie van ze. Je weet wel, die competitie waar ze concurrentie hebben van Real Madrid.
Ik had vooraf misschien ook wel liever Barca doorgehad, maar niet op deze manier. Zo lelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Genoeg kansen om naar de finale te gaan. Meer was niet nodig
Maar dat weerspreekt je vorige post. Chelsea verdiende het vandaag om door te gaan. Mensen die dit niet inzien mogen van mij een enkeltje mars krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Genoeg kansen om naar de finale te gaan. Meer was niet nodig
0 schoten op doel na 93 minuten, zei je iets?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef Chadi het volgende:
Nope, kijk naar Barcelona, naar het Spanje van euro2008 (Xavi & Iniesta, Puyol ook). Plus dat Barca een club van het volk is, niet een speeltje van abrafuckishisname.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Chelsea is gewoon puur genaaid. Dan kan je leuk aan komen zetten met allerlei percentages, maar dat doet niets af aan het feit dat Chelsea gewoon in de finale had moeten staan.
Ook voor jouw:quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, in die nietszeggende Spaanse competitie van ze. Je weet wel, die competitie waar ze concurrentie hebben van Real Madrid.
Je ontkent dat Barcelona mooi voetbal speelt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef Unhuman het volgende:
[..]
0 schoten op doel na 93 minuten, zei je iets?
Absoluut niet.. die hebben geen moment geprobeerd te voetballen. Barcelona verdiende het op basis van het spelbeeld en balbezitquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar dat weerspreekt je vorige post. Chelsea verdiende het vandaag om door te gaan. Mensen die dit niet inzien mogen van mij een enkeltje mars krijgen.
Zo word je kampioen, lelijk maar door.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik had vooraf misschien ook wel liever Barca doorgehad, maar niet op deze manier. Zo lelijk.
Vorige wedstrijd ook gezien?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef Unhuman het volgende:
[..]
Chelsea ook 3 hele trouwens, dat tikt aan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef Unhuman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef speknek het volgende:
Goddetering, wat een FANTASTISCHE ontknoping! Gezien het spelbeeld volkomen onterecht natuurlijk, maar dit maakt voetbal leuk.
Goede samenvattingen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Chelsea - Anti-voetbal
Barca - Inspiratieloos
Scheidsrechter - Foutenfestival
Commentaar - Tenenkrommend
Ontknoping - Maakt alles goed
Ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef TimoBasso het volgende:
zo.. ik ging effe los zeg bij dat Barcá doelpunt..![]()
Tel er vier strafschoppen bij op en je hebt zeven tegen nul.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Chelsea ook 3 hele trouwens, dat tikt aan.
Laat die w maar weg.quote:
Ik heb het puur over deze wedstrijd, niet over de Barcelona die tegen Madrid aantrad. Chelsea verdiende het om door te gaan, dit in tegenstelling tot Barcelona.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:45 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Nope, kijk naar Barcelona, naar het Spanje van euro2008 (Xavi & Iniesta, Puyol ook). Plus dat Barca een club van het volk is, niet een speeltje van abrafuckishisname.
Inderdaad, je kan anti Barcelona zijn, maar als iemand dit seizoen prachtig voetbal heeft gespeeld is het Barcelona. Het tegendeel roepen bewijst van weinig kenni.s En deze wedstrijd aangrijpen is zielig. Deze ene wedstrijd zij ze vergeven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je ontkent dat Barcelona mooi voetbal speelt?
Min de okselbal?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tel er vier strafschoppen bij op en je hebt zeven tegen nul.
Ik weet gewoon niet wat je zit te zeuren de hele tijd.quote:
Hoho, Barcelona had ook een penalty verdiend hoor. In de eerste wedstrijd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tel er vier strafschoppen bij op en je hebt zeven tegen nul.
Waarom verdiende Chelsea het om door te gaan, omdat ze vanavond ietsje minder slecht waren? Vorige week waren ze anders nergens. Zo'n halve finale gaat over 2 wedstrijden, en over die 2 wedstrijden gezien gaat Barcelona terecht door imo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb het puur over deze wedstrijd, niet over de Barcelona die tegen Madrid aantrad. Chelsea verdiende het om door te gaan, dit in tegenstelling tot Barcelona.
In die 'nietszeggende' Spaanse competitie zou de hele Nederlandse top gewoon opvulling zijn, en jouw clubje zou na 3 wedstrijden al zo goed als gedegradeerd zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
grap van de dag inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Net als dat jij de scheids Ovenbrood noemde,![]()
![]()
.
Ik zeur niet op 1 van beide ploegen, ik zeur op de scheidsrechter.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
Als Chelsea had gewonnen, had ik zo gewoon netjes gefeliciteerd. Praat nou niet over "gestolen overwinning" Chelsea stond 95% van de tijd met 11 man op eigen helft.
Ja, een goede ploeg die Barcelona geen kans gaf in hun snelle spel van steekballen en goed stand heeft gehouden in een kolkend camp nou. Wat 40 andere clubs in een jaar niet lukt, lukte Chelsea wel. KLASSE en goed stand gehouden.quote:
Engelse competitie vs. Spaanse competitie, daar had ik het over.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
In die 'nietszeggende' Spaanse competitie zou de hele Nederlandse top gewoon opvulling zijn, en jouw clubje zou na 3 wedstrijden al zo goed als gedegradeerd zijn
Dat is overal zoquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zeur niet op 1 van beide ploegen, ik zeur op de scheidsrechter.
Het is altijd ontzettend naar om te zien dat zo'n man een wedstrijd op zo'n manier kan beïnvloeden.
Nee hoor, je hebt de Engelse competitie nergens genoemd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Engelse competitie vs. Spaanse competitie, daar had ik het over.
Hij deed dat in het voordeel van Chelsea... die botswinga had er allang uitgestuurd moeten worden net als die Essien met die vieze overtreding. Maar nee hij geeft Alves geelquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zeur niet op 1 van beide ploegen, ik zeur op de scheidsrechter.
Het is altijd ontzettend naar om te zien dat zo'n man een wedstrijd op zo'n manier kan beïnvloeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |