Perfect ? Zelfs Volendam had zo de 0 gehoudenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Barcelona had het moeilijk tegen het zeer perfect opgestelde elftal van Chelsea.
een stijve klitquote:
We? Nederlanders die zichzelf op de één of andere manier wijs hebben gemaakt dat Barcelona van hen is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
Ben echt supergelukkig. Barcelona zat totaal niet in de wedstrijd.
1 Geniale uithaal van Iniesta, en we zijn door![]()
![]()
Barcelona
Fixed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Heel Nederland krijgt om een of andere reden een harde pik van Barcelona Hiddink.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Doc het volgende:
Overigens was het Hiddinks grootste tactische fout om Drogba te wisselen. Het is een teringzwijn, dat het gele Ramses Shaffy arsenaal in zich heeft (ligt, valt, huilt, werkt en bedondert), maar wel een die de wedstrijden voor je wint.
Ongelofelijk inderdaad, gloryhunters.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Heel Nederland krijgt om een of andere reden een harde pik van Barcelona.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Doc het volgende:
(ligt, valt, huilt, werkt en bedondert)
Jij moet gaan solliciteren voor live-verslaggeving bij de NOS, die kunnen ook zo goed in ruimte lullen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Antivoetbal wordt op dezelfde manier bestraft
Deze finale is gewoon een overwinning voor het voetbal
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
We? Nederlanders die zichzelf op de één of andere manier wijs hebben gemaakt dat Barcelona van hen is.![]()
Sowieso, Nederlanders die zich zo verbonden voelen met een buitenlandse club.
Vorige week al, in 2 wedstrijden 3 keer 1-op-1 met de keeper niet scoren is vrij matig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Drogba had natuurlijk gewoon moeten scoren indd, was alles klaar.
Als Man Utd fan ben ik er nog niet zo gerust op. Een Barcelona in bloedvorm kan veel doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef TheZapster het volgende:
Kut Barca![]()
Man U slacht ze af als ze zo spelen in de finale.
Geen Ned. club presteert nog iets, je moet toch watquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Perfect ? Zelfs Volendam had zo de 0 gehouden
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef qonmann het volgende:
[..]
Geen Ned. club presteert nog iets, je moet toch wat
Eentje maar. Die eerste was in de zestienmeter, maar ik heb niet goed kunnen zien OF het een overtreding was.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij heeft ze drie 100% penalty's door de neus geboord
Verder vond ik het ook geen rode kaart trouwens, daar geef ik je gelijk in
Nee, fan zijn van een club die alles koopt met een Russische debiel getuigt van veel voetbal liefdequote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Terecht?!! Heb jij in die 2 wedstrijden een uitgespeelde kans van Barca gezien?! Ik niet hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef MrFozzz het volgende:
Barcelona verdiende winnaar over 2 wedstrijden.. Wat een kut voetbal van chelsea zeg bah.. Door een mazzelgoal met zn allen verdedigen bah bah.. BARCA!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |