Ik ben voor degene die het verdient. Ik heb in tegenstelling tot velen hier maar 1 clubquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef Zwansen het volgende:
Nou. Nu hoef ik niet meer na te denken voor wie ik ben tijdens de finale.
Antivoetbal wordt op dezelfde manier bestraftquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Prachtig dat voetbal van Barca hé? 1 heel schot op doel!
Precies, prachtig om te zienquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef byah het volgende:
Trouwens, wat zit iedereen te zeuren over de reactie van Chelsea, wat is er nou mooier dan zulke emoties, dat winnen en verliezen zo dicht bij elkaar ligt.
Heel Nederland krijgt om een of andere reden een harde pik van Barcelona.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef byah het volgende:
Trouwens, wat zit iedereen te zeuren over de reactie van Chelsea, wat is er nou mooier dan zulke emoties, dat winnen en verliezen zo dicht bij elkaar ligt.
Jezus. Hoeveel cliches kun je gebruiken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Antivoetbal wordt op dezelfde manier bestraft
Deze finale is gewoon een overwinning voor het voetbal
schreeuwen in de cameraquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas niet
Wat deed Drogba trouwens? Let ff niet op
True,quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef byah het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef Paran0id het volgende:
omg lol, ik ben voor barca.. maar wat wordt chelsea hier vanavond gruwelijk genaait door de fifa
kutbarcelona..quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Heel Nederland krijgt om een of andere reden een harde pik van Barcelona.
Messi werd net buiten de 16 meter gevloerd en de rode kaart was ook belachelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
1x zuivere handsbal rond de 80ste minuut dacht ik. En daarna nog een twijfel handsbal. De eerste was sowieso een pingel.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Schimpie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef SnuggLe het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snuif nog een lijntje coke en ga door het lint ofzo....Wat een knuppel zeg!
Cliche of geen cliche, het is wel de waarheidquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jezus. Hoeveel cliches kun je gebruiken.
Overwinning voor het voetbal.
Ik nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Schimpie het volgende:
[..]
als Chelsea 2-1 maakte bij die laatste corner had alles goed geweest ja, nu zijn ze 2x genaaid met die hands ballen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Chelsea - Anti-voetbal
Barca - Inspiratieloos
Scheidsrechter - Foutenfestival
Commentaar - Tenenkrommend
Ontknoping - Maakt alles goed
Goeie samenvatting jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Chelsea - Anti-voetbal
Barca - Inspiratieloos
Dit kan in de OP als samenvatting.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Chelsea - Anti-voetbal
Barca - Inspiratieloos
Inderdaad, dit was echt F-jes voetbal in vergelijking met het spel van man u.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:50 schreef eNaSnI het volgende:
En nu Man United gewoon met die cup thuis komen!![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Prachtig dat voetbal van Barca hé? 1 heel schot op doel!
Perfect ? Zelfs Volendam had zo de 0 gehoudenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Barcelona had het moeilijk tegen het zeer perfect opgestelde elftal van Chelsea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |