quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Die Drogba moeten ze lekker een jaartje schorsen.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef Schimpie het volgende:
Die scheids moet voor het leven geschorst worden.
Je kan soms weleens je dag niet hebben. Maar Barca heeft gedurende het seizoen structureel mooier voetbal gespeeld dan Chelsea.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Als er iemand nog zeurt over Chelsea... Barcelona één schot op doel. Wondervoetbal
.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:36 schreef Edwinuss het volgende:
PRACHTIG!!!!!
WIE ZEI HET DAT ZE ZOUDEN SCOREN IN DE 93E MINUUT?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kutvoetbal van Chelsea, mag hopen dat Barca pas in de 92ste minuut de 1-1 maakt.
Feliquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:40 schreef venomsnake het volgende:
HEEEEEEEEEEEERLJIK HEEEEEEEEEERLIJK\
INIESTA
Ha, daar ben je. Was je bij Ajax?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef RayMania het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
IK WORD ECHT GEK HIER!
Onzinquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef HeatWave het volgende:
Die Drogba moeten ze lekker een jaartje schorsen.
Anti-voetbal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef Meh7 het volgende:
Geweldig hoe anti-voetbal afgestraft is, in de verleninging nog wel, extra hard. Hoe lekker.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ze scoren op z'n Chelsea's in de allerlaatste minuut de gelijkmaker
Aan dit soort schijtclubs verspil je niet al teveel moeite, Barcelona laat ze gewoon ff spelen omdat Chelsea toch nooit meer dan 1 goal scoort en als ze moe zijn slaan ze gewoon ff toe
Prachtig dat voetbal van Barca hé? 1 heel schot op doel!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef Meh7 het volgende:
Geweldig hoe anti-voetbal afgestraft is, in de verleninging nog wel, extra hard. Hoe lekker.
En dan voetbalt Chelsea vanavond misschien ook niet gewoon beter dan die wondervoetballers?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kan soms weleens je dag niet hebben. Maar Barca heeft gedurende het seizoen structureel mooier voetbal gespeeld dan Chelsea.
Mijn buren net aan de deur, of ik niet zo wilde schreeuwen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef ScottTracy het volgende:
Ik stond echt te juichen en te springen in de huiskamer toen Iniesta scoorde. Prachtig![]()
Zulke wedstrijden hoor je niet op FOK! te volgen.quote:
Ach kom zeg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef Keepertje8 het volgende:
Belachelijk dat Chelsea niet door is... Denk niet dat ik ooit eerder zo'n gestolen wedstrijd heb gezien. Denk dat het ook wel een staartje gaat kijken voor de scheidsrechter, want die handsbal was een 100% strafschop. Blokkeert gewoon een doelpoging, bewust of niet.
Nu krijgen we een finale tussen een Schotse veteraan en een Catalaanse volksheld in wording.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef Meh7 het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Onzin
Drogba heeft gewoon gelijk.
Scheids heeft beslist wie er in de finale komt
QFTquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Prachtig dat voetbal van Barca hé? 1 heel schot op doel!
Barça was er om te voetballen, Chelsea om zo min mogelijk te voetballen en Barça niet te laten spelen, zeker na die gelukstreffer van Essien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Met die instelling van Chelsea vroegen ze er gewoon om. Gerechtigheidquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk was Chelsea vandaag beter, maar dan moet je maar 2 goals willen maken met zo'n stand he?
Volgens mij hadden ze tien flessen wodka op!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef golfer het volgende:
Ballack en Drogba hebben de verkeerde pilletjes geslikt?
Eerder hands welquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef TheFrankey het volgende:
was het een penal, ik twijfel heel sterk
kom op zeg, die jankzak wordt toch door niemand meer geloofdquote:
1x zuivere handsbal rond de 80ste minuut dacht ik. En daarna nog een twijfel handsbal. De eerste was sowieso een pingel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef SCH het volgende:
Waaqrom ligt het nou ineens aan de scheids?
Was ook een terechte rode kaart en zo...quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Onzin
Drogba heeft gewoon gelijk.
Scheids heeft beslist wie er in de finale komt
It's a disgracequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
Wat riep Drogba nou allemaal?
Moet hier serieus op gereageerd worden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef SCH het volgende:
Waaqrom ligt het nou ineens aan de scheids?
Ik slaakte zelfs een gilletje van blijheidquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef ScottTracy het volgende:
Ik stond echt te juichen en te springen in de huiskamer toen Iniesta scoorde. Prachtig![]()
Hij heeft ze drie 100% penalty's door de neus geboordquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef Shreyas het volgende:
Ja, het is niet helemaal terecht dat Barcelona door is, zeker niet op basis van deze wedstrijd. Chelsea heeft verreweg de beste kansen gehad. Maar ik ben er echt niet minder blij om.![]()
En verder, gezeik om de scheidsrechter vind ik niet helemaal terecht, die rode kaart voor Barcelona was geen eens een overtreding.
Behalve die bal in de 16 waar de goal uit vielquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef marcodej het volgende:
Drogba bewijst nog maar eens dat het een sjaak is.
En die Alves door het dolle heen. Heeft de hele wedstrijd geen bal goed geraakt.
Ik ook!!! En ben niet eens voor Barcelona, maar ben zo blij dat die anti voetballers met hun geduikel er op deze manier uitduikelen.... BRILJANT GEWOON!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef ScottTracy het volgende:
ach tuurlijk wel..quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef Rbnn het volgende:
zielige reactie van Chelsea, heel zielig.
Hiddink goed gehandeld, kan zijn team een puntje aan zuigen![]()
HET WAS GEWOON GEEN HANDS
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Was ook een terechte rode kaart en zo...
ManUtd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef Zwansen het volgende:
Nou. Nu hoef ik niet meer na te denken voor wie ik ben tijdens de finale.
Drogba.... Suarez in het 10-voud!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
kom op zeg, die jankzak wordt toch door niemand meer geloofd
Vind ik ook, als je in barcelona op de 0 speelt moet je niet raar kijken als je een uitdoelpunt om de oren krijgt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Met die instelling van Chelsea vroegen ze er gewoon om. Gerechtigheid
Iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:47 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik ook!!! En ben niet eens voor Barcelona, maar ben zo blij dat die anti voetballers met hun geduikel er op deze manier uitduikelen.... BRILJANT GEWOON!!!
INIESTA - HELD!!!
Wel een geweldige voetballer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:47 schreef Jasza het volgende:
WAJ WAJ WAJ WAJ WAJ
Hahahaha Drogba hahahahaha.
'Hey Koes! Koes! I don't want to play with Anelka in the spits! You hear me?!'quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
Wat riep Drogba nou allemaal?
Stap op lulquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef Paran0id het volgende:
omg lol, ik ben voor barca.. maar wat wordt chelsea hier vanavond gruwelijk genaait door de fifa
Inderdaad!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef byah het volgende:
Trouwens, wat zit iedereen te zeuren over de reactie van Chelsea, wat is er nou mooier dan zulke emoties, dat winnen en verliezen zo dicht bij elkaar ligt.
Ik ben voor degene die het verdient. Ik heb in tegenstelling tot velen hier maar 1 clubquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef Zwansen het volgende:
Nou. Nu hoef ik niet meer na te denken voor wie ik ben tijdens de finale.
Antivoetbal wordt op dezelfde manier bestraftquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Precies, prachtig om te zienquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef byah het volgende:
Trouwens, wat zit iedereen te zeuren over de reactie van Chelsea, wat is er nou mooier dan zulke emoties, dat winnen en verliezen zo dicht bij elkaar ligt.
Heel Nederland krijgt om een of andere reden een harde pik van Barcelona.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef byah het volgende:
Jezus. Hoeveel cliches kun je gebruiken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Antivoetbal wordt op dezelfde manier bestraft
Deze finale is gewoon een overwinning voor het voetbal
schreeuwen in de cameraquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas niet
Wat deed Drogba trouwens? Let ff niet op
True,quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef byah het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef Paran0id het volgende:
omg lol, ik ben voor barca.. maar wat wordt chelsea hier vanavond gruwelijk genaait door de fifa
kutbarcelona..quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Heel Nederland krijgt om een of andere reden een harde pik van Barcelona.
Messi werd net buiten de 16 meter gevloerd en de rode kaart was ook belachelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
1x zuivere handsbal rond de 80ste minuut dacht ik. En daarna nog een twijfel handsbal. De eerste was sowieso een pingel.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Schimpie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:48 schreef SnuggLe het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snuif nog een lijntje coke en ga door het lint ofzo....Wat een knuppel zeg!
Cliche of geen cliche, het is wel de waarheidquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jezus. Hoeveel cliches kun je gebruiken.
Overwinning voor het voetbal.
Ik nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Schimpie het volgende:
[..]
als Chelsea 2-1 maakte bij die laatste corner had alles goed geweest ja, nu zijn ze 2x genaaid met die hands ballen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Chelsea - Anti-voetbal
Barca - Inspiratieloos
Scheidsrechter - Foutenfestival
Commentaar - Tenenkrommend
Ontknoping - Maakt alles goed
Goeie samenvatting jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Chelsea - Anti-voetbal
Barca - Inspiratieloos
Dit kan in de OP als samenvatting.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Chelsea - Anti-voetbal
Barca - Inspiratieloos
Inderdaad, dit was echt F-jes voetbal in vergelijking met het spel van man u.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:50 schreef eNaSnI het volgende:
En nu Man United gewoon met die cup thuis komen!![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Perfect ? Zelfs Volendam had zo de 0 gehoudenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Barcelona had het moeilijk tegen het zeer perfect opgestelde elftal van Chelsea.
een stijve klitquote:
We? Nederlanders die zichzelf op de één of andere manier wijs hebben gemaakt dat Barcelona van hen is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
Ben echt supergelukkig. Barcelona zat totaal niet in de wedstrijd.
1 Geniale uithaal van Iniesta, en we zijn door![]()
![]()
Barcelona
Fixed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Heel Nederland krijgt om een of andere reden een harde pik van Barcelona Hiddink.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Doc het volgende:
Overigens was het Hiddinks grootste tactische fout om Drogba te wisselen. Het is een teringzwijn, dat het gele Ramses Shaffy arsenaal in zich heeft (ligt, valt, huilt, werkt en bedondert), maar wel een die de wedstrijden voor je wint.
Ongelofelijk inderdaad, gloryhunters.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Schimpie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Doc het volgende:
(ligt, valt, huilt, werkt en bedondert)
Jij moet gaan solliciteren voor live-verslaggeving bij de NOS, die kunnen ook zo goed in ruimte lullen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Antivoetbal wordt op dezelfde manier bestraft
Deze finale is gewoon een overwinning voor het voetbal
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
We? Nederlanders die zichzelf op de één of andere manier wijs hebben gemaakt dat Barcelona van hen is.![]()
Sowieso, Nederlanders die zich zo verbonden voelen met een buitenlandse club.
Vorige week al, in 2 wedstrijden 3 keer 1-op-1 met de keeper niet scoren is vrij matig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Drogba had natuurlijk gewoon moeten scoren indd, was alles klaar.
Als Man Utd fan ben ik er nog niet zo gerust op. Een Barcelona in bloedvorm kan veel doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef TheZapster het volgende:
Kut Barca![]()
Man U slacht ze af als ze zo spelen in de finale.
Geen Ned. club presteert nog iets, je moet toch watquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Perfect ? Zelfs Volendam had zo de 0 gehouden
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef qonmann het volgende:
[..]
Geen Ned. club presteert nog iets, je moet toch wat
Eentje maar. Die eerste was in de zestienmeter, maar ik heb niet goed kunnen zien OF het een overtreding was.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij heeft ze drie 100% penalty's door de neus geboord
Verder vond ik het ook geen rode kaart trouwens, daar geef ik je gelijk in
Nee, fan zijn van een club die alles koopt met een Russische debiel getuigt van veel voetbal liefdequote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Terecht?!! Heb jij in die 2 wedstrijden een uitgespeelde kans van Barca gezien?! Ik niet hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef MrFozzz het volgende:
Barcelona verdiende winnaar over 2 wedstrijden.. Wat een kut voetbal van chelsea zeg bah.. Door een mazzelgoal met zn allen verdedigen bah bah.. BARCA!!!!!
Puyul doet gewoon mee. Abidal misschien ook als die kaart kwijt gescholden wordtquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Blawh het volgende:
Barca zonder Alves, Abidal, Milito, Marquez en Puyol. Vrees ook dat Manu dat gaat afstraffen.
Ja en terecht. Wat een klapjostiquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef DrowningMan het volgende:
hahaha drogba in de camerahij kreeg ook nog een dreun van hiddink geloof ik
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef Kafka. het volgende:
[ afbeelding ]
'De bal gaat in veite richting de kol'.
4x jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Duidelijk strafschop natuurlijk.
lekkere beuk ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef DrowningMan het volgende:
hahaha drogba in de camerahij kreeg ook nog een dreun van hiddink geloof ik
Appeltje-eitje voor Man U.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Blawh het volgende:
Barca zonder Alves, Abidal, Milito, Marquez en Puyol. Vrees ook dat Manu dat gaat afstraffen.
Dat uitgerekend hij die fout moet maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Essien schiet die bal vannacht nog wel een keer of dertig het stadion uit...
Barcelona heeft 1 keer op doel geschoten. Wie is er nou laf?quote:
Ik ben niet voor Barcelona of voor Chelsea, maar Barcelona - Man Utd is een betere finale, dan 2 Engelse teams tegen elkaar.quote:
Dat dus, en ze spelen vaak anti-voetbal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, fan zijn van een club die alles koopt met een Russische debiel getuigt van veel voetbal liefde.
Ik ben ok wel fan van Guus, maar Chelsea is en blijft een gekochte kutclub.
Zoals je in de Nederlandse & buitenlandse competitie kan doen, kan je de rode kaart "aanvechten" bij een tuchtcommisie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Struikelt over zijn eigen benen.Zucht.
Abidal tikt lichtjes tegen het linkerbeen van Anelka aan die weer tegen Anelka's rechterbeen komt gevolg: struikelen. Licht vergrijp, maar cruciaal moment voor Anelka: Rood.
hoe zou t komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Barcelona heeft 1 keer op doel geschoten. Wie is er nou laf?
chelseaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
True. Barcelonaquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop echt dat Barcelona wordt afgeslacht in de finale. Mijn aversie van die ploeg is na vanavond alleen maar groter geworden.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Chelsea - Anti-voetbal
Barca - Inspiratieloos
Da's ook zo, maar als je tevens nog een club in NL hebt...quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, fan zijn van een club die alles koopt met een Russische debiel getuigt van veel voetbal liefde.
Ik ben ok wel fan van Guus, maar Chelsea is en blijft een gekochte kutclub.
Guus z'n geluk? Die vent eindigt altijd in de halve finale toch? Ik had hem nou juist wel eens een gelukje gegund.quote:
idd, stakkers zijn hetquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef J.Herrer het volgende:
Je kan ook meteen zien wie er PSV supporters zijn want die praten het antivoetbal alleen maar goed en kotsen op teams als Barcelona
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop echt dat Barcelona wordt afgeslacht in de finale. Mijn aversie van die ploeg is na vanavond alleen maar groter geworden.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef J.Herrer het volgende:
Je kan ook meteen zien wie er PSV supporters zijn want die praten het antivoetbal alleen maar goed en kotsen op teams als Barcelona
Ik heb meer verstand van voetbal dan in dat hele kleine breintje van jou, droplulquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Behalve in de kantine achter de bar.
Verdedigen met tien man achter de bal, je best doen om de tegenstander niet te laten spelen, want we weten allemaal wat er gebeurd als je Barca de ruimte laat, je kan makkelijk zeggen dat Chelsea laf was.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mag er wel bijgezegd worden, 1 zwaar onterechte rode kaart.. Anelka struikelt over zijn eigen benen en Abidl krijgt roodquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef MrDice het volgende:
Onvoorstelbaar.
2x 100% penalties...
2x 70% penalties...
Barca geen schoten op doel tot aan dat schot in de 93ste minuut...
Laat ik voorop stellen, ik ben fan van Barca en zeker niet van Chelsea. Maar dit is volkomen gestolen. Alsof de scheidsrechter de opdracht heeft gekregen er alles aan te doen Barca door te laten gaan. Echt onvoorstelbaar...
alles liever dan een winnende Ronaldoquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef cultheld het volgende:
Valt mij ook op. PSV supporters zie je vaak voor Chelsea supporteren. Ook een beetje dezelfde soort clubs denk ik. Weinig uitstraling en weinig voetbal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef J.Herrer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |