Volgens mij hadden ze tien flessen wodka op!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef golfer het volgende:
Ballack en Drogba hebben de verkeerde pilletjes geslikt?
Eerder hands welquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef TheFrankey het volgende:
was het een penal, ik twijfel heel sterk
kom op zeg, die jankzak wordt toch door niemand meer geloofdquote:
1x zuivere handsbal rond de 80ste minuut dacht ik. En daarna nog een twijfel handsbal. De eerste was sowieso een pingel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef SCH het volgende:
Waaqrom ligt het nou ineens aan de scheids?
Was ook een terechte rode kaart en zo...quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Onzin
Drogba heeft gewoon gelijk.
Scheids heeft beslist wie er in de finale komt
It's a disgracequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
Wat riep Drogba nou allemaal?
Moet hier serieus op gereageerd worden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef SCH het volgende:
Waaqrom ligt het nou ineens aan de scheids?
Ik slaakte zelfs een gilletje van blijheidquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef ScottTracy het volgende:
Ik stond echt te juichen en te springen in de huiskamer toen Iniesta scoorde. Prachtig![]()
Hij heeft ze drie 100% penalty's door de neus geboordquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:45 schreef Shreyas het volgende:
Ja, het is niet helemaal terecht dat Barcelona door is, zeker niet op basis van deze wedstrijd. Chelsea heeft verreweg de beste kansen gehad. Maar ik ben er echt niet minder blij om.![]()
En verder, gezeik om de scheidsrechter vind ik niet helemaal terecht, die rode kaart voor Barcelona was geen eens een overtreding.
Behalve die bal in de 16 waar de goal uit vielquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef marcodej het volgende:
Drogba bewijst nog maar eens dat het een sjaak is.
En die Alves door het dolle heen. Heeft de hele wedstrijd geen bal goed geraakt.
Ik ook!!! En ben niet eens voor Barcelona, maar ben zo blij dat die anti voetballers met hun geduikel er op deze manier uitduikelen.... BRILJANT GEWOON!!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef ScottTracy het volgende:
Ik stond echt te juichen en te springen in de huiskamer toen Iniesta scoorde. Prachtig![]()
ach tuurlijk wel..quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef Rbnn het volgende:
zielige reactie van Chelsea, heel zielig.
Hiddink goed gehandeld, kan zijn team een puntje aan zuigen![]()
HET WAS GEWOON GEEN HANDS
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Was ook een terechte rode kaart en zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |