Prachtig dat voetbal van Barca hé? 1 heel schot op doel!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef Meh7 het volgende:
Geweldig hoe anti-voetbal afgestraft is, in de verleninging nog wel, extra hard. Hoe lekker.
En dan voetbalt Chelsea vanavond misschien ook niet gewoon beter dan die wondervoetballers?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je kan soms weleens je dag niet hebben. Maar Barca heeft gedurende het seizoen structureel mooier voetbal gespeeld dan Chelsea.
Mijn buren net aan de deur, of ik niet zo wilde schreeuwen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef ScottTracy het volgende:
Ik stond echt te juichen en te springen in de huiskamer toen Iniesta scoorde. Prachtig![]()
Zulke wedstrijden hoor je niet op FOK! te volgen.quote:
Ach kom zeg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef Keepertje8 het volgende:
Belachelijk dat Chelsea niet door is... Denk niet dat ik ooit eerder zo'n gestolen wedstrijd heb gezien. Denk dat het ook wel een staartje gaat kijken voor de scheidsrechter, want die handsbal was een 100% strafschop. Blokkeert gewoon een doelpoging, bewust of niet.
Nu krijgen we een finale tussen een Schotse veteraan en een Catalaanse volksheld in wording.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:43 schreef Meh7 het volgende:
Geweldig hoe anti-voetbal afgestraft is, in de verleninging nog wel, extra hard. Hoe lekker.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Onzin
Drogba heeft gewoon gelijk.
Scheids heeft beslist wie er in de finale komt
QFTquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Prachtig dat voetbal van Barca hé? 1 heel schot op doel!
Barça was er om te voetballen, Chelsea om zo min mogelijk te voetballen en Barça niet te laten spelen, zeker na die gelukstreffer van Essien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Prachtig dat voetbal van Barca hé? 1 heel schot op doel!
Met die instelling van Chelsea vroegen ze er gewoon om. Gerechtigheidquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:44 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk was Chelsea vandaag beter, maar dan moet je maar 2 goals willen maken met zo'n stand he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |