Je bent geweldigquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:18 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
'Oh my god, the palm of my hand is white!'
Arsenal heeft genoeg spelers opgeleid maar wilden niet op hun kans wachten. Hoyte, Bentley zijn spelers die nu ook in de Arsenal selectie kunnen zitten. Bovendien hebben ze nu Gibbs, Wilkshire, Lansbury en Randall die tegen het eerste aan zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoeveel eigen spelers heeft Liverpool wel niet opgeleid de laatste jaren?! Hoeveel spelers heeft Arsenal wel niet opgeleid als je de buitenlandse slavenhandel die ze voeren wegdenkt?!
Ben jij ook bestolen door Spaanse jatteneurs?!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Nu weet Hiddink hoe ik mij voelde van de zomer
Ok.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TTD het volgende:
[..]
Arsenal heeft genoeg spelers opgeleid maar wilden niet op hun kans wachten. Hoyte, Bentley zijn spelers die nu ook in de Arsenal selectie kunnen zitten. Bovendien hebben ze nu Gibbs, Wilkshire, Lansbury en Randall die tegen het eerste aan zitten.
Liverpool heeft sinds de komst van Benitez idd vrij weinig talenten gebracht maar hoeveel engelse talenten heeft Benitez wel niet weggestuurd? Maar voor Benitez had je Gerrard, Carragher en Owen.
Chelsea heeft nu alleen Terry en Mancienne als jeugdproduct in de selectie dus eigenlijk heeft Chelsea de minste jeugdproduct in hun eigen selectie en bovendien komt A.Cole uit je jeugd van Arsenal.
Hierquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef sweetysven het volgende:
De derde keer was dus echt geen hands.
Hands is alleen als het de bovenkant is?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
die handsbal in de blessure tijd was er geen. Was onderkant arm.
Arm = hands?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
Aanwinstje hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
Wehehheh whwhehwhwhw hwhweheehewhweh
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben jij echt schor van het schreeuwen omdat een buitenlands clubje de finale gehaald heeft?
Mag ik het een wereldspits vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:19 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
dat van iemand met Inzaghi als avatar
Die laatste keer ging het om? Dat was op de schouder, die ook geraakt was als de arm langs het lichaam was gehoudenquote:
Dat is ook hands.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
Hij heeft bij PSV hetzelfde gehad hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Nu weet Hiddink hoe ik mij voelde van de zomer
Ik kan wel de hele dag er naar kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |