Je begrijpt niks van voetbal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:20 schreef Chadi het volgende:
Terechte verliezer Chelsea.. ze hebben geen moment overwogen om te gaan voetballen. Stonden met 10 man voor de goal.
quote:
Ik had de scheidsrechter pootje gehaakt, denk ik.quote:
Mooiquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:18 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
'Oh my god, the palm of my hand is white!'
En daarna een penalty op z'n kale klets.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik had de scheidsrechter pootje gehaakt, denk ik.
Moment 1 was geen pingel, de overtreding BEGON buiten het strafschopgebied (kijk maar goed in de herhaling). 2 was idd een penalty maar geen rood wel geel. 3 kun je hem idd ook voor geven, maar als hij 2 al niet geeft zal 3 ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
1. Moment van Malouda in de 1ste helft waar hij door Alves neer wordt gehaald. Die Ovebro staat er gewoon fucking 4m vandaan naar te kijken en geeft een vrije trap er buiten?!
2. Handsbal van Pique. Rood + pingel. Scheids stond erbij en keek er naar.
3. Handsbal van een of andere verdediger. Sure, arm is grotendeels tegen z'n lichaam, maar je kan hem gwoon geven en de scheids zag dit ook.
Daarnaast waren er nog wat momenten met Drogba.
Hopelijk haalt Barca het hoge niveau dat ze kunnen halen en Man Utd ook een hoog niveau, liefst net zo'n wedstrijd als Chelsea - Liverpool alhoewel dat verdedigend erg matig was.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:22 schreef RobinC het volgende:
Hopelijk kan Manchester United in Rome winnen. Maar ik had liever Chelsea daar gezien want met spelers als Henry, messi, eto'o verwacht ik een moeilijke avond voor Man U.
Bwhehehehe.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:22 schreef Platina het volgende:
3 kun je hem idd ook voor geven, maar als hij 2 al niet geeft zal 3 ook niet gebeuren.
De oude fifa koningquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hopelijk haalt Barca het hoge niveau dat ze kunnen halen en Man Utd ook een hoog niveau, liefst net zo'n wedstrijd als Chelsea - Liverpool alhoewel dat verdedigend erg matig was.
Met als enige verschil dat dat niet zwaar onterecht was.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Nu weet Hiddink hoe ik mij voelde van de zomer
Ik heb geen vuur gezien hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef sweetysven het volgende:
Spannende wedstrijd. Goed, 1 penalty door de neus geboord met hensbal, duw en trekwerk in eerste instantie vond ik een twijfelgeval omdat het eigenlijk al buiten de zestien op de lijn begon. De derde keer was dus echt geen hands. Maargoed, zijn we hier ineens allemaal de wedstrijd van vorige week vergeten?
Daarnaast had Chelsea het ook zelf moeten afmaken, genoeg kansen en tegen 10 man. Ook al had Chelsea deze wedstrijd moeten winnen, ben toch blij dat Barcalona door is. Een leukere finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |