Hoeveel eigen spelers heeft Liverpool wel niet opgeleid de laatste jaren?! Hoeveel spelers heeft Arsenal wel niet opgeleid als je de buitenlandse slavenhandel die ze voeren wegdenkt?!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat zeg ik net: omdat hij er al speelde voor de periode Abramovic
Maargoed dan tel je hem er wel bij, dan heb je er 1. Nog meer?
Noem ze eens op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef M0NTANA het volgende:
Chelsea is gewoon vier strafschoppen onthouden. Kutscheidsrechter.
Grootste kans was vorige week van Chelsea.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vreemd dat vele hier zo reageren. Che£ski is vorige week in Nou Camp niet over de middenlijn geweest.
Ze scoren vandaag snel een lucky (wel een mooie) goal en staan vervolgens met een handbalverdediging om de 16-meter. 35% balbezit in een thuiswedstrijd...![]()
Verder zijn de meeste de niet gegeven penalty voor Barcelona vorige week vergeten.
De instelling van Barcelona is om meer goals te maken dan te tegenstander. Die van Che£ski om er geen tegen te krijgen en met een counter er misschien één te maken.
Gelukkig gaat Barcelona door.
Ja, gelukkig. Je had er alleen de scheids voor om 2 zuivere pingels en een zeer zeker geefbare 3de pingel aan Chelsea te onthouden. Chapeau anti-voetbal liefhebbers, jullie winnenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vreemd dat vele hier zo reageren. Che£ski is vorige week in Nou Camp niet over de middenlijn geweest.
Ze scoren vandaag snel een lucky (wel een mooie) goal en staan vervolgens met een handbalverdediging om de 16-meter. 35% balbezit in een thuiswedstrijd...![]()
Verder zijn de meeste de niet gegeven penalty voor Barcelona vorige week vergeten.
De instelling van Barcelona is om meer goals te maken dan te tegenstander. Die van Che£ski om er geen tegen te krijgen en met een counter er misschien één te maken.
Waren er 7quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef M0NTANA het volgende:
Chelsea is gewoon vier strafschoppen onthouden. Kutscheidsrechter.
En zo is het!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Eerste helft was er duidelijk binnen, maar hij gaf vrije trap. Twee handsballen en overtreding op Anelka.quote:
Goed verwoord.. Chelsea speelde wat te lafjes.. over de 2 wedstrijden genomen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ze leiden ook zelf spelers op.. zelfs bij Real zie je meer spelers uit eigen jeugdquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, want andere clubs kopen geen spelers.
Heeft die kut Rus nu Bojan ook al gekocht?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Grootste kans was vorige week van Chelsea.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Chelsea - Anti-voetbal
Barca - Inspiratieloos
Scheidsrechter - Foutenfestival
Commentaar - Tenenkrommend
Ontknoping - Maakt alles goed
afkoelen lijkt me wel verstandig. Ik gunde het hem wel maarja zo gaat het niet altijdquote:
Oh shit.quote:
Streep ik die tegen elkaar weg, hou je er nog 2 over.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef fanneke het volgende:
1. Moment van Malouda in de 1ste helft waar hij door Alves neer wordt gehaald. Die Ovebro staat er gewoon fucking 4m vandaan naar te kijken en geeft een vrije trap er buiten?!quote:
Anti-voetbal? Van alle halve finalisten is Chelsea de enige die anti-voetbal speelt. Hoe haal je in je hoofd om niet flink te gaan aanvallen tegen tien uitgeputte spelers, dan vraag je het gewoon om.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:12 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ja, gelukkig. Je had er alleen de scheids voor om 2 zuivere pingels en een zeer zeker geefbare 3de pingel aan Chelsea te onthouden. Chapeau anti-voetbal liefhebbers, jullie winnenmoge die gestolen wedstrijd maar als een eerlijk gewonnen wedstrijd overkomen. Anders zou je nog eens slecht slapen.
Ik kijk niet, Ik kijk P&W met Derksenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh shit.![]()
Jack zal het niet doen toch? Toch?
De actie werd er buiten ingezet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eerste helft was er duidelijk binnen, maar hij gaf vrije trap. Twee handsballen en overtreding op Anelka.
Toen verdiende Chelsea er ook één, niet te vergeten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Streep ik die tegen elkaar weg, hou je er nog 2 over.
He is dead and gone dead and gonequote:
Die momenten met Drogba waren sowieso niks. 2 was er wel één.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
1. Moment van Malouda in de 1ste helft waar hij door Alves neer wordt gehaald. Die Ovebro staat er gewoon fucking 4m vandaan naar te kijken en geeft een vrije trap er buiten?!
2. Handsbal van Pique. Rood + pingel. Scheids stond erbij en keek er naar.
3. Handsbal van een of andere verdediger. Sure, arm is grotendeels tegen z'n lichaam, maar je kan hem gwoon geven en de scheids zag dit ook.
Daarnaast waren er nog wat momenten met Drogba.
Ook niet veel, maar die spelen (zo af en toe) nog mooi voetbal dus dat is al minder ergquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoeveel eigen spelers heeft Liverpool wel niet opgeleid de laatste jaren?! Hoeveel spelers heeft Arsenal wel niet opgeleid als je de buitenlandse slavenhandel die ze voeren wegdenkt?!
Kans van Drogba was wel even iets groter dan die kopbal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heeft die kut Rus nu Bojan ook al gekocht?
Waarom zou dat niet mogen dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben jij echt schor van het schreeuwen omdat een buitenlands clubje de finale gehaald heeft?
Helaas nog niks te vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef Espabilado het volgende:
Ff ebay hunten op CL kaarten van depressieve chelsea fans die ze voor buy now prijs van 1 pond wegdoen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben jij echt schor van het schreeuwen omdat een buitenlands clubje de finale gehaald heeft?
Ja en? Ik stond Zaterdag ook op mijn barkruk te feesten tussen de Catalanen, en vanavond kon ik me ook niet inhouden hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is het verboden om op een 0-0 in een uitwedstrijd te spelen? Het is gewoon ontzettend knap als je in Barcelona 0-0 speelt. Maar goed, als je vier strafschoppen onthouden wordt, mag je ook niet naar finale.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef RayMania het volgende:
Jullie vergeten allemaal de eerste wedstrijd waarin Barcelona degene was die constant aanviel en waar Chelsea de laffe ploeg was. Het ging over twee wedstrijden, niet alleen de laatste.
Ach jochie tochquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |