quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb meer verstand van voetbal dan in dat hele kleine breintje van jou, droplul
Ok voetbalkenners.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals je in de Nederlandse & buitenlandse competitie kan doen, kan je de rode kaart "aanvechten" bij een tuchtcommisie.
Is dit in Europees verband ook mogelijk?
Als de scheids in zijn eerste plaats zijn werk goed had gedaan en die Pique handsbal had bestraft, dan had het Ballack incident nooit plaatsgevonden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef Jasza het volgende:
Ballack was btw ook donkerrood.
Lijkt me wel. Weet alleen niet waarquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok voetbalkenners.
Beantwoord mijn vraag eens aub
Ja, maar dat heeft absoluut geen nut.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok voetbalkenners.
Beantwoord mijn vraag eens aub
Botswinga mocht ook een prent krijgen.. net als die Essien de hele tijd van die smerige overtredingen ana het maken was...quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat is het geworden
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef J.Herrer het volgende:
Je kan ook meteen zien wie er PSV supporters zijn want die praten het antivoetbal alleen maar goed en kotsen op teams als Barcelona
Laat ik hier maar niet op ingaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan heb je geeen kijk op voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |