Je bent geweldigquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:18 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
'Oh my god, the palm of my hand is white!'
Arsenal heeft genoeg spelers opgeleid maar wilden niet op hun kans wachten. Hoyte, Bentley zijn spelers die nu ook in de Arsenal selectie kunnen zitten. Bovendien hebben ze nu Gibbs, Wilkshire, Lansbury en Randall die tegen het eerste aan zitten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoeveel eigen spelers heeft Liverpool wel niet opgeleid de laatste jaren?! Hoeveel spelers heeft Arsenal wel niet opgeleid als je de buitenlandse slavenhandel die ze voeren wegdenkt?!
Ben jij ook bestolen door Spaanse jatteneurs?!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Nu weet Hiddink hoe ik mij voelde van de zomer
Ok.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TTD het volgende:
[..]
Arsenal heeft genoeg spelers opgeleid maar wilden niet op hun kans wachten. Hoyte, Bentley zijn spelers die nu ook in de Arsenal selectie kunnen zitten. Bovendien hebben ze nu Gibbs, Wilkshire, Lansbury en Randall die tegen het eerste aan zitten.
Liverpool heeft sinds de komst van Benitez idd vrij weinig talenten gebracht maar hoeveel engelse talenten heeft Benitez wel niet weggestuurd? Maar voor Benitez had je Gerrard, Carragher en Owen.
Chelsea heeft nu alleen Terry en Mancienne als jeugdproduct in de selectie dus eigenlijk heeft Chelsea de minste jeugdproduct in hun eigen selectie en bovendien komt A.Cole uit je jeugd van Arsenal.
Hierquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef sweetysven het volgende:
De derde keer was dus echt geen hands.
Hands is alleen als het de bovenkant is?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
die handsbal in de blessure tijd was er geen. Was onderkant arm.
Arm = hands?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
Aanwinstje hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
Wehehheh whwhehwhwhw hwhweheehewhweh
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben jij echt schor van het schreeuwen omdat een buitenlands clubje de finale gehaald heeft?
Mag ik het een wereldspits vindenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:19 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
dat van iemand met Inzaghi als avatar
Die laatste keer ging het om? Dat was op de schouder, die ook geraakt was als de arm langs het lichaam was gehoudenquote:
Dat is ook hands.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
Hij heeft bij PSV hetzelfde gehad hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kan wel de hele dag er naar kijkenquote:
Ik wel. En ik was extreem pissed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben jij ook bestolen door Spaanse jatteneurs?!
idd belachelijk, te weinig tijd zekerquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:28 schreef Toad het volgende:
Jeetje. Zo kort Guus maar...
precies Hiddinkquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Anonymouszquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik kan wel de hele dag er naar kijken
J.Herrerquote:
Feli Vuurvosjequote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef RijstNatie het volgende:
Chelsea is echt bestolen, fucking 4 penalties ontnomen, WTF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben jij ook bestolen door Spaanse jatteneurs?!
my bad. Oksel is behoorlijk bovenkant.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hands is alleen als het de bovenkant is?
Dat had hij onder zijn Chelsea shirtquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb je met je Real-shirt voor de TV gekeken?
het wordt wel steeds meerquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef RijstNatie het volgende:
Ik ga het opslaan op me favorietenquote:
Onverdiend? Gast heb je het balbezit wel gezien? En de manier hoe chelsea speelde, thuis! 10 man achter de balquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef beertenderrr het volgende:
Nou 2 dingen die je van deze wedstrijd kan zeggen:
1) Het is in ieder geval geen compleet Engelse aangelegenheid. Maar of we nou blij moeten zijn met een Duits team...Mên, hoe onverdiend kan je winnen. Voorafgaand aan deze wedstrijd had ik gehoopt dat een van deze twee clubs de finale zou winnen, maar ben nu toch voor Manchester.
Dude, met je Duitse team, verdwijn lekker van de aardbodem aub.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef beertenderrr het volgende:
Nou 2 dingen die je van deze wedstrijd kan zeggen:
1) Het is in ieder geval geen compleet Engelse aangelegenheid. Maar of we nou blij moeten zijn met een Duits team...Mên, hoe onverdiend kan je winnen. Voorafgaand aan deze wedstrijd had ik gehoopt dat een van deze twee clubs de finale zou winnen, maar ben nu toch voor Manchester.
Lekker interessant dat je steeds de bal hebt als je er niet één keer gevaarlijk mee kan wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Onverdiend? Gast heb je het balbezit wel gezien? En de manier hoe chelsea speelde, thuis! 10 man achter de bal
Inderdaad die goal daar vroegen z egewoon omquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Onverdiend? Gast heb je het balbezit wel gezien? En de manier hoe chelsea speelde, thuis! 10 man achter de bal
Nou inderdaad, dat supermegakeigave aanvallende voetbal leverde vandaag wel veel kansen voor Barcelona op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef Chadi het volgende:
Jullie horen allemaal blij te zijn dat Barca d efinale heeft gehaald. Wees er trots op dat zij die voetbal beschouwen als iets moois en vooral de aanval op zoeken om het publiek te vermaken door zijn gegaan.
Precies, poetische rechtvaardigheid heet dat.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef Chadi het volgende:
Jullie horen allemaal blij te zijn dat Barca d efinale heeft gehaald. Wees er trots op dat zij die voetbal beschouwen als iets moois en vooral de aanval op zoeken om het publiek te vermaken door zijn gegaan.
Chelsea is gewoon puur genaaid. Dan kan je leuk aan komen zetten met allerlei percentages, maar dat doet niets af aan het feit dat Chelsea gewoon in de finale had moeten staan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Dude, met je Duitse team, verdwijn lekker van de aardbodem aub.
Hahahahahahaha je zei Ovenbroodquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef Kopbal het volgende:
Het zal trouwens wel baas zijn als dat Ovenbrood gewoon de finale mag fluiten.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef beertenderrr het volgende:
1) Het is in ieder geval geen compleet Engelse aangelegenheid. Maar of we nou blij moeten zijn met een Duits team...![]()
Genoeg kansen om naar de finale te gaan. Meer was niet nodigquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat supermegakeigave aanvallende voetbal leverde vandaag wel veel kansen voor Barcelona op.
Ja, in die nietszeggende Spaanse competitie van ze. Je weet wel, die competitie waar ze concurrentie hebben van Real Madrid.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ze spelen al het hele seizoen goed voetbal, 1 kutwedstrijd verder en het is meteen een Duits team
Ze zijn ook beter dan Chelsea...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, in die nietszeggende Spaanse competitie van ze. Je weet wel, die competitie waar ze concurrentie hebben van Real Madrid.
Ik had vooraf misschien ook wel liever Barca doorgehad, maar niet op deze manier. Zo lelijk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Genoeg kansen om naar de finale te gaan. Meer was niet nodig
Maar dat weerspreekt je vorige post. Chelsea verdiende het vandaag om door te gaan. Mensen die dit niet inzien mogen van mij een enkeltje mars krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Genoeg kansen om naar de finale te gaan. Meer was niet nodig
0 schoten op doel na 93 minuten, zei je iets?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:40 schreef Chadi het volgende:
Nope, kijk naar Barcelona, naar het Spanje van euro2008 (Xavi & Iniesta, Puyol ook). Plus dat Barca een club van het volk is, niet een speeltje van abrafuckishisname.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Chelsea is gewoon puur genaaid. Dan kan je leuk aan komen zetten met allerlei percentages, maar dat doet niets af aan het feit dat Chelsea gewoon in de finale had moeten staan.
Ook voor jouw:quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, in die nietszeggende Spaanse competitie van ze. Je weet wel, die competitie waar ze concurrentie hebben van Real Madrid.
Je ontkent dat Barcelona mooi voetbal speelt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef Unhuman het volgende:
[..]
0 schoten op doel na 93 minuten, zei je iets?
Absoluut niet.. die hebben geen moment geprobeerd te voetballen. Barcelona verdiende het op basis van het spelbeeld en balbezitquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar dat weerspreekt je vorige post. Chelsea verdiende het vandaag om door te gaan. Mensen die dit niet inzien mogen van mij een enkeltje mars krijgen.
Zo word je kampioen, lelijk maar door.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik had vooraf misschien ook wel liever Barca doorgehad, maar niet op deze manier. Zo lelijk.
Vorige wedstrijd ook gezien?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef Unhuman het volgende:
[..]
Chelsea ook 3 hele trouwens, dat tikt aan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:44 schreef Unhuman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef speknek het volgende:
Goddetering, wat een FANTASTISCHE ontknoping! Gezien het spelbeeld volkomen onterecht natuurlijk, maar dit maakt voetbal leuk.
Goede samenvattingen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:49 schreef Heerlijkheid het volgende:
Chelsea - Anti-voetbal
Barca - Inspiratieloos
Scheidsrechter - Foutenfestival
Commentaar - Tenenkrommend
Ontknoping - Maakt alles goed
Ik ookquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef TimoBasso het volgende:
zo.. ik ging effe los zeg bij dat Barcá doelpunt..![]()
Tel er vier strafschoppen bij op en je hebt zeven tegen nul.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Chelsea ook 3 hele trouwens, dat tikt aan.
Laat die w maar weg.quote:
Ik heb het puur over deze wedstrijd, niet over de Barcelona die tegen Madrid aantrad. Chelsea verdiende het om door te gaan, dit in tegenstelling tot Barcelona.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:45 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Nope, kijk naar Barcelona, naar het Spanje van euro2008 (Xavi & Iniesta, Puyol ook). Plus dat Barca een club van het volk is, niet een speeltje van abrafuckishisname.
Inderdaad, je kan anti Barcelona zijn, maar als iemand dit seizoen prachtig voetbal heeft gespeeld is het Barcelona. Het tegendeel roepen bewijst van weinig kenni.s En deze wedstrijd aangrijpen is zielig. Deze ene wedstrijd zij ze vergeven.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:45 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je ontkent dat Barcelona mooi voetbal speelt?
Min de okselbal?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tel er vier strafschoppen bij op en je hebt zeven tegen nul.
Ik weet gewoon niet wat je zit te zeuren de hele tijd.quote:
Hoho, Barcelona had ook een penalty verdiend hoor. In de eerste wedstrijd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tel er vier strafschoppen bij op en je hebt zeven tegen nul.
Waarom verdiende Chelsea het om door te gaan, omdat ze vanavond ietsje minder slecht waren? Vorige week waren ze anders nergens. Zo'n halve finale gaat over 2 wedstrijden, en over die 2 wedstrijden gezien gaat Barcelona terecht door imo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb het puur over deze wedstrijd, niet over de Barcelona die tegen Madrid aantrad. Chelsea verdiende het om door te gaan, dit in tegenstelling tot Barcelona.
In die 'nietszeggende' Spaanse competitie zou de hele Nederlandse top gewoon opvulling zijn, en jouw clubje zou na 3 wedstrijden al zo goed als gedegradeerd zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:43 schreef Kopbal het volgende:
[..]
grap van de dag inderdaad.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Net als dat jij de scheids Ovenbrood noemde,![]()
![]()
.
Ik zeur niet op 1 van beide ploegen, ik zeur op de scheidsrechter.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
Als Chelsea had gewonnen, had ik zo gewoon netjes gefeliciteerd. Praat nou niet over "gestolen overwinning" Chelsea stond 95% van de tijd met 11 man op eigen helft.
Ja, een goede ploeg die Barcelona geen kans gaf in hun snelle spel van steekballen en goed stand heeft gehouden in een kolkend camp nou. Wat 40 andere clubs in een jaar niet lukt, lukte Chelsea wel. KLASSE en goed stand gehouden.quote:
Engelse competitie vs. Spaanse competitie, daar had ik het over.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
In die 'nietszeggende' Spaanse competitie zou de hele Nederlandse top gewoon opvulling zijn, en jouw clubje zou na 3 wedstrijden al zo goed als gedegradeerd zijn
Dat is overal zoquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zeur niet op 1 van beide ploegen, ik zeur op de scheidsrechter.
Het is altijd ontzettend naar om te zien dat zo'n man een wedstrijd op zo'n manier kan beïnvloeden.
Nee hoor, je hebt de Engelse competitie nergens genoemd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Engelse competitie vs. Spaanse competitie, daar had ik het over.
Hij deed dat in het voordeel van Chelsea... die botswinga had er allang uitgestuurd moeten worden net als die Essien met die vieze overtreding. Maar nee hij geeft Alves geelquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zeur niet op 1 van beide ploegen, ik zeur op de scheidsrechter.
Het is altijd ontzettend naar om te zien dat zo'n man een wedstrijd op zo'n manier kan beïnvloeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |