Nou 2 dingen die je van deze wedstrijd kan zeggen:
1) Het is in ieder geval geen compleet Engelse aangelegenheid. Maar of we nou blij moeten zijn met een Duits team...

Mên, hoe onverdiend kan je winnen. Voorafgaand aan deze wedstrijd had ik gehoopt dat een van deze twee clubs de finale zou winnen, maar ben nu toch voor Manchester.
2) Het is voor Pieter Vink een goede week. Niet alleen hij maakt domme fouten, ook in de halve finale van de Champions League staan zijn collega's te klungelen. Zowel die hoeveelheid onbestrafte hands ballen als die rode kaart uit het niets. Ook gister was die Italiaan van hoge klasse met zijn beslissingen. Het is afwachten wanneer Blatter nou eens een keer inziet dat de incapabiliteit van de rechters op het veld aan banden gelegd dient te worden. Een camerasysteem zoals ze dat in elk andere sport inmiddels wel gebruiken zou het voetbal een stuk eerlijker maken, zonder dat het ten koste van de wedstrijd hoeft te gaan. Hier gaat dit topic echter niet over, maar het roept bij mij in ieder geval weer vraagtekens op waarom het er niet is.
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me